Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Thanks mannen,

Die Marianna waar jullie het over hebben, hoe ziet ze er ongeveer uit. .... leeftijd, haatkleur, maten en zo?

Greetz
bankstellie

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Uuhhh.... ja maten :p

Met haar plateauzool hakken stak ze net iets boven mij uit, maar zonder is ze denk ik 1.65-1.70m, verder maatje 34 denk ik, een B-cupje borsten. oh en lang zwart haar..

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3
Ik vertrek later vandaag richting venus vanuit antwerpen. Rond 17uur ongeveer. Iemand zin om mee te rijden?

A

Anonymous

Guest
Fuck eh !! Ik kan ni mee vandaag. Andere dagen had ik kunnen planning aanpassen. Veel plezier alvast Soulcharger :D

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Dit klinkt toch wel erg goed, dus moet ik maar eens die kant op gaan.
Rest mij enkel een paar vraagjes:

Nu is mijn Duits slecht (zeg maar gewoon helemaal niets) spreken de dames ook ('n beetje) engels?
Ik heb op de site gekeken, klopt het dat je daar geen foto's van de dames ziet?, is er soms via 'n anders site wel foto's van de dames te zien?

Gr. underkoffer

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Ik heb ze niet allemaal gesproken, maar ik kreeg de indruk dat iedereen op z'n minst wel een beetje engels praat. Een enkele praat zelfs beter engels dan duits..

met wat Duitse woorden zal het makkelijker gaan, maar met alleen Engels zul je ook vooruit moeten kunnen verwacht ik.

qua foto's via een andere site geen idee..

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Edward412 zei:
Kun je in deze club ook "schlammschieben" ? Dus een vorbesamte vrouw krijgen?

Gewoon zelf doen!
;) ;)

Engels is bij sommige iets mogelijk, soms italiaans.
Meestal weinig Duits en hun eigen taal.

Ik heb best wel goed ontvangst en uitleg gekregen toen ik er de eerste keer kwam.

Mannen zijn vaak 45+ maar ik heb zeker ook wat jonge gasten gezien.

Noorman

Steven

Toogplakker
5 mei 2015
57
3
Ik zou ook eens willen gaan spelen daar. Is bare daar normaal of best even vragen op voorhand ?

Ik zal zeker laten wetenhoe het was :cool:

Oppie

Toogplakker
13 jun 2015
64
7
Ik heb daar in het verleden vaak " Bare" gespeeld,zelfs met publiek erbij,

bjorn600

Toogplakker
7 apr 2015
63
56
Hellookes, even een vraagje. Ik heb al heel veel gelezen over villa venus en wou daar volgende week eens mijn eerste bezoekje daar plegen. maar een paar dingen zijn me niet heel duidelijk en miss kan er mij iemand raad over geven. Hoe zit het nu met het bare neuken daar? Kan dit nog steeds want ik lees vanalles van dan wel, dan niet. De publieke actie, hoe pak je dit aan en is dit bij iedere dame daar mogelijk.
Hopelijk weet er iemand raad zodat ik volgende werk eindelijk de knoop kan doorhakken en hopelijk wat pure kutjes vol te spuiten.

bjorn600

Toogplakker
7 apr 2015
63
56
Ja sorry, t is mij gewoon noe zo duidelijk hoe t daar nu zit met bare. Op de een site lees je dit. Op een andere dat. Zou gewoon willen weten als ik volgende week naar daar ga als ik dan 100% zeker ben van bare sex. Zijn er ook dames die alles lekker doorslikken?
Mvg

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Morgen ga ik erheen, voor de eerste keer. Zoals ik dit draadje lees is bare geen enkel probleem en daar gaan we dan ook voor :lol:

Morgenmiddag een uitgebreid verslag van mij mannen!!!

Nu ben ik niet van plan om met minder dan twee dames tegelijk naar een kamer te gaan. Ik ben een zeer groot liefhebber van trio en kwartetekes. Kan iemand, die daar al eens een trio of meer heeft gehad, vertellen of de meiden daar ook iets met elkaar doen?

Greetz
bankstellie

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
bjorn600 zei:
Ja sorry, t is mij gewoon noe zo duidelijk hoe t daar nu zit met bare. Op de een site lees je dit. Op een andere dat. Zou gewoon willen weten als ik volgende week naar daar ga als ik dan 100% zeker ben van bare sex. Zijn er ook dames die alles lekker doorslikken?
Mvg

Voor jouw vragen staan genoeg antwoorden in dit draadje.
Je hoeft dus geen andere sites te lezen.

