Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
@zaadman die blonde meid, zat waarschijnlijk naast Maria. Donderdag probeerde ze steeds samen met Maria trio's te doen, wat ook soms lukte. Waarschijnlijk ook om het vak te leren. Zat wat later met Mihaela en die jonge meid in de sauna. De jonge meid vertrok, en Mihaela wist haar naam niet en vertelde dat ze alleen nmc deed en geen tz. Heb dus dat jonge ding links laten liggen, maar nzc light is dus een optie zoals jij schrijf . Fijn om te weten. Tz niet, alleen maar oma kusjes?

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Blonde jonge meid = beauty Rosalinda - zag haar vrolijk rond fladderen tussen maria en michaela.
Mogelijk hangt ze hier rond om in trio's ervaring op te doen met de oudgedienden.
(hoop niet dat ze hier enkel zit om mee te liften)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Was vandaag klokslag 10 uur in de villa. Dezelfde dames als gisteren met dienverstande dat Alexa een vrije dag had.

Gelijk naar buiten en op het terras plaatsgenomen. Alleen Bahar zag ik daar en hoorde dat ze tiktok aan het kijken was en ze moest er soms erg om lachen. Ik vervolgens weer naar binnen en Michaela vrij dus gelijk naast haar gaan zitten. Wat lekker zitten (tong) zoenen en vervolgens een pijpbeurt op de bank. Vervolgens naar boven gelopen en gelukkig was kamernummer 3 beschikbaar. Altijd goede seks met haar en ze houdt ervan om even hard genomen te worden. Zeer aantrekkelijke milf en ze doet lekker mee en uiteindelijk haar kutje goed gevuld.

Bahar had een klant bediend en vervolgens was ze tot mijn aanwezigheid van 14.30 uur met een andere klant in de weer en minstens een halve dag was ze zoet met hem; zoniet bijna een hele dag. Blijf me verbazen waarom je zolang met een dame moet optrekken maar dat zal Bahar een worst zijn als ie maar betaalt.

Een flinke pauze genomen en een Irena had mijn aandacht. Nieuwe en best aantrekkelijke dame en wellicht daardoor goed geboekt. Zat op een gegeven moment op haar bank en even daarvoor Zara gesproken. Ook voor mij een aantrekkelijke dame die ik al langer ken. Het duurde wat lang dat Irena terugkwam en zag Zara op de bank. Vind haar lichaam aantrekkelijk en ze neukt goed dus van de bank gegaan en naast Zara gaan zitten. Juist op dat moment komt Irena tevoorschijn. Dacht heb ik er nu goed aan gedaan om voor zekerheid te gaan of had ik beter een uitdaging kunnen nemen door voor Irena te gaan. Ik zal het nooit weten maar Zara zei wel dat ze ao deed. Met Zara ook weer kamernummer 3 genomen en de seks was ook weer lekker. Opeens zei ze niet in haar klaar te komen want ze had geen tablet genomen en wilde niet zwanger worden. Beetje raar om dat risico van zonder condoom te neuken te nemen aangezien de kans reeel is dat iemand zich niet snel genoeg terugtrekt waardoor toch wat sperma in haar kutje belandt Op haar rug mijn sperma gedeponeerd en daarna haar opmerking of ik boos was voor haar beperking. Ik kan het haar vergeven want het was de eerste keer dat ze hiermee kwam en ga ervan uit dat ze de waarheid sprak. Na deze kamergang me snel gaan douchen om rond 14.30 uur de club te verlaten met in mijn achterhoofd hoe een kamergang met Irena zou zijn verlopen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Is dat de Irena, eerst MEx, Grimbergen en nu VV? Mevrouw rouleert snel. In de MEx een super sessie gehad, dame was nieuw in het vak

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Irina VV is Roemeense, schat haar jaar of 19, lang zwart haar,mooi slank figuurtje, mooie kont en kleine cup B,, zigeunertype, mooi poppetje

Typo Irina moet Irena zijn, overigens vandaag niet op awl

Laatst bewerkt:

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Afgelopen zaterdag: volle bak dames- en handjevol heren aanwezig tussen 10:30 - 12:30
Had me verheugd op Elena maar was helaas niet aanwezig.

Spotte Irena op sofa #3 en vroeg of ik naast haar plaats mocht nemen.
(uiterlijK: 19jr, slank, knap, ferme kont en b-cup, zwart lang haar en onderkinnetje

Ze was wat terughoudend/gereserveerd en conversatie kwam ook niet goed op gang vanwege taalbarriere.
Als ijsbreker dan maar vriendelijk lachen en wat strelen en hiermee leek ze wat te ontspannen.

Op de kamer een goed halfuurtje genoten:
- geen TZ helaas (enkel wat 'oma' kusjes)
- RTC full service (behalve anaal)
- tijd werd niet afgeraffeld
- voorspel: biedt haar ferme borsten aan om af te zuigen
- pijpen: tracht ze diep te doen maar daar kwam helaas wat tandgevoel bij
- 69: heerlijk mooi kaal sneetje, bood zo nu en dan ook haar sterretje aan om te likken :)
- on-top: prima
- doggy: mocht niet diep stoten - heb haar zelf tempo laten bepalen omdat ik bang was haar pijn te doen in haar nauwe kutje
- flat doggy: hier mocht ik dieper stoten - via spiegel zocht ze oogcontact en uiteindelijk heerlijk klaargekomen.

