Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Laatst bij VV geweest en de volgende dames gehad:
1. Jasmin: Lekkere grote tieten en een mooi gezicht. Al snel naar boven gegaan, tongzoenen en haar in missionary volgespoten.
2. Vanessa: grote billen en ook een volle dame. Deze eerst in doggystyle genomen wat een geil is om te zien in de spiegel. Uiteindelijk ook volgespoten in missionary.
3. Michaela: goude oude. Gelijk 2 sessies achter elkaar gehad en haar beide keren diep lopen stoten en volgespoten in missionary. Heerlijk tonggezoend, meerdere standjes gedaan, ze heeft mij lang en diep lopen pijpen ook.

Ja, ik ben een grote fan van vollere dames met grote tieten..

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Vandaag eben binnengewipt en een rondje met Vanessa gedraaid.
Ze zat op Bank #8, blond, zeer curvy, dikke billen.

Op de kamer meteen in het staan een stevige pijpbeurt verkregen. Daarna nog een kwartiertje GFE gehad en dan missio volgespoten. Wel geen echte tongzoenen.
Voir mij wel voor herhaling vatbaar.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Mooie recensie. Ben ook in VV, 9 dames aanwezig. Mijn eerste rondje ook Vanessa, super pijpbeurt en lekkere sex. Inderdaad geen tz, maar ze wilde lekker geneukt worden. Ze heeft zichzelf ook een paar maal klaar gewreven. Ik val normaal op slank, maar geef toch 9/10. Communicatie was alles in Engels. Dame is zeer sociaal en communicatief, ook leuk waarschijnlijk om een avondje mee te gaan stappen.
Sauna is niet heet maar warm, jammer.
Tweede rondje was Madalina. Vorige keer heb ik haar bank verlaten, was alleen nmc. Echter nu meteen maar gevraagd of alles mogelijk was. (Weer liever Engels🤣) En ja, super kamer gehad. Mooi gevormde slanke dame. Lekker pijpen, moest af en toe handje wegstoppen, daarna lekker lang sex gehad. Onderweg ging de bril zelfs af. Ze zei zelf niet klaar te komen, dus de focus op mezelf gehouden en genoten. Score 8/10 vanwege handje en geen tz, super mooie body en gezicht
Beide dames zeker voor herhaling vatbaar, lekker krappe fotsche beiden 🤣🤣

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanmorgen al 9.50 uur bij vv maar toch nog 5 minuten gewacht om vervolgens als eerste man binnen te treden. Weinig dames met Andra, Gaby, Alexa, Zara, Sonja, Michaela en Elena. Baalde dat Vanessa er niet was want had op haar gerekend. Rond 11 uur maar naast Michaela plaatsgenomen. Blijft een aantrekkelijke Milf en op de bank weer een pijpbeurt. Vervolgens naar boven en heerlijke seks gehad en in plat doggy haar goed volgespoten.

Als tweede dame dacht ik aan Gaby want haar kont beviel me wel en nog nooit mee gekamerd. Echter; toen ik beneden bij de kledinglockers was komt opeens Vanessa eraan. Ze sprak me gelijk aan en was blij haar te zien want kwam speciaal voor haar naar de villa. Ik moest uiteraard pauze nemen anders was ik gelijk naast haar gaan zitten. Een klant ging als eerste met haar naar boven en was een uurtje zoet.

Zara kwam nog even bij me toen ik op de bank van Vanessa zat rond 12.30 uur. Ze had nog steeds geen kamer gemaakt en reageerde dat op mij af. Erg weinig mannen aanwezig. Toen Vanessa beneden arriveerde zei ze dat ik even moest wachten. Op bank leuk met elkaar gekletst en daarna boven een kamer opgezocht. Uitgerekend op dat moment kamernummer 3 en 4 bezet. Jammer want Vanessa houdt net als ik ook van wat ruimere kamers met spiegels. Kamernummer 5 genomen en heerlijke seks gehad; echt gfe. Zou zo mijn vriendin kunnen zijn/worden. Ze deed lekker mee en we waren erg intiem. Heb haar nog een poos gebeft en dat kon ze zeer waarderen gezien haar reactie. Makkelijk in haar klaargekomen gekomen en daarna nog AST. Gaf haar nog wat extra en daarna gelijk vertrokken en ze begeleidde me nog naar de uitgang. Qua lichaam niet de mooiste dame maar qua seksbeleving echt top en leuke dame om mee te kletsen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Apart dat ze nzc soms wel toelaat maar dat zal dan wel ao-light zijn naar ik aanneem. Ik ging een keer naast haar op de bank zitten want op een Duits forum las ik dat mannen toch niet vaak wegliepen als ze naast haar gingen zitten dus dacht ik dat ze haar service wellicht had opgewaardeerd maar toen ik eens naast haar plaatsnam zei ze meteen: "je weet toch dat ik het met doe".

