De Grote XXX
Ervaringsdeskundige
- 31 aug 2015
- 720
- 1.245
Om 10.00 VV binnen gestapt. Was voor Lucy gegaan, dus die kreeg ook mijn eerste salvo's. Wat een leuke Afrikaanse meid is dat toch. Ze doet alles wat je begeert, AV denk ik niet, hoef voor mij ook niet. Als ze dan onderop ligt en begin te lachen en genieten, dan wil je maar één ding. Bij binnenkomst kamer 4, eerst staand op bed allerlei oefeningen gedaan, dat is ook een mooi gezicht in de spiegels.
De setting was qua aantal minder dan vorige week. Alle meiden hadden goed te doen, behalve Zara. Vele meiden bleven vaak uurtje of langer op kamer. Ook de banken boven werden gebruikt ivm te weinig kamers.
Als tweede wilde ik Sabrina pakken. Echter na twee uurtjes was ze nog niet terug. Ivm ander Termin in de middag moest ik vv weer verlaten.
De setting was qua aantal minder dan vorige week. Alle meiden hadden goed te doen, behalve Zara. Vele meiden bleven vaak uurtje of langer op kamer. Ook de banken boven werden gebruikt ivm te weinig kamers.
Als tweede wilde ik Sabrina pakken. Echter na twee uurtjes was ze nog niet terug. Ivm ander Termin in de middag moest ik vv weer verlaten.