Voorlopige conclusie: deze jongedame heeft zeker potentie - vervolgbezoek is 100% mocht ze weer op duiken...

Laatst bewerkt:

Karel37

Toogplakker
1 apr 2022
45
6
Ik lees al een tijdje mee, echter kan ik mij niet goed uitdrukken in het Duits 🫣
Kan ik eventueel eens met iemand afspreken van hier die mij beetje wegwijs maakt daar? Ik wil zelfs inkom betalen

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ik lees al een tijdje mee, echter kan ik mij niet goed uitdrukken in het Duits 🫣
Kan ik eventueel eens met iemand afspreken van hier die mij beetje wegwijs maakt daar? Ik wil zelfs inkom betalen

Je komt er toch niet voor de goede gesprekken.....de taal der liefde spreekt iedereen.

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
Na oponthoud aan de grens pas na half 11 me bij VV gemeld. Liet me inpakken door de grote borsten van Jasmine waar ik een prettig uurtje mee heb gekamerd. Geen herhalingsgevaar, want ik val toch echt op de slankere types, maar ze is zeker geen afrader. Beetje masseren, tongen, vingeren waar ze goed nat bij werd en cip.
Na wat rust eerst nog naast Alexa gezeten en weer vertrokken. Wilde me te graag een trio met Zara vertrokken en kuste niet op de bank, maar alleen op de kamer. Dat zijn 2 alarmbellen.
Relaxt bij Gabi, op bank2 gezeten die op mijn vraag met wie een trio zouden gaan doen de zeer knappe, slanke 18 jarige Rosalinde voorstelde. Rosalinde gaf netjes aan geen cip, maar dat kon natuurlijk wel bij Gabi en geen tongkussen. Mmm, dat is minder. Toch gedrieën naar de kamer. Gewoon goed pijpen en neuken door Rosalinde met een beetje show erbij. Gabi was voor mij het zekerheidje dus die presteerde weer goed. Diverse keren pijpen, neuken, zoenen afgewisseld zonder overdreven poetswerk tussendoor. Braaf cip bij Gabi. Communicatie met Rosalinde in het Engels met Gabi in het Duits. En toch uiteindelijk wel ook kunnen tongen met Rosalinde, die ik toch heb bedreigd een volgende keer in haar eentje een vol uur te kameren. Wat een mooi meisje. Goed trio.

GGGfan

Snuffelaar
24 feb 2024
16
24
Ik spreek ook maar heel weinig Duits, maar ik ga al zo'n 15 jaar naar gangbangs, FKK's en RTC zonder problemen. Met een paar woorden Duits, wat Engels en het natuurlijke contact tussen mensen lukt het altijd prima. De setting is bekend en de services ook. Forums zoals deze geven meestal al veel informatie vooraf, waardoor de communicatie ter plaatse vrij makkelijk is. En meestal zijn anderen ook bereid om te helpen als dat nodig is.

(translated from orignal message in English: I also speak very little German, but I've been going to gangbangs, FKKs, and RTC for about 15 years without any issues. A few words in German, a bit of English, and the natural flow between people always made things work just fine. The setup is familiar, and the services are well known. Forums like this one usually provide plenty of information beforehand, which makes communication on-site pretty easy. And most of the time, others are happy to help if needed.)

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Hallo Bioshock ,

Je betaald € 20 of € 30 inkom naargelang het tijdstip dat je binnenkomt en als je met iemand gaat kameren is het € 40 per half uur , indien je anaal wil of cim dan kost het je extra euro's af te spreken met de dame in kwestie .

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Afgelopen woensdag weer naar VV gegaan. Ik wilde graag weer door Edda op de bank gepijpt worden. Ik vind het steeds geiler om in het openbaar dit te doen. Ik ga volgende keer ook extra betalen om op de bank te neuken zodat iedereen kan kijken. Maar goed Edda, Irena, Monica, Rosalinda allemaal niet aanwezig balen balen balen. Uiteindelijk naast Elena is dat volgens mij gaan zitten. Hele mooie meid met hele mooie Bambi ogen. Ik weet dat zij geen CIP doet maar je moet toch ergens je zaad gaan dumpen. Op de kamer haar heerlijk gebeft... heel mooi kutje.... twee vingers erin en haar baarmoeder gestimuleerd ook al willen de meiden dat niet als je het lang genoeg doet wordt het kutje toch lekker vochtig. Daarna nog heerlijk gebeft en uiteindelijk doggy haar geneukt met uitzicht op de spiegel. Rubbertje heerlijk gevuld. Daarna gewacht op een mooie slanke dame met heel mooie billen. Helaas ook niet meer gezien alleen nadat ik aangekleed VV heb verlaten. Balen wat ik denk dat zij op dat moment met een volle lading sperma in haar naar onder kwam. Had haar graag vorbesamt willen beffen. Maar voordat ik ben vertrokken naar een kleine meid met een bol gezicht van 27 jaar geneukt. CIP poesje geen probleem dus toch nog leuke ochtend gehad. Ik lees net dat Irena niet meer in VV werkt ..... ik had haar graag nog willen neuken.

Terug
Naar boven