Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nou hier mijn verslag. Rond 17.30 uur kwam ik villa venus binnen en eindelijk Barbara weer als theke. Veel later dan gebruikelijk maar ik had vandaag ook een andere verplichting waardoor ik zo laat vv aandeed. Ik keek om me heen en weinig dames. Toen ik eenmaal boven was 2 dames met klant op beide banken m.a.w. alle kamers bezet. Een drukke bedoeling dus wat ik niet had verwacht met deze tropische temperaturen en rond dit tijdstip. Veel Hollanders ook. Nog onverwacht twee bekende jonge Hollandse lieden gezien en gesproken uiteraard en leuk dat ze er waren en ik kon ze nog van nuttige informatie voorzien ook.

Op de AWL 12 dames maar Barbara gaf aan 13: Samy, Andra, Anka, Andrea, Monica, Zara, Gaby, Evelyn, Maria, Jasmin, Reni, Elena en Diana. Laatstgenoemde Roemeense en voor de 3e dag in vv. Praat Engels en heeft een buikje. Weet verder niets over haar service maar ze zat vooraan.

Zag bij binnenkomst op bank 1 Samy met klant en toen ze naar boven liepen ging ik op haar bank zitten. Op een gegeven moment zag ik haar bij de kluisjes en verdween ze weer. Ene Hollander zei dat ze met een klant naar beneden was gelopen. Ik nam de trap naar boven en Samy kwam me tegemoet. Ik zei ben je vrij en dat was ze. Ik vroeg zullen we eerst op de bank plaatsnemen maar ze wilde liever gelijk een kamer opzoeken. Ze heeft tegenwoordig veel tattoos en haar haren in diverse kleuraccenten. Heb haar eerst gelikt en mijn pik was al snel stijf waardoor ik meteen tot actie overging. Ze smeerde wat glijmiddel en langzaam ging ik bij haar naar binnen. In tegenstelling tot een paar jaar geleden kwam ik nu wel makkelijk in haar wat denk ik ook te wijten was aan mijn harde pik. Ze heeft een lekkere zachte huid. Ook nog doggy gedaan en uiteindelijk volgespoten. Toch zal ik haar denk ik niet meer boeken. Qua lichaam niet helemaal mijn ding maar ze kwam me ook wat passief over en totaal geen gekreun of gesteun om je over op te winden. Ik hoorde wel gekreun bij de buren en dat wond me wel danig op. Samy wordt trouwens erg goed geboekt en ik begrijp niet helemaal waar dit op is gebasseerd want qua seks vond ik het niet erg opwindend maar wellicht haar lichaam en Duitse afkomst en recente terugkeer zorgt voor haar populariteit.

Ik wilde nog een tweede kamergang maken. Zara of Evelyn? Het werd Zara. Ze ziet er toch wel erg lekker uit met haar volle billen en ze dreigde nog dat ik haar niet meer mocht neuken als ik niet voor haar koos en morgen is ze vrij en ze wilde vanavond vroeg naar huis maar ik zei nog pauze nodig te hebben na mijn kamergang met Samy. Op de bank Zara nog even gemasseerd want ze had wat pijn aan haar rug. Seks met Zara was lekker en ze geilde me aardig op. Helaas niet klaar kunnen komen maar wel heerlijk geneukt.

Morgen vv even bellen en vragen naar de aanwezigheid van Bianca want de vorige keer was de seks erg aangenaam met haar en zoenen deed ze met overgave Zal haar dan ook vragen of ze in is voor mmf want dat lijkt me wel geil. Evelyn zal ik dan ook boeken want het blijft een lekkertje en Gaby speelt ook door mijn hoofd.

20 aug 2022
1.328
767
Ik vrees dat Bianca nu in Leipzig werkzaam is, zou echt heel jammer zijn, foto's komen overeen met Bianca uit VV, maar wellicht heeft ze daar ooit gewerkt.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 45453

Toogplakker
6 jul 2024
49
34
Snelle check op het grootste Duitse platform: ladies.de geeft geen actuele advertentie.
Zoeken op het aan ladies.de gekoppelde forum zoekterm Bianca icm Leipzig geeft een recensie uit 2018 die aan de voorwaarde Roemeens voldoet.

Kortom, de hier in post 3607 aangehaalde site is zeer waarschijnlijk hopeloos verouderd.

