De Grote XXX
Ervaringsdeskundige
- 31 aug 2015
- 720
- 1.245
Helemaal mooi, samen komen we weer constructief verder. Ikzelf heb er geen moeite mee dat als ik een 'foute' naam hoor, dat ik de bank verlaat. Dus meteen met de naam beginnen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahaVraag aan de theke wie Adelina is en maak je keuze, Jezus hoe moeilijk kan het zijn.
Neem voor de zekerheid kompas en plattegrond mee in de club
Eigenlijk spreek je met al die vragen een vraagteken bij de info van misschien wel de meest ervaren FKK Venus Ganger Robbie.Da's ook wel eens lastig, Adelina en Alina lijken wel eens door elkaar gebruikt te worden, ook volgens freiercafe waar ik natuurlijk nooit kom omdat dat een ander forum is en ik niet vreemd ga.
Ahum.
Ze gaf aan aug afwezig te zijn. Gisteren was ze er niet. Ik gun haar een mooie vakatie. Maar wie weet is ze er morgen nog om een kamer te delen."Verrassend Andrea is vandaag aanwezig .Enkele weken geleden gaf ze aan in augustus vakantie te hebben", augustus heeft 31 dagen, wat verwacht je dag en tijd van vertrek en wellicht vluchtnummer?