Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Monica is slank/skinny veel tattoo's erg leuke meid nog beneden de 30 jaar volgens mij en die mag je zowel vaginaal als anaal bare nemen en volspuiten.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Rond 10.00 vandaag op plaats delict. Zojuist onverwacht een heerlijke sessie gehad met Andrea (Ro). Ik ging voor andere dames, echter die zijn er vandaag niet. Andrea is een mid-dertiger, en dat zou je op het oog niet zeggen, met vrouwelijke vormen. Full-service. Om de 1 uur durende sessie samen te vatten: doggy, haar specialiteit pijpen, (hebben ze in Roemenië daar een school/opleiding voor??), missio, lepeltje, pijpen, doggy , pijpen met CIM. Geweldige sessie. Een leuke vrouw met wie je ook nog kunt praten. HH 100%. Straks 2e ronde.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
...haar specialiteit pijpen, (hebben ze in Roemenië daar een school/opleiding voor??)...
Vóór de grote toevloed uit Roemenië (en Bulgarije)... werd net hetzelfde gesuggereerd i.v.m. de toen in Duitsland aanwezige Poolse supermeiden....
Een hogeschool/universiteit voor Blaskultur moet er in Polen geweest zijn...:LOL:

the fucking dutchman

Toogplakker
24 mei 2022
52
21
Niet elke sexwerker wordt zowel financiël als lichamelijk uitgebuit zoals bij deze club. Ik lees vaak dat de dames in de avond geen zin meer hebben en moe zijn, wat wil je met werkdagen van 12 uur? En dan al hun geld in mogen leveren einde van werkdag, dat motiveert?

Onzin dat alle sexwerkers gedwongen worden en daarom gemeden moet worden. Maar bij een club waarbij de uitbuiting zo duidelijk is moet men dat zeker overwegen. Het is gewoon niet recht te praten!

Daarbij ben je als klant ook bij wet in overtreding. Sex zonder condoom is verboden in Duitsland. Doe je openbaar dan ben je gewoon dom en denk je wederom niet in het belang van de vrouw.
Wat doe je hier eigenlijk?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@MrKRVe :

Betekenis 'grap'

grap (de; v(m); meervoud: grappen) 1iets vermakelijks; aardigheid, geestigheid, kwinkslag: iets voor de grap zeggen; dat is een dure grap is heel duur

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Jullie hebben nog een 2e ronde van mij tegoed; zie review donderdag 10 april. Ik dacht een 2e ronde ook met Andrea, echter, dat pakte anders uit. Na mijn recuperatietijd en review hier, bleef Andrea voortdurend bezet:oops:. Aangezien ik niet in een rijtje voor een bank ga staan, besloot ik na een korte "wandeling" naast Monica neer te strijken. Nadat zij haar naam had genoemd dacht ik gelijk aan review waarbij extra's e.d. onderhandeld moesten worden:cautious:. Dus direct op bank gevraagd naar FULL-SERVICE en dat bleek gewoon in haar pakket te zitten:) , naar de kamer, in yoga-doggy gezet en manman wat ziet dat kontje er heerlijk uit. Na minimale voorbereiding gleed mijn halfharde jongeheer zo tussen die twee halvemaanvormige billetjes naar binnen….een waar genot. Verschillende posities, waaronder cowgirl met een spiegel erachter:giggle:. Heeft wel wat als je een kutje zo ritmisch over je jongeheer ziet gaan. Tenslotte in yoga-doggy naar een finale. @potentebeer :Ook deze is voor morgen dus opgewarmd!

Tussen de standjes door vertelde ze dat anaal (extra) ook in haar pakket zat.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Donderdag hier ook weer eens geweest zoals aangegeven
Denk iets van 12 vrouwen geteld. Maria miste ik. Er zat iemand anders op bankje 13. Wie kan mij vertellen wie dit is?

Ken de hele line up verder niet uit mijn hoofd
De oude garde larissa, bahar (inderdaad paar kilo zwaarder) sonja evelyn waren er

Bij binnenkomst eerst boven even op bankje even relaxt een sigaretje gerookt
Hier werd op ander bankje larissa heerlijk genomen

Hierna kamergangen gedaan met Bahar, Larissa en Monika.
Was als vanouds. Monika inderdaad onderhandeld over prijzen met anaal
Verder wel goede sessie met haar

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen hier even geweest, vind Andra een hele aantrekkelijke dame, maar helaas geen complete service in haar pakket, ondanks dat werd ze goed geboekt.
Bahar was weer aanhankelijk, kwam weer naar me toe, hing om mijn nek en fluisterde heute du Meine, maar ik wilde eerst nog een korte pauze inlassen.
Bahar was na mijn break constant bezet, dus uiteindelijk maar naast Raluca geploft en boven een kamertje bezocht en me kort laten pijpen en uiteindelijk heeft ze mij in cowgirl klaar gereden met haar strakke kutje.
Nog beetje smalltalk en ze gaat binnenkort voor tweetal weken naar Roemenië voor viering 🥳 orthodox Pasen met familie te vieren.
Rond 13:00 de tent verlaten.

Laatst bewerkt:

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Gisteren ook weer eens naar de villa geweest en waren aanwezig ,

Bank 1 Raluca
Bank 2 Andra
Bank 3 Amanda
Bank 5 Andrea
Bank 6 Larissa
Bank 7 Bahar
Bank 8 Evelyn
Bank 9 Sarah
Bank 10 Sonja
Bank 12 Samira
Achterkant bank 2 blauw gedeelte Zaria
Achterkant bank 3 blauw gedeelte Kim

Voor iedereen wat wils dus en begonnen met Amanda , eerst verkennend op de bank en al snel naar boven , we waren nauwelijks op de kamer of ze wilde al geneukt worden op zijn hondje waarbij zij plaats nam op de rand van het bed , na een tijdje op bed begon ze me te pijpen en gingen we over tot een 69 , toen kwam ze cowgirl op mij zitten , zo een tijdje door gedaan en het nadien in missio afgemaakt , we spraken af om het later op de dag nog een 2 de keer te doen met anale donatie .

Na de nodige rustpauze wilde ik wel eens met Kim naar de kamer gaan , eenmaal op de bank bij haar vroeg ze of ik zin had in een trio , daar zei ik geen nee tegen en Zaria kwam ons vervoegen en ze verwelkomde me met een heerlijke tongzoen , na de nodige verkenningen vroeg Kim aan mij of we in het openbare gedeelte de trio wilde doen , ja natuurlijk was mijn antwoord , terwijl ik op de zetel lag kwamen Kim en Zaria om beurt op mij in cowgirl zitten , na een tijdje zijn beide dames naast elkaar op de grond gaan zitten en mocht ik ze afwisselend op zijn hondjes nemen en mijn nakomelingen in Kim gedeponeerd .

De derde ronde wilde ik met Zaria alleen doen omdat ik haar een sympathieke meid vond bij de openbare trio , eens bij haar op de bank mocht ik al snel mijn penis in haar kletsnatte poesje steken en na een tijdje wilde ik wel naar een kamer met haar , eens daar aangekomen begon ze me heerlijk te pijpen en nadien ben ik haar gaan beffen , toen haar in missio genomen en ook klaargekomen , ik probeerde toen een gesprek met haar aan te gaan maar ze is het Duits noch het Engels machtig en besloot ik me maar te gaan wassen .

Spijtig genoeg was het toen tijd om naar huis te gaan en was er geen tijd meer voor Amanda te plezieren , wel heeft ze me buiten gelaten en ik heb haar beloofd als ik de volgende keer kom het eerst met haar kamer en het dan ook anaal doen .

Terug
Naar boven