Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Entechuldigung. Vanessa Dietzenbach (ex Luderland) momenteel thuis in Roemenie maar ben wel benieuwd naar deze jonge en hele mooie Vanessa in de villa en haar service uiteraard?

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Vandaag rond 10:30 aanwezig, 20 euries afgetikt aan Barbara, gaf haar nog een compliment over haar kapsel en ze begon er zowaar van te blozen:p
Afgedaald naar de dungeon, uitgekleed, douchen, handdoekje om en naar boven.

Aanwezig Vanessa, Antonia, Andrea, Anka, Madeline, Yasmin, Maria, Flori, Christina

Kreeg weer een paar lekkere zoenen van goedlachse en altijd 'gut gelaunte' Anka, wat een schatje is het toch.

Koffie gepakt en plaatsgenomen op het bankje van Flori
Flori, was in de ruimte waar ze zat een dansje aan het opvoeren en ging op mijn schoot een lapdance geven op mijn keiharde pik.
Gevraagd naar kamertje en eventuele beperkingen, Flori gaf aan 'spritzen auf bauch' , ik stemde toe.

Een korte pijpsessie op de kamer en in missionaris in haar strakke kutje geneukt, ze werd natter en natter, kon me niet meer inhouden en zoals afgesproken spoot ik mijn zaad over haar buik en borsten.
Ze liet op haar telefoon nog even foto's van haar driejarige dochtertje zien en hebben daarna de kamer verlaten.

Vanessa, afkomstig Luderland, knappe verschijning, uiterlijkheden vind je op Freiercafe, volgens een Duitse gast kende hij Vanessa al van Luderland en was positief over haar service.

Antonia mooi lief gezichtje maar teveel kilo's a la Yasmin en haar buik bedekt door kleding, dus voor mij geen optie.

Ik hoop dat mijn nummer 1 schatje Bahar weer snel aanwezig is.

Rond 13:30 afgetaaid en bolide richting Nederland genavigeerd.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 45209

Toogplakker
27 jun 2024
33
62
Er valt veel te lezen over vv maar is het 1 bedrag om binnen te komen of betaal je apart bij elke dame, denk dat ik deze plek en keer ga bewonderen, dus tips en tricks van de pros zijn welkom 👍
Geen pro, maar toen ik er dit jaar voor het eerst was heb ik daar uitgebreid verslag van gedaan waarin al je vragen denk ik wel worden beantwoord: https://www.nzcforum.com/threads/villa-venus-fkk-duisburg-recensies.366/post-252671

Succes en we zijn benieuwd naar je verslag.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag bij Grim voor de deur, de awl lijst, shit geen Sarah. De anderen zijn momenteel niet mijn favorieten, dus weer vertrokken. Bij VV een grote lijst en milf Amanda, daar had ik wel zin in. Weer terug gereden en milf Amanda deed open, zag er goed uit. Echter tijdens mijn koffie kwam er een bloedmooie teeny voorbij, Flori. Deze op de bank gevraagd en kwam al snel bij me. Mooie slanke teeny meid, mooi blond en b cupje. Ze kon alleen zimmer zeggen in Duits, maar deze optic fuck heb ik genomen. Super goede kamer gehad, echter ik had het stuur vast. Geen tz, maar de rest alles gedaan mmmm.
Tja na sauna en koffie wilde ik op Amanda afstappen. Die weet hoe een man te behagen. Echter er kwam weer een engeltje voorbij. Het leek de zus van Sarah, echter compleet naturel. Lekker donker, in Indonesia zou ik zeggen, langsun dari dessa, een plattelandsmeid maar alles netjes gepleght.
Ze kijkt niet zo geil als Sarah, maar gilt lekker. Na opwarmen en missio, haar op top gezet, ze ging lekker vanzelf en vergat mij 😏🤣.
Vantevoren zei ze dat ik in de mond moest komen, maar ze werd zo gek dat ik ze vol moest spuiten. Dat laat ik me niet twee keer zeggen. Saunatje en ready.
Al met al twee leuke teenys die graag de man verwennen, ze staan op mijn weer te doen lijstje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Wel ongebruikelijk dat een dame zegt in haar mond te spuiten want juist dat willen de meeste dames niet want op de buik is doorgaans the place to be als intern doneren niet is toegestaan.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Ik ken daar 2 'teenies ' Flori, de jongste, en Monika.
Flori gaf aan ' spritzen Bauch ' en Monika gewoon intern doneren.
Flori BTW kort in Romantika werkzaam geweest

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Vandaag ook weer eens een bezoekje hier gebracht en ik wilde wel eens wat nieuw bloed proberen in de villa , de eerste kamer was met Alina , bij het binnenkomen keek ze me al lachend aan en ze bleek ook zeer sympathiek te zijn , eens op de kamer begon ze me lekker te pijpen en na de pijp sessie wilde ik haar eerst beffen vooraleer we tot neuken overgingen en het duurde niet lang voor ik mijn zaad in haar deponeerde , na afloop vertelde Alina me dat dit haar eerste dag in de villa was en dat ze er 3 jaar was tussen uit geweest .