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
Vandaag heb ik de villa opnieuw bezocht. Vanwege de files op de heenweg en de verwachte terugreis, bleef ik er niet lang. Ik ontmoette Edda voor het eerst en deelde een kamer met haar. Mooi slank figuur met kleine, fiere borsten. Normale RTC-standaard in de kamer met ingehouden tongkussen. Daarna voelde ik de behoefte aan betere kussen en koos voor Michaela. Toen ze klaar was, verontschuldigde ze zich want haar eerste kamer van de dag. Na een half uurtje bracht ze, op mijn verzoek, Gabi erbij. Heerlijk afwisselend trio met echt stevig tongkussen en heftig spuiten. Heerlijk, dit gulzige, geile mondje van Michaela en dit strakke kutje van Gabi. Het was een prachtige zaterdagmorgen.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen woensdag een gepland bezoek aan VV gebracht. Afspraak met Elena gemaakt om te kameren ( en daarna door te rijden voor 1e​ bezoek aan Arabella om herinneringen op te doen).
10.00 bij VV, theke ken ik niet van naam, maar draait wel lekkere muziek ( in tegenstelling tot soms vervelends toe de oosterse ritmen). Elena had mij direct gespot en wij togen naar de kamer. Heerlijk uitgebreid TZ en toen over naar doggy…. Paste niet -meer-:oops: . Ondanks haar heerlijke kont wilde lekker neuken in doggy niet lukken; ook mission wilde niet echt lukken. Dan maar zeer uitgebreide pzc inclusief ballen. Helaas had dit ook niet het gewenste effect om haar daarna in doggy te nemen. Na een half uur bedankt en betaald. En nu …:confused:? Gabi zat al een tijdje op de bank en in heb haar altijd goed in doggy kunnen nemen. Met haar naar boven. Mijn God, toen zij in yoga doggy voorover leunde:love:, dat sleufje dan zichtbaar wordt ,waarvan de kleine schaamlippen lieflijk tegen elkaar aan lagen, toen werd mijn lul ineens wel keihard. Haar minuten lang langzaam geneukt en ik voelde toen van alles in mijn ballen samentrekken. Na een tempo verhogen was er geen (op)houden meer aan en ik overlaadde Gabi met mijn eiwitrijke lozing. Gabi blijf net zolang in doggy zitten totdat mijn lul zachtjes uit haar kutje gleed, WOW :giggle:WOW. Wat een heerlijk gevoel.

Na het douchen in de auto en mijn meegebrachte lunch, tijdens het file rijden naar Arabella, genuttigd. Geen fijne route. Zie Arabella review..

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Vanmorgen naar VV gereden. Ik was lekker vroeg en ik zag dat de Theke 09:45 uur naar binnen liep. Meteen aangebeld en kon meteen doorlopen. Ik hoopte dat Madalina en Edda er zouden zijn. Madalina had ik al gezien in het rokershok maar Edda helaas nog niet. Het was rustig je kon echt met alle rust de dame uitzoeken die zou willen neuken. Ik ben naast Madalina gaan zitten. Moest even wachten omdat zij aan het roken was. Ondertussen Edda binnen zien komen. Madalina is naast me gaan zitten. Voor de zekerheid gevraagd of ik zonder rubber kon neuken met klaarkomen in haar. Het was geen probleem. Wat een figuur heeft die meid en super mooie billen. Op de kamer heeft zij me eerst gepijpt maar ik kon het niet meer houden. Heb haar op de rug gelegd en heb haar zachtjes geneukt. Uiteindelijk (te snel) haar volgespoten. Moest veel zijn geweest omdat het lakken helemaal nat was. Daarna ff gaan rusten. Ik had Edda nog gevraagd als zij "vorbesamt" zou zijn om meteen naar mij toe te lopen. Ik zag daar bankje (11) niet bezet was. Ik heb een half uur gewacht in de hoop dat zij "vorbesamt" naar onder zou komen. Dan opeens kom ik erachter dat zij op een andere bank zit.. Ben naast haar gaan zitten en wat ik fijn vind aan haar dat zij gewoon op de bank gaat pijpen. Heb handdoek afgedaan en benen gespreid. Edda is mij gaan pijpen en ondertussen heb ik haar oppervlakkig gevingerd. Ik mocht helaas geen vinger in haar kutje stoppen. Uiteindelijk in de kamer nog flink diep laten pijpen om vervolgens ook haar een volle landing sperma te geven. Mooie dag weer gehad.

Terug
Naar boven