Noorman

bjorn600

Toogplakker
7 apr 2015
63
56
Vandaag toch maar eens na lang twijfellen de trip naar villa venus gewaagd. :D en het is mij heel goed meegevallen.
60 € betaald aan de theke, onder wasje doen en toen eens een rondje gemaakt. Al snel zag ik annamaria(denk ik). Even bij haar gezeten op de bank en klein praatje gemaakt. Al snel ging ze onder mn handdoek en was nogal verrast. ( kstond vrij vooraan bij t uitdelen denk ik ;) ) Een beetje tongen. Lekker pijpen en vingeren (ze werd al behoorlijk nat) op de bank. Toen vroeg ze als ik mee naar boven wou gaan. Omdat ik tijdens t vingeren al gemerkt had dat er niet veel plaats was in haar gleufje, vroeg ik als ik eerst even haar muschi mocht probieren omdat t soms toch wel een probleem geeft bij vrij krappe sneetjes.
ze keek me in de ogen, stond op en ging met haar kontje voor mijn neus staan. Kontje goed naar achter ging ze langzaam door haar benen en leidde met haar hand mijne soldaat recht, maar heeel langzaam, haar natte gleuf in. Na een paar keer stoten merkte ik al dat het op deze manier niet lang ging duren. Dus maar gevraagd als we naar boven gingen. Wel, op de kamer zijn we net niet geraakt. Op de bank boven in de gang draaide ze zich om, vroeg om op de bank te neuken en ging weer door haar knieen. Daar hebben we lekker wat liggen neuken en afgemaakt int mondje waarbij ze echt de laatste druppel uit mijne prostaat zoog.
Eerste sessie was dus dik in orde.
even onder weer wasje doen, buiten peukje gerookt en wat gedronden. Nog eens de ronde gedaan en bij helena terecht gekomen. Even praatje en begon al snel te pijpen. Ze stelde een trio voor met maria. Nie de mooiste vind ik persoonlijk maar kwam er bij zitten en begon ook al snel aan piet te lotsen.
weer naar boven, viel eigenlijk beetje tegen. Maria neukt wel goed. Helena zoent lekker en pijpt zeer goed. Maar de dames hadden onder hun twee veel int roemeens aant tetteren tegen elkaar,waren echt niet bij de les.
Boven nog twee andere lekkere lijfjes gezien maar die zijn voor volgende keer, want die gaat er zeker komen en vrij snel zelfs denk ik. Hoe zit t daar eigenlijk met de bezetting? Vernieuwd het damesbestand regelmatig of zijn het altijd dezelfde dames die er zijn?

bjorn600

Toogplakker
7 apr 2015
63
56
Weet iemand hoe t op een vrijdag avond is qua drukte. Ik zag dat t tot twee uur open was en wou van tien tot twee savonds daar eens rond hangen. Is dit aan te raden?

Steven

Toogplakker
5 mei 2015
57
3
Ik ben er ook geweest op woensdag !

Echt een top-ervaring !! :D

Was de eerste keer daar en spreek enkel goed Frans en Engels, dus niet erg veel communicatie daar.
Ik weet wel dat de eerste Lilly was, ze had precies een moedervlek op haar kutje ....

De tweede weet ik niet :oops:

Volgende keer een uitgebreid verslag, dan gaat het allemaal iets minder overweldigend zijn :roll:

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
bjorn600 zei:
Weet iemand hoe t op een vrijdag avond is qua drukte. Ik zag dat t tot twee uur open was en wou van tien tot twee savonds daar eens rond hangen. Is dit aan te raden?

nee, dat is niet aan te raden, want ze sluiten vaak vroeger

patrick711

Snuffelaar
18 apr 2015
2
0
Afgelopen week weer eens zo geil als boter mijn reis begonnen richting FKK Venus, en uiteindelijk na 2,5 uur rijden waarvan meer dan een uur veroorzaakt door files, aangekomen bij mijn favoriete FKK.
Binnen gekomen me lekker omgekleed en gedoucht, hierna naar boven gelopen en naast mijn favoriete dame Hellena gaan zitten. Ze heeft me zoals altijd weer lekker op de bank gezoend en daarna ook even gepijpt waarbij ik als snel aangaf om toch vooral zum zimmer te gaan.
Haar boven heerlijk geneukt en volgespoten. Vervolgens een beetje nagepraat met haar en daarna naar benden gewandeld en mezelf even weer beneden opgefrist. Uiteindelijk weer naar boven en even lekker in de hoek een rustig plekje gezocht om even weer op sterkte te komen voor de volgende beurt.
Had in het begin al een zeer mooie kleine verschijning rond zien lopen maar ze was ieder keer van haar plek, uiteindelijk na lange tijd wachten was ze toch terug (al die tijd stond haar tas op de bank dus bezet was ze niet)
Even met deze bulgaarse Anna (of misschien wel annemaria) gezoend op de bank en ze bleek totaal geen duits of engels te spreken. Maar ik probeerde al aan haar duidelijk te maken dat ik deze vorm van communicatie toch niet nodig had.
Uiteindelijk ook met haar mee naar boven gegaan en haar eens flink geneukt en ook haar lekker volgespoten. Beneden aangekomen haar het geld via de theke gegeven (ik was vergeten om het vooraf te geven, maar dat vind de theke niet erg ze kent me ondertussen wel en weet dat er hierover nooit een problemen zal zijn)
Hierna heb ik nog een klein iets dikker dametje geneukt met grote borsten (ben haar naam vergeten) waarbij het mij niet lukte om klaar te komen, maar ondanks dat heb ik toch lekker geneukt. Hierna de prachtige Jasmin met haar lange benen en prachtige kut mee naar boven genomen en ook haar lekker geneukt en volgespoten. En weer een beetje nagepraat.

Al met al een zeer geslaagde avond weer, verheug me nu al op de volgende keer.

Terug
Naar boven