Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

bbqman

Snuffelaar
24 dec 2023
15
39
Vandaag weer eens lekker naar de venus. Ik kan bevestigen 13 dames zoals potentebeer al schreef. Veel bekende maar ook wat nieuwe voor mij. Wilde de nieuwe blonde dame op 4 eens proberen maar telkens bezet helaas. Ik was super geil dus kon het niet meer wachten en ben naar Anke gelopen. Een heerlijke eerlijke meid die je altijd goed verwent. Dit keer geen DP op de bank maar direct naar boven, ze had er zin in zei ze. Moet de deur dicht of open laten. Ik zei laat maar open en ze begon ondeugend te lachen. Direct in positie 69 met mijn jonge heer richting de deur. In deze geile positie en haar heerlijke kutje likkende duurde het niet lang of en ander stelletje melde zich. Mogen we de bij werd gevraagd in het duits. Natuurlijk hoe meer geile zielen hoe beter en Anke draaide zich op haar rug waarbij ik haar heerlijk kon stoten. Zalig kutje is dat toch. De andere bleven ook niet echt achter en ook daar werd ingelogd. Naast elkaar met die 2 geile schlampen. Na een tijdje; wil je ruilen? He ook een hollander nu hoorde ik het pas. Ja lekker doen we en ik ging van het ene strakke kutje in de andere. Dat duurde niet lang meer totdat ik haar kamertje ging witten. De volle lading. Mijn landgenoot was nog niet zover en dat ging nog wel ff duren zo te zien dus ik ben langzaam vertrokken en afrekenen. Hij ging nog lekker verder...tot heel binnenkort zou ik weer zeggen. Super geile middag zo met de deur open moeten we allemaal vaker doen is geil.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Meer dan 6 jaar geleden kwam ik met grote regelmaat bij VV in Duisberg. Waarom? Omdat de sfeer er prettig was. Als je aanbelde bij het hek en de klik hoorde kon je naar de deur en die werd dan open gedaan door een naakt meisje. Na het omkleden beneden met handdoek om naar de begane grond en daar zat al het heerlijks op de banken en kon je besluiten bij wie je ging zitten. Openbaar zc werd je dan gepijpt en als je wilde kon je de dame in de huiskamer ook lekker neuken. Toen kwam de wetswijziging en kon dat niet meer. Cd verplicht. Op de kamer was nog wel veel mogelijk, maar de geile sfeer was weg. Ik ging niet meer.
Binnenkort kom ik voor werk weer in K. Adenauer en misschien ga ik langs. Ik kan uit de verhalen niet halen hoe het er nu is. Is er weer openbaar seks mogelijk en hoe zit het met bare?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gisteren mijn kortste verblijf ooit in de villa.
Speciaal voor een dame gekomen en had via what'sapp vernomen dat ze zou komen maar ze is helaas niet op komen dagen.

Kan zeggen dat Samy weer aanwezig was maar ze kwam wel wat later en uiteraard aan klandizie geen gebrek.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Meer dan 6 jaar geleden kwam ik met grote regelmaat bij VV in Duisberg. Waarom? Omdat de sfeer er prettig was. Als je aanbelde bij het hek en de klik hoorde kon je naar de deur en die werd dan open gedaan door een naakt meisje. Na het omkleden beneden met handdoek om naar de begane grond en daar zat al het heerlijks op de banken en kon je besluiten bij wie je ging zitten. Openbaar zc werd je dan gepijpt en als je wilde kon je de dame in de huiskamer ook lekker neuken. Toen kwam de wetswijziging en kon dat niet meer. Cd verplicht. Op de kamer was nog wel veel mogelijk, maar de geile sfeer was weg. Ik ging niet meer.
Binnenkort kom ik voor werk weer in K. Adenauer en misschien ga ik langs. Ik kan uit de verhalen niet halen hoe het er nu is. Is er weer openbaar seks mogelijk en hoe zit het met bare?
Ik zou de afgelopen 10 pagina's nog eens lezen dan wordt er een hoop duidelijk.

ericgroenlo

Toogplakker
23 sep 2022
26
36
yep erg jammer. Wil volgende week weer gaan. Weet nog niet welke dag. Hoop dat de bekende dames dan weer aanwezig zijn en aangevuld met een aantal voor mij nieuwe :)
hou jullie wel op de hoogte als ik ga met een AWL

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Vorige week met een maat de Club bezocht
Geweldige kamer gehad met Remy op sofa 16 (bijkamer ) net als mijn maat

Top service tongzoenen en heerlijke blowjob

Zij is zeker voor herhaling en reden om weer vaker de club te bezoeken

Laatst bewerkt:

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Als ze te lang zonder klanten blijft zitten wordt ze geen Venus blijvertje , ben ik bang.

Over Bianca lees ik ook positieve reviews ;kan iemand s.v.p. aangeven of ze inmiddels een vaste sofa no heeft , welke ? Hoe anders hoe is ze te herkennen?

Terug
Naar boven