Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Gisteren sinds twee jaar weer een ritje van twee uur gemaakt naar VV.

Ik tank altijd in Duitsland, en dit keer kwam ik nipt op de reserve NeuMuhl binnen. Getankt bij de Shell en toen vlot richting Villa Venus gereden. Zo kwam ik omstreeks 1030u aan. Ik ontwaarde meteen al drie NL kentekens en een motorfiets op NL plaat, waarvan de (dagrij)verlichting nog brandde. Ik mag hopen dat die wandelaar de startmotor nog rond kon krijgen?

Ik kwam binnen, betaalde 20 euro voor de entree (happy hour tussen 1000u en 1200u). Veel gezichten die ik niet ken. Na de douche ergens rustig gaan zitten, toen ik zag dat er binnen enkele minuten 4 a 6 klanten binnenkwamen. Dat beloofde een drukte te worden? Iets waar ik niet zo goed tegen kan.

Ik zag geen 'oude bekende' zoals Sonja of Maria, toen toen maar kennisgemaakt met Vanessa, die liever Engels spreekt. Geen probleem. Een mollige meid, wat ik wel leuk vind. Eenmaal boven waren er bijna geen vrije kamers te vinden! Vanessa zorgde voor een leuke ervaring!

Naar de kelder gegaan om te checken en ruggespraak te houden met een mede-wandelaar die ook bekend is op NZC. Daar kwam ik Sonja tegen die meeliep met een klant die niet wist hoe de kluisjes boven bij de receptie te gebruiken?
Sonja gaf mij een warme omhelzing en na het appen nam ik plaats naast haar. Ze had mij gemist, Maria en Michela waren elders. Bahar wispelturig (volgens Sonja!).

Natuurlijk Sonja gekamerd. Ze pijpt altijd zo lekker strak. Daarna zaten we nog even in de sauna, waarbij Sonja flink wat water toevoegde! Zweten! Hahaha!

Eenmaal boven zag ik dat er veel heren alweer waren vertrokken. Die doen dus een wip en dan weer pleite. Ik twijfelde over nog een kamergang, want ik zag een meid met redelijke borsten die ietsje hingen. Maar eerste even goed chillen en daarna ging ik naast Veronica zitten. Kort gebabbeld, want Veronica wilde al gauw 'ficken'!

Het was een leuke dag in VV. Veel prettiger met circa 9 of 10 dames.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
We all do 🥲
Ze zorgt thuis voor een familielid en werkt in een restaurant
Geruchten gingen dat ze voor eind april weer terug in VVenus zou zijn
Laten we het hopen ; het is nog geen eind mei 🤞

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Hey Robbie,
In welke villa ben je dit weekend?
Das een lastige. Zaterdagochtend freiercafe lezen voor de aanwezigheidslijst van Gronkh en mocht Sibel er zijn dan Arabella en anders Romantika bellen voor de aanwezigheid van Reni en Diana.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Als ik het goed gelezen heb zijn Bahar en Larissa er niet en ook niet volgende week ?
Welke andere slanke top 3 dames zijn er nu ?
(Maria heb ik al meegerekend)

Hellow

Snuffelaar
8 jan 2024
3
2
Das een lastige. Zaterdagochtend freiercafe lezen voor de aanwezigheidslijst van Gronkh en mocht Sibel er zijn dan Arabella en anders Romantika bellen voor de aanwezigheid van Reni en Diana.
Wij dachten eens tot in Venus te gaan Zaterdag namiddag. Gisteren naar Arabella geweest. Weinig mannen aanwezig , de vrouwen verveelden hun en natuurlijk was de sfeer anders. Ze hadden discussie onder elkaar dat zaterdag Bianca aanwezig zou zijn. Dat zij veel mannen heeft per dag, en dat de anderen dan niet aan bod komen … discussies ….

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Hoe kom ik erachter wie er zijn.
En of er een lekkere slanke/skinny bij zit.
En die moet dan natuurlijk wel alles zonder doen en liefst vorgesamt.

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Bellen, maar of je dan een eerlijk antwoord krijgt ?. Volgens mij is momenteel alleen Monica aanwezig die slank/skinny is en die bare neukt anaal en vaginaal. Vorgesamt moet je aan haar vragen of dat kan.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
gisteren tegen half 11 en was 20€ actie entree (tot 13:00 en vanaf 19:00). Had meteen weer moeten gaan maar dacht er zijn een aantal dames
op kamers. Zag maar 3 dames waar ik de namen niet ken en geen die mij beviel.
Bank 10 (kleine vlotte dame met ronde vormen die daar al langer werkt).
Bank 9 (athletisch figuur, beetje ordinair - "Männer. Komm. Ficken")
Bank 4 (knappe slanke dame maar arrogante koude uitstraling)
Thekendame zei dat de rest tot half 12 zouden moeten komen.
Kwam iets nar 11 maar een zeer mollige vrouw op bank 11.
Zeker zo'n 6 mannen daar en niemand die een dame neemt.
Ook niet de knappe dame op bank 4. Wel later ging een aziatische man bij haar zitten en hij praat alleen engels.
Geen presales van haar en die koude uitstraling voelde als of mijn glasje cola lekker koel bleef met haar in de buurt.
Een man gaf denk ik op en deed een trio met de dames van 9+10.
De dames verwenden de man goed op de bank met pijpwerk.
Ze gingen in de kamer 11 ernaast en lieten deur open. Veel gehijg en uhah en dame bank 9 vingerde zichzelf terwijl dame bank 10 geneukt weerd.
Werd er wel geil van maar ben dan toch tegen half 12 vertrokken richting Wuppertal.....