Groet

050

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ga zometeen weer naar vv en als Bianca aanwezig is zou dat een aangename verrassing zijn maar ik ga er niet vanuit. Wordt vervolgd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Momenteel aan de weihenstephaner in hartje Arnhem. Vanochtend al voor 10 uur aangebeld en toch al twee beren beneden bij de kledinglockers. Een aantal dames handdoeken aan het vouwen waaronder gelukkig Evelyn. Verder Andra, Reni, Monica en Elena. Wat later kwamen Zara, Anka, Andrea en Gaby. Diana kwam ook even binnen maar is weer vertrokken. Maria vanaf vandaag op vakantie hoorde ik Barbara zeggen.

Opeens een nieuwe dame kwam binnen. Ik zat op de bank naast de handdoeken en ze kwam even naast me zitten en Barbara praatte kort met haar. Daarna werd ze even rondgeleid waarna ze weer naast me kwam zitten. Ilona was haar naam afkomstig uit Moldavie. Haar eerste club zei ze want voorheen ontving ze "privat". Sprak even met haar in het Engels. Ik had haar eerste betalende klant kunnen zijn in vv maar ik kwam eigenlijk voor Evelyn en nou lieg ik want Bianca daar had ik echt voor willen gaan maar helaas ze was er weer niet dus ben bang dat haar optreden maar van korte duur was.

Op de bank van Evelyn gaan zitten want ik koos voor zekerheid en ze is altijd goed en Ilona was natuurlijk onbekend. Na even wachten zat ze Evelyn naast me. Leuke en aantrekkelijke meid en weer de kamer op de bgg genomen. Prima sessie en de druk was er nu even af.

Ik had eigenlijk maar 1 kamergang willen maken maar een nieuwe dame maakt altijd nieuwsgierig en ze zag er voor mij best aantrekkelijk uit want goede kont. Kon goed met haar communiceren. Voor mijn doen kort pauze gehouden na de eerste kamergang dus vreesde dat klaarkomen niet zou gaan lukken. We namen kamer 4, groot en met veel spiegeloppervlak. Ik was best wat zenuwachtig want hoe zou de kamergang gaan verlopen. Ik ben trouwens blij dat ik Evelyn als eerste heb genomen en daarna pas Ilona. Hoezo? Nou Ilona was zo goed dat ik haar zo volgespoten zou hebben en met Evelyn weet ik niet of ik na een uur pauze alweer zou kunnen spuiten. Mijn keuze op eerst Evelyn en daarna Ilona pakte dus goed uit. Met Ilona was het "girlfriendexperience" m.a.w. vriendinneseks. Staand dicht tegen elkaar aan en langdurig (tong)zoenen en daarna zakte ze af naar mijn pik die werd verwend. Vervolgens haar gebeft en daar reageerde ze goed op. Vervolgens wat lichaamsverkenning en nog even vroeg ze met of zonder en hij ging er lekker in. Alleen het standje missio gedaan en ze leek wel in trance toen ik naar haar ogen keek en ze genoot echt. Ik werd er echt geil van en ze sloeg haar armen regelmatig om me heen. Als het afstandelijker zou verlopen was ik zeker niet klaargekomen maar de intimiteit was zo goed dat ik makkelijk klaarkwam. De meeste dames zouden nu opstaan en het keukenpapier ter hand nemen maar ik bleef minutenlang nog met haar praten toen ik bovenop haar lag en mijn pik nog steeds in haar die maar langzaam ging verslappen. Echt geweldig vond ik het en heb haar later nog een fooi gegeven als blijk voor haar uitstekende service.

Tot mijn aanwezigheid had Ilona niks te klagen over gebrek aan belangstelling. Een nieuwe dame maakt altijd nieuwsgierig en als haar service nog eens goed is zal dat wel zo blijven.

Viel me trouwens op dat als dames een kamer opzoeken Barbara wordt aangesproken met Barbie.

Trouwens de muziekkeuze was weer geweldig want ik hou van die 70 en 80 jaren muziek.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
En wat is de zetelverdeling? Evelyn zat bv op 8 maar in bericht 3580 zat Gabi opeens daar. Die ken ik niet persoonlijk maat als ik dit draadje lees verplaatst die zich nogal.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dan was Evelyn wellicht afwezig. Als Gabi en Evelyn er beiden zijn dan Evelyn op 8 en Gabi op 9.

Terug
Naar boven