Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ja ja Robbie. Jij hebt mijn kop gek gemaakt. Er zou een zwart pareltje in VV zijn, genaamd Lucy. Alle werkafspraken gecanceld met goede smoes en op naar VV. Wie doet er open, Lucy. Ze kwam net naar beneden. Ik had mijn keuze al gemaakt voor vandaag. Na de 20 € en douchen maar eens kijken. Er zat al iemand bij. Toen ze naar boven gingen, klein momentje later er ook achter aan. Je weet maar nooit of de deur open staat. Toen ik de deuren gechecked had, kwam ze plotseling uit de badkamer. Effe lekker beeet gepakt en gezegd dat ik zou wachten. Kon wel uur duren zei ze. En inderdaad, twee cola later kwam mevrouw de kamer uit. Ik moest maar wachten, kwam zo terug. Inderdaad. Eerst even op de bank boven geknuffeld toen kamer 3 met spiegels. Effe wassen zei ze, de kleine jongen was al op sterkte. De eerste tien minuten heb ik gebruikt om haar op te geilen. Mijn pik was en bleef strak, madam zat er af en toe aan. Bij het voorwerk zaten de schaamlipjes strak tegen elkaar, maar na goed voorwerk op de borsten, benen en lichaam gingen de lipjes open staan en kwam de clitoris sterk naar buiten. Ich wird nass zei ze, haha. Lekker op temperatuur dus. Toen allebei gaan genieten. Beiden het hele lichaam verwend. Hup in missio en madam wilde de benen strak sluiten en dat de xxl flink de clitoris bewerkte. Ze kwam lekker klaar. Beentjes maar weer open gedaan en toen lekker zelf liggen pompen. Ze was kletsnat, Tja dan is de grip minder. Al lachend en schreeuwend ben ik gekomen. Ze gaf aan dat ze maar één keer kan komen en niet als anderen meerdere keren. Voor mij was dat al genoeg. Robbie, super bedankt voor de tip. Diana is buitencategorie, maar Lucy zit daar net onder, super mooi kontje en lekkere borsten. Ze kan ook genieten zag ik wel.
Verder wil ik alle Hollanders bedanken die alleen lezen en niet schrijven, anders was het hier veel te druk. Momenteel 11 meiden, vele beauties er bij, en maar een hand vol beren. Vandaag was ik bij Lucy nummer 4, waarvan de 3e Hollander. Gisteren had ze ook 3 Hollanders. Dus jongens, alstublieft niet in dit forum schrijven, alleen blijven lezen en elkaar niet informeren, stelletje eikels.
Wie nummer twee wordt moet ik nog even bekijken, Michaela is er ook, die rijd zichzelf altijd klaar op mijn pik. Verder een type ala Alexandra, ziet er ook mooi en strak uit, kwam bezweet van de kamer. Dat was waarschijnlijk niet van de rode pepers.
Lekker genieten nog, saunatje en nog leuke dame 👍

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Wat wil je ook met dat prachtige weer.
Dan ben je toch liever buiten en vv heeft nou niet bepaald een buitenruimte waar je lekker kan vertoeven en eventueel seks kan hebben. In ll Leverkusen is er wel een aantrekkelijk buitenterras met 2 hutten waar je eventueel lekker kan seksen.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Ja ja Robbie. Jij hebt mijn kop gek gemaakt. Er zou een zwart pareltje in VV zijn, genaamd Lucy. Alle werkafspraken gecanceld met goede smoes en op naar VV. Wie doet er open, Lucy. Ze kwam net naar beneden. Ik had mijn keuze al gemaakt voor vandaag. Na de 20 € en douchen maar eens kijken. Er zat al iemand bij. Toen ze naar boven gingen, klein momentje later er ook achter aan. Je weet maar nooit of de deur open staat. Toen ik de deuren gechecked had, kwam ze plotseling uit de badkamer. Effe lekker beeet gepakt en gezegd dat ik zou wachten. Kon wel uur duren zei ze. En inderdaad, twee cola later kwam mevrouw de kamer uit. Ik moest maar wachten, kwam zo terug. Inderdaad. Eerst even op de bank boven geknuffeld toen kamer 3 met spiegels. Effe wassen zei ze, de kleine jongen was al op sterkte. De eerste tien minuten heb ik gebruikt om haar op te geilen. Mijn pik was en bleef strak, madam zat er af en toe aan. Bij het voorwerk zaten de schaamlipjes strak tegen elkaar, maar na goed voorwerk op de borsten, benen en lichaam gingen de lipjes open staan en kwam de clitoris sterk naar buiten. Ich wird nass zei ze, haha. Lekker op temperatuur dus. Toen allebei gaan genieten. Beiden het hele lichaam verwend. Hup in missio en madam wilde de benen strak sluiten en dat de xxl flink de clitoris bewerkte. Ze kwam lekker klaar. Beentjes maar weer open gedaan en toen lekker zelf liggen pompen. Ze was kletsnat, Tja dan is de grip minder. Al lachend en schreeuwend ben ik gekomen. Ze gaf aan dat ze maar één keer kan komen en niet als anderen meerdere keren. Voor mij was dat al genoeg. Robbie, super bedankt voor de tip. Diana is buitencategorie, maar Lucy zit daar net onder, super mooi kontje en lekkere borsten. Ze kan ook genieten zag ik wel.
Verder wil ik alle Hollanders bedanken die alleen lezen en niet schrijven, anders was het hier veel te druk. Momenteel 11 meiden, vele beauties er bij, en maar een hand vol beren. Vandaag was ik bij Lucy nummer 4, waarvan de 3e Hollander. Gisteren had ze ook 3 Hollanders. Dus jongens, alstublieft niet in dit forum schrijven, alleen blijven lezen en elkaar niet informeren, stelletje eikels.
Wie nummer twee wordt moet ik nog even bekijken, Michaela is er ook, die rijd zichzelf altijd klaar op mijn pik. Verder een type ala Alexandra, ziet er ook mooi en strak uit, kwam bezweet van de kamer. Dat was waarschijnlijk niet van de rode pepers.
Lekker genieten nog, saunatje en nog leuke dame 👍
Wie VV in combinatie met Michaela noemt, roept veel verwachtingen op .
Ik denk echter niet dat het om "DE Michaela" gaat ( 40+ , met grote borsten) of wel ?