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Vanochtend al vroeg bij VV. De deuren stonden open ……Entree betaald en ik had per whatsapp afgesproken met Veronica. Die zat al buiten aan een sigaretje. Na enkele minuten naar een bovenkamer met spiegel. Daar het bekende beginstandje en aansluitend heel veel blazen. Daar houd zij van … en ik ook;). Ik vroeg of zij dit ergens geleerd had? Nee, "training on the job", zei ze:cool:. Enfin, na veel blazen en enkele standje, moest ik er wel een finale, in doggy van maken; hetgeen perfect lukte. Veronica vertrekt zaterdag terug naar huis. Weet nog net of zij terug komt. GRIJP je kans! Zo meteen eens kijken voor een 2e ronde. Een warme groet vanuit de VV kelder .

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Bank 4 (knappe slanke dame maar arrogante koude uitstraling)
Dit is vermoedelijk Madeline? Slanke blonde dame met kleine borstjes. Een 26 jarige Roemeense die naar eigen zeggen nog maar sinds kort in het vak zit. Toen ik naast haar zat (bezoek 2 weken geleden) gaf ze al meteen aan dat ze het met doet en ook geen tongzoenen. Daar ik haar knap vind en je weet nooit wat er op de kamer toch nog mogelijk is met haar mee naar boven gegaan. Ze wou alles heel snel afwerken en merkte ook dat ze nerveus was, ze zei door eerdere "lastige klanten". Daar wat met haar te praten viel haar koude houding weg, maar dat verbeterde de service niet. Zit hier niet op haar plaats en zal niet lang blijven.

20 aug 2022
1.328
767
Gisteren bezoekje gebracht, bezetting
#1 Gabi (ROE)
#2 Andra (ROE)
#3 Vanessa (BUL)
#4 Monica (ROE)
#5 Madeline (ROE)
#6 Robbie/Thomas (NL/DUI)
#7 Bahar (BUL)
#8 Lina (BUL) nieuw
#9 Erica (ROE)
#10 Sonja (BUL)
#12 Samira (BUL)
#15 Jessy? (BUL)
#16 Z/Sara (BUL)
Ik schrijf niet teveel, want de dames weten, dat/wat er over hun geschreven wordt, waarschijnlijk dat een aantal forumleden dit doorgeven aan de betreffende dames?
Kans aanwezig dat de dame in kwestie dan weigert om met jou op de kamer te gaan.
Goede kamer met Bahar gehad, een niet voor herhaling vatbare met Lina.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gisteren ook een bezoekje gebracht. Zag een bekende van Romantika Michaela genaamd maar hier heet ze Gabi.

Allereerst met Zara gekamerd. Vindt haar gewoon aantrekkelijk qua lichaam. Best goede kont ook. Helaas weinig zoenen van haar kant. Wel lekker geneukt en af en toe moedigt ze je aan om maar door te gaan. Uiteraard haar kutje rijkelijk gevuld.

Op een gegeven moment was ik boven en hoorde lekker gekreun van een dame. Het kwam uit kamernummer 3 en de deur was open. Werd toch wel nieuwsgierig dus ging even kijken. In missio was de man Vanessa aan het pompen en ik werd geil van het gekreun. Even later was het mijn beurt op de enigste kamer op de bgg. Heerlijke meid die Vanessa. Ziet er prima uit en haar haren had ze nu korter met glinsterende kraaltjes erin. Ik deed maar één standje (missio) waarbij ze aan mijn tepels zoog en ook volop tongzoenen. Ik keek zijwaarts in de spiegel om mezelf bezig te zien. Ik spoot haar snel vol en niet gelijk een doekje erbij. Ze liet me haar kut zien met mijn zaad gevuld. Erg geil om dit te zien. Het was mijn eerste keer met haar want een tijdje terug deed ik een trio met Samira erbij maar dat vond ik niet zo geslaagd. Had ik haar maar wat vaker genomen want het slechte nieuws is dat ze over ruim een week vertrekt en niet meer terugkomt. De zoveelste (goede) Vanessa die het RTC gebeuren verlaat.
Bij het verlaten liep Vanessa nog met me mee en kreeg ik nog een vette (afscheids)zoen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Op het freiercafe iemand die schrijft dat vanaf morgen kleine zwarte Lucy weer aanwezig is. Heb een paar maal met volle tevredenheid met haar gekamerd maar morgen komt iets te snel want ik was er afgelopen donderdag ook al en met dat prachtige warme weer voor morgen heb ik ook niet veel zin binnen te vertoeven.

Wellicht volgend weekend dat ik er ben en hopelijk blijft ze dan wat langer en kan ik haar even vragen wat haar plannen zijn. Hopelijk zie ik Vanessa dan ook nog voordat ze definitief is vertrokken.

Terug
Naar boven