MilfAddict
Ervaringsdeskundige
- 3 dec 2024
- 382
- 399
Ja, dat is dus deze ex LL, nu dus werkzaam in VV, goed lezen Robbie!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is een jonge Vanessa. De Vanessa waar ik het over heb (ex Luderland) en daarna vertrokken naar Dietzenbach is rond 35 jaar en stevig qua postuur met blond haar.Klopt, deze Vanessa was afgelopen dinsdag nog werkzaam in LL
Geen pro, maar toen ik er dit jaar voor het eerst was heb ik daar uitgebreid verslag van gedaan waarin al je vragen denk ik wel worden beantwoord: https://www.nzcforum.com/threads/villa-venus-fkk-duisburg-recensies.366/post-252671Er valt veel te lezen over vv maar is het 1 bedrag om binnen te komen of betaal je apart bij elke dame, denk dat ik deze plek en keer ga bewonderen, dus tips en tricks van de pros zijn welkom![]()
Enkele weken geleden gehoord dat ze is vertrokken. (Of moest vertrekken).Is er iemand al ter ore gekomen wanneer Bahar weer aanwezig is?
Ik mis haar strakke kutje, sympathie en dito service.
Wat zijn de etiquettes bij zoiets als omstander? Mag je lekker gaan kijken en eventueel jezelf aftrekken? Mag je vragen of je mee mag doen? Of mag je even snel kijken en moet je dan doorlopen?Na de kamergang boven zag ik dat Maria op een van de twee banken flink onder handen werd genomen en lag de man bovenop haar en dat was geil om te aanschouwen.
Kijken mag heb ik zelf ook al eens meegemaakt dat de kijkende man dan zichzelf aftrekt en je mag natuurlijk altijd vragen of je mee mag doen, maar daar moet de vrouw en man natuurlijk wel mee akkoord gaan. De vrouw zal denk ik altijd instemmen, want is 2x geld in een half uur.Wat zijn de etiquettes bij zoiets als omstander? Mag je lekker gaan kijken en eventueel jezelf aftrekken? Mag je vragen of je mee mag doen? Of mag je even snel kijken en moet je dan doorlopen?