Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Da's ook wel eens lastig, Adelina en Alina lijken wel eens door elkaar gebruikt te worden, ook volgens freiercafe waar ik natuurlijk nooit kom omdat dat een ander forum is en ik niet vreemd ga.

Ahum.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
Vraag aan de theke wie Adelina is en maak je keuze, Jezus hoe moeilijk kan het zijn.
Neem voor de zekerheid kompas en plattegrond mee in de club

Laatst bewerkt:

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
36
73
Da's ook wel eens lastig, Adelina en Alina lijken wel eens door elkaar gebruikt te worden, ook volgens freiercafe waar ik natuurlijk nooit kom omdat dat een ander forum is en ik niet vreemd ga.

Ahum.
Eigenlijk spreek je met al die vragen een vraagteken bij de info van misschien wel de meest ervaren FKK Venus Ganger Robbie.
Je hebt de info over waar Adelina zit van hem , je hebt het sofakaartje van de bankindelingen. Je hebt zelf je eigen mond nog waarmee je info in de club kunt vragen aan bijvoorbeeld de Theke of de dames zelf. Wat heb je nog meer nodig?

Misschien even info vragen bij @cj2019 Die weet ook alles over Alina en Adelina als we hem moeten geloven tenminste. Die weet alles via een schrijver van Freiercafe.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Nou. Vrije dag. De beste manier om het uit te zoeken is zelf op verkenning gaan. Al vroeg op pad, weekend dus zal wel druk zijn dus weinig kans.

De hoop werd de bodem ingeslagen toen de AWL verscheen. Maar ja, al zo ver onderweg, de afslag richting milieu onvriendelijke oorden als YY en Babylon al gepasseerd. De lust om door te rijden nam af met de toename van langzaam rijdend tot stilstaand verkeer aan de overkant van de Rijn. Rond kwart over elf aangekomen en, krijg nou wat, onder het grote raam, dus bank 12 zat een leuk klein kopje met voor club begrippen kort haar. Iets molliger dan ik me had voorgesteld maar ik heb dit eigenlijk liever.

Helaas zat er me iemand en ik zag de bui al hangen, ze schijnt op de bank ook aardig te kunnen converseren en ik had al angstzweet bij het idee dat het een half uur op de bank zou worden en dan tot overmaat van de ramp een lange kamer. Maar ze ging al snel naar boven, en toch maar plaats genomen. Misschien duurt het niet zo la... en daar was ze alweer, stopte 40 euro in haar tasje en ging weer weg. Nou ja even opfrissen dacht ik, maar dat duurde best lang.. ondertussen zat bank 9 naar je te lonken. De verleiding was groot. Maar daar was de kleine dame weer. En stopte weer 40 euro in haar tasje.
???
Ja ze was boven al aangeklampt door iemand anders dus die eerst.

Jammer dat ze me dat niet eerder zei maar goed...

En ze stelde zich voor als Adelina... Ze had zich verslappen.

Het zekere voor het onzekere genomen en meteen maar een uur er van gemaakt. Eerst pijpte ze me tot een eerste hoogtepunt, mocht alleen niet in haar mond. Beetje jammer.
Toen even de rust genomen en ons bezig gehouden met waar we eigenlijk niet voor komen, een aardig gesprek. Ja, dat is nu dus ook mogelijk in de Venus.

Als snel nam ze de bobbel alweer in haar mond en daarna missio afgemaakt..

Leuke meid.

Nog even gebleven met een vaag idee er nog een extra actie aan vast te plakken maar dat kwam er niet van.

Ohja, bij mij niet maar bij andre beurten hield Adelina de deur open. Kijken geen probleem maar geen uitnodigingem voor deelname, niet naar mij, niet naar anderen, althans dat ik kon waarnemen.

Dames van 3 en 14 pijpen beneden openlijk, dame van 14 ook boven op de bank.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
.. ze had zich verslapen...ik zie net dat verslappen wel erg raar is.
En, tip, als ze druk is, ga boven zitten wachten op een bankje en als ze klaar is snel aanklampen.
(En ze was druk, ik geloof zaterdag ochtend (ben rond 13:30 weg gegaan) 8 of 9 kamergangen geteld, de van mij inbegrepen)

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Afgelopen woensdag naar de club afgereisd. Ik had m'n zinnen gezet op een ontmoeting met Selene. Bij een vorig bezoek was ik onder de indruk van haar borsten en volle kont. Barbara riep haar meteen voor mij en na een frisse douche bij haar op de bank gekropen. Lekker zoenen, betasten en een korte pijpsessie naar boven gegaan. Leuk kamerbezoek met haar maar zou nog wat vrijer in de sex mogen zijn. Selena heeft de potentie om een toppertje te worden! Voor de tweede kamer twijfelde ik tussen Maria en Amanda. Uiteindelijk gevallen voor Amanda om haar lieve lach. En ik hou van Zuid-Amerikaanse dames. Heerlijk relaxte sessie met Amanda en geen gejaag om snel klaar te zijn. Gewoon lekkere sex met aandacht voor elkaar. Misschien Maria een volgende keer als optie. Aanbevelingen zijn welkom.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Verrassend Andrea is vandaag aanwezig. Enkele weken geleden gaf ze aan in augustus vakantie te hebben. (Voor mij een topper maar ook Michaela). Beide 35+.😁
Misschien morgen naar VV. Ik hoop dat ze er beide zijn voor een 1 op 1.
Maar een trio spreekt mij ook aan.
Een MVV. Wie weet welke dames daar voor in zijn.

Een MMV lijkt me een geile ervaring. Andrea heeft mij al eens voorgesteld om een vriend mee te nemen. Zij zou wel een MMV willen. (Denk ik).
WIe weet gaat dit morgen lukken met een andere gast en een van de dames.😍
Tips.... moet je boven zitten om ergens "binnen te lopen".

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
"Verrassend Andrea is vandaag aanwezig .Enkele weken geleden gaf ze aan in augustus vakantie te hebben", augustus heeft 31 dagen, wat verwacht je dag en tijd van vertrek en wellicht vluchtnummer?

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
"Verrassend Andrea is vandaag aanwezig .Enkele weken geleden gaf ze aan in augustus vakantie te hebben", augustus heeft 31 dagen, wat verwacht je dag en tijd van vertrek en wellicht vluchtnummer?
Ze gaf aan aug afwezig te zijn. Gisteren was ze er niet. Ik gun haar een mooie vakatie. Maar wie weet is ze er morgen nog om een kamer te delen.😁
Anders ga ik voor n nieuwe ontmoeting.😍

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Afgelopen vrijdag weer eens naar de Villa afgereisd, ik had mijn zinnen gezet op Adelina. Leuke verschijning. Jong ding van 23. Er was me helaas iemand voor die al op de bank zat te wachten. Nadat ze met hem vertrok heb ik plaats genomen op de bank. Het duurde niet lang voordat ze terugkwam. De gebruikelijke mondspoeling en even opfrissen en ze kwam erbij zitten. Even leuk met d'r gekletst en daarna naar de kamer. Ze heeft me goed gepijpt en ze wilde daarna graag doggy geneukt worden. Ze ging er goed voor klaar zitten en ze heeft een heerlijk kontje. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Haar heerlijk doggy genomen en haar uiteindelijk voorzien van een verse lading zaad. Daarna nog even liggen kletsen en ze heeft al een behoorlijk verleden achter de rug. Ze vertelde dat ze dit een aantal jaar wil doen en dan teruggaat naar RO om een B&B te willen beginnen. Dus die zal er voorlopig nog wel even zijn :cool:

Even rust en de tweede ronde gekozen voor Alina, Heeft me goed gepijpt, daarna missio de volgende lading in d'r kutje achter gelaten. Communicatie met haar was wat minder, maar al met al ook een prima kamergang.

Nog even gaan zitten maar ik merkte dat de energie bij mij wel weg was. De zak was goed geleegd... :) dus weer door.

Terug
Naar boven