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Ik vermoedde het al 😩
Ik verlies het sprankje hoop (na eerdere geruchten) dat we good old Michaela nog eens terug gaan zien in VV

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik had met de (Romantica) Michaela gekamerd, vond de service ver achter uit gegaan, terwijl we voorheen goed van elkaar konden genieten. Waarschijnlijk hebben de oudere VV dames haar wat bijgeleerd.

20 aug 2022
1.328
767
Ben niet van donkere dames. Afgelopen zondag in Romantika geweest en Elli in plat doggy van nakomelingen voorzien, Diana was er ook, leuk gesprek met haar gehad, maar aangegeven dat donkere/zwarte dames niet mijn smaak zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lucy blijft tot ongeveer 24 mei dus dan is ze 2 weken in de villa geweest.

Als je alleen het weekend kan dan is aankomend weekend de laatste mogelijkheid haar te bezoeken want het weekend erop zou ze weer vertrokken zijn.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Pasen in o.a. Roemenie/Bulgarije is een feestdag. Dan zijn veel dames naar huis.
Hoe zit dat met Pinkeren? Hoe is de bezetting deze dagen voor Pinksteren en mogelijk met de Pinksterdagen.

Enkele weken geleden waren er werkzaamheden in het weekend op de snelweg A3 (nabij Wesel). Zijn deze werkzaamheden ook in het komend weekend. Dan moet ik wat rekeninghouden met omrijden/extra tijd.
Maar dan wacht - als er voldoende dames zijn - een leuke en lekkere dag!

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Marcel,
IK kan niet al jouw vragen beantwoorden maar... Pasen is, zeker in Orthodoxe regionen, het grootste feest. Pinksteren wordt veel minder groot gevierd maar je hebt uiteraard geen garantie.
De A3 wordt deze hele zomer onder handen genomen. Meestal is dat in het weekend. De terugweg is meestal geen probleem omdat het in de avond rustig is. De heenweg kan een puur disaster zijn omdat het drukke verkeer maar moeizaam door de dorpjes komt.
Wellicht is onderstaande link (welswaar in het Duits) handig. Let wel op dat er wijzgingen kunnen zijn.

https://www.nrz.de/staedte/wesel-ha...eln-und-Wesel-wird-zweimal-voll-gesperrt.html

Voor (Duitse) actualiteit kun je ook de verkeerssituatie op wdr.de bekijken...

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Pasen in o.a. Roemenie/Bulgarije is een feestdag. Dan zijn veel dames naar huis.
Hoe zit dat met Pinkeren? Hoe is de bezetting deze dagen voor Pinksteren en mogelijk met de Pinksterdagen.

Enkele weken geleden waren er werkzaamheden in het weekend op de snelweg A3 (nabij Wesel). Zijn deze werkzaamheden ook in het komend weekend. Dan moet ik wat rekeninghouden met omrijden/extra tijd.
Maar dan wacht - als er voldoende dames zijn - een leuke en lekkere dag!
Orthodoxe feestdagen zijn twee weken later ofzo, dus ookal mochten ze iets met Pinksteren doen, dan duurt het nog even voor het zo ver is 😉

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
was hier afgelopen week. Redelijke bezetting.
Lucy? Tja ze is donkder. Maar PAREL? Nou unm het bekt lekker maar zo bijzonder is ze niet...
Dame op bankje 2/3 wel. Alleen die deed alleen MET condoom... damn

Geen openbare actie gezien trouwens...

Terug
Naar boven