De 2 de kamer wilde ik met Cristina maken , op de bank zei ze me dat ik niet intern mocht doneren omdat ze haar pil nog niet had gehaald bij de apotheek , maar ik zei haar dat ik haar niet zwanger kon maken omdat ik steriel ben en mocht ik toch in haar komen , toen we op de kamer aangekomen waren begonnen we hartstochtelijk te kussen , toen zijn we op bed beland en 69 was de positie eerst , nadien hebben we het in missio afgemaakt .

Na een tijdje was het tijd voor een derde ronde en dit was voor mijn geile milf Amanda , eerst mekaar opgegeild op de bank , toen naar boven gegaan en na een rechtstaande pijpbeurt nam ik haar achterwaarts waarbij ze kletsnat werd , toen zijn we op bed beland en pijpte ze me en nadien heb ik haar heerlijk gebeft toen kwam Amanda in cowgirl positie op mij zitten een kwam ze na een tijdje klaar , toen hebben we het op zijn hondjes gedaan en vroeg Amanda of ik haar ook anaal wilde nemen , dit laat ik me geen 2 keer zeggen en verdween mijn penis in haar darmkanaal , nadien was het tijd voor de apotheose in hebben we het in missio afgemaakt , nadat ik was klaargekomen vertelde Amanda mij dat ze 3 keren was klaargekomen bij mij , ik vroeg of ze iets extra wilde voor het anale gedeelte , maar dit was niet nodig zei ze me , maar bij het afrekenen heb ik haar toch iets extra gegeven en dit vooral omdat ze me altijd een zeer goede service geeft en na het verlaten van de kamer hebben we al een volgende afspraak gemaakt , wanneer ik de volgende week kan komt ze die dag naar de villa .

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
De bezetting was afgelooen week weer wat "mager". Binnenkort n nieuw bezoek plamnen en bij ee vaste dames navraag doen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Door onvoorziene omstandigheden voor mijn doen erg laat in de villa want was er pas rond 17.45 uur dus ik als zuinige Hollander nog een kwartier gewacht voor de hh en om 18 uur bij het hek gearriveerd en werd er opengedaan door Maria. Op dat moment 9 dames aanwezig want Alina was al vertrokken: Anka, Andrea, Amanda, Andra, Monika, Veronika, Zara, Maria en Samira.

Het was rustig qua mannen en dat bleef zo tot mijn aanwezigheid van ongeveer 20 uur. Samira liep in het zitgedeelte en ik sprak haar aan en zei dat ik voor haar kwam. Op de bank gaf ze me een donut en hebben we wat bijgepraat. Daarna kamernummer 4 genomen en lekker gesexed en uiteindelijk haar kutje volgespoten. Samira vind ik een zeer aantrekkelijke meid en ze is altijd goed gehumeurd en doet lekker mee. Na de kamergang boven zag ik dat Maria op een van de twee banken flink onder handen werd genomen en lag de man bovenop haar en dat was geil om te aanschouwen.

Had niet de intensie om daarna nog te gaan kameren maar heb nog wel een poos met Veronika gekletst want die was weer terug in de villa na haar tijdelijke uitstapje naar Salome. Amanda kwam nog naar me toe. Qua uiterlijk niet helemaal mijn ding maar van wat ik over haar lees is zeer positief als het gaat om haar service en seksbeleving. Wil zeker weer eens met haar gaan kameren maar ze is weinig aanwezig (hooguit 2 x p/week).

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Is er iemand al ter ore gekomen wanneer Bahar weer aanwezig is?
Ik mis haar strakke kutje, sympathie en dito service.
Enkele weken geleden gehoord dat ze is vertrokken. (Of moest vertrekken).
De keer daarvoor was ze wel aanwezig in woord en doen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb het vergeten te vermelden in mijn recensie maar Samira wist mij te vertellen dat trio's mm/v of vv/m niet meer zijn toegestaan waar Barbara verantwoordelijk voor is en nog steeds gesloten deuren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Toen 20 minuten nog voor 30€ kon deed ik wat vaker trio's want voor 60€ met 2 dames kameren doe je nu eenmaal sneller als voor 80€ nu met dienverstande dat je nu een half uur de tijd krijgt.

Ik vond het trouwens ook raar dat Samira mij hierover vertelde en kan het ook nauwelijks geloven en alleen bij weinig dames kan ik me er iets bij voorstellen dat een theke liever niet wil/ziet dat een man met 2 dames tegelijk gaat kameren.

BareBaller

Snuffelaar
28 nov 2021
12
29
Na de kamergang boven zag ik dat Maria op een van de twee banken flink onder handen werd genomen en lag de man bovenop haar en dat was geil om te aanschouwen.
Wat zijn de etiquettes bij zoiets als omstander? Mag je lekker gaan kijken en eventueel jezelf aftrekken? Mag je vragen of je mee mag doen? Of mag je even snel kijken en moet je dan doorlopen?

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Wat zijn de etiquettes bij zoiets als omstander? Mag je lekker gaan kijken en eventueel jezelf aftrekken? Mag je vragen of je mee mag doen? Of mag je even snel kijken en moet je dan doorlopen?
Kijken mag heb ik zelf ook al eens meegemaakt dat de kijkende man dan zichzelf aftrekt en je mag natuurlijk altijd vragen of je mee mag doen, maar daar moet de vrouw en man natuurlijk wel mee akkoord gaan. De vrouw zal denk ik altijd instemmen, want is 2x geld in een half uur.

Terug
Naar boven