Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik ben vandaag ook weer eens geweest na een maandje afwezigheid. Eerste kamergang met Larissa. @Robbie lullig voor je dat Bahar niet wilde kameren met je want wij hebben daarna een geweldig kamergang beleeft. Bahar en ik kennen elkaar al vanaf begin periode van VV maar dat terzijde. Na ff rustpauze een (voor mij) een nieuwe dame geprobeerd, Monica. Op de banken weinig voorspel maar ode kamer laat ze haar kunsten zien. Deze lekkere skinny dame heeft ook anaal in haar pretpakket waar ik wel gebruik van wilde maken. Ze vroeg roeslag van 30 waar ik mee instemde. Was weer een gelaagde ochtend:vroege middag.

4fun

20 aug 2022
1.328
767
Bahar was mij gisteren ook weer aan het teasen en hing om mijn nek en haar handje ging weer naar mijn genotstaaf. Helaas zat een derde kamergang er niet in, na Kim en Raluca.
Volgende week Bahar, want binnenkort gaat ze op verlof.
Vindt haar op dit moment een van de highlights in vv

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Gisterenmiddag weer een bezoek gebracht aan VV. Helaas voor mij was Maria er niet, ziet geniet van haar welverdiende vakantie. Praktisch alle banken waren bezet of er lagen handdoeken op en na het halen van wat drinken begon Larissa direct al te teasen. Dus bij haar plaats genomen op de bank. Het duurde dan ook niet lang of ze was me alweer aan het pijpen. Na een poosje naar de kamer gegaan waar we een heerlijeke stoeipartij hadden. Uiteindelijk haar in missio volgespoten. Na het douchen wat drinken gepakt en wilde ergens gaan zitten en omdat er overal handdoeken lagen ben ik maar op de bank gaan zitten bij de ingang van de benedenkamer. Dit bleek de bank te zijn van Kim. Ik wist niet hoe ze eruit zag en op een gegeven moment komt er een dame aanlopen wat helemaal niet in mijn smaak valt. Maar voor dat ik er erg in had was ze me al aan het pijpen en heb ik haar nadien op de bank doggy genomen. Na het douchen even buiten gezeten en toen maar weer naar Larissa gegaan. Duurde niet lang of ze had m'n paal weer op oorlogssterkte. Pijpen, likken, neuken en uiteindelijk haar doggy volgespoten. Na het douchen zat ik ergens op de bank en ik had haar al een paar keer zien lopen, mooie slanke blondine met tatoeages en een bril op, Secretaresse type. Ik dacht, daar moet ik ook nader kennis mee maken. Bleek Monica te zijn. Ze bied twee pakketten aan, ao of ao met anaal en klaarkomen in de mond. Gekozen voor ao en richting kamer. We hadden de deur open gelaten en toen we aan het neuken waren kwam er een beer binnen die ons zat te bekijken terwijl hij met ze pik aan het spelen was. Monica ook lekker volgespoten en toen was het tijd om weer naar huis te gaan. Al met al weer een geslaagde middag bij VV.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend 10 uur in de villa. Ik dacht nog doe ik wel er verstandig aan om hier te zijn want ik voelde me bepaald niet lekker. Ik was toch in Duisburg en het zou zonde zijn vanochtend al huiswaarts te keren zonder de villa te hebben aangedaan.

Helaas bij binnenkomst nog steeds Carmen dus rumbamuziek gegarandeerd. Was gisteren vergeten te melden is dat er weer suiker voorradig was. Toch wel handig voor bij de koffie

Dit keer Samira en Zarah er weer bij en Sonja en Amanda waren er nu niet. Raluca vertrok al vroeg in de middag. Ik vond het weer erg lastig een keuze te maken maar koos uiteindelijk voor Veronica. Leuke meid en voor mij ook weer een nieuwe dame want nog niet eerder met haar gekamerd. Had het een beetje met haar te doen toen ze vertelde gisteren maar één kamer te hebben gemaakt.

Prima seks gehad maar het begin ging wat moeizaam want hoe hard ik ook duwde ik kreeg hem er niet in. Wat glijmiddel erbij en na een tijdje ging ie er toch in en ze voelde niet eens strak aan. Tongzoenen is ze ook niet vies van. Het lukte me niet klaar te komen hoe ze haar best ook deed. Me nog wat af laten trekken maar dat mocht niet baten. Ze vertelde ook in te zijn voor mmf en openbare seks.
Anale seks daar doet ze niet aan.

Pauze genomen en uiteindelijk bij Andra gaan zitten. Al vrij snel de kamervraag maar ik moest toch wel even weten wat haar service was en toen ze zei neuken met condoom heb ik haar vriendelijk bedankt.

Het was iets drukker dan gisteren en dat had tot gevolg dat alle kamers wel eens bezet waren en dat merkte ik toen ik bezig was met Evelyn op kamer 1 want er werd geklopt op de deur. Evelyn vind ik een leuke en lieve meid. Ze wordt goed geboekt. Tijdens de sessie met haar merkte ik dat ik nu wel klaar zou komen. Ze heeft een lekker lichaam en zachte huid en ze maakte me nog geiler toen ze haar benen helemaal spreidde. Moet wel zeggen dat ze best veel glijmiddel aanbracht maar niet bij haar kut maar mijn pik werd helemaal ingesmeerd.

Samira zat steeds aan me te trekken maar om de één of andere reden deed het me niet zoveel. Kim ziet er best geil uit maar ik vind haar altijd wat druk. Andrea heb ik echt overwogen maar ik was niet fit. Na 2 kamergangen en mijn niet optimale gesteldheid hield ik het voor gezien om rond 13.45 uur te vertrekken.

Leuk nog om KingWillem tegen te komen want praat graag met hem en hij maakte ook kennis met Bulgaarse Zaria en ik gaf hem aan waar ze te vinden was. Uiteraard nog meer Hollanders maar daar had ik niet echt contact mee.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Prealm,hoe doe jij dit,4 keer na elkaar klaarkomen?
Ik ben al tevreden met 1 keer,en na die ene keer is mijn geilheid ook weer weg.
Of zijn het de skilss van de meiden,of hoe ze eruit zien?
Dank voor antwoord.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Naast Romantica begin ik toch ook nieuwsgierig te worden naar de dames bij villa Venus. Zie dat er een paar interessante dames werken om beter te leren kennen. Kan iemand mij ook iets over de sauna zeggen? Is die vergelijkbaar met romantica. Vind het altijd wel lekker voor tussendoor. Thanks!!!

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
@loperken , ik ben er de hele middag en heb m'n pauzes tussendoor. En ja, misschien kan ik wat makkelijker klaarkomen en ik zoek natuurlijk wel de dames uit die ik aantrekkelijk vind. Behalve Kim, maar de openbare actie maakte dit weer goed.

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag nog eens een bezoekje gebracht aan VV. Bij aankomst om 10:00 uur waren volgende dames aanwezig: Alexandra, Gabi, Erica, Vanessa, Roxanne, Cherry, Sarah, Gabriëlla, Sonja, Maria, Michaëla en Amanda.

Omdat ik een goede klik heb met de Braziliaanse Amanda had ik eerst haar gekozen. Bij de bank waren we elkaar al lekker aan het opgeilen en na het nodige verkenningswerk zijn we naar boven gegaan en op de gang naar de kamer geilden we elkaar nog verder op. Omdat Amanda mijn befkunsten op prijs stelt wil ze dat ik haar uitgebreid bef om te beginnen en na een tijdje begon ze mij heerlijk te pijpen waarna we overgingen op een 69. Na een tijdje wilden we neuken en heb ik Amanda in cowgirl geïnsemineerd met mijn zaadcellen. Toen vroeg ze of ik me wilde gaan wassen maar ik had zin in een tweede ronde met haar.

Na een pauze begon Amanda mij te pijpen en gingen we weer naadloos over tot een 69 en na een tijdje zijn we weer tot neuken overgegaan op zijn hondjes en ben ik bij haar in missio klaargekomen. Tijdens het gesprek tijdens de pauze gaf Amanda aan waarschijnlijk niet meer lang in VV te verblijven omdat ze een werk aanbieding had gekregen met een vast loon. Zij wil weg uit de Villa omdat ze blijkbaar zeer weinig klanten heeft. Op sommige dagen heeft ze maar 1 klant ook al is het druk met de mannen daar. Ook dient ze een behoorlijke prijs te betalen om van VV gebruik te maken. Ik vind het zeer spijtig mocht ze weggaan omdat ik vind dat ze een zeer goede service geeft.

Na een 40 minuten was ik terug in de leefruimte bij de dames en ik was nog steeds de enige man tussen de 12 dames. Na enkele koffies had ik wel eens zin in een trio waarbij Sonja mijn eerst voorkeur was samen met nieuwelinge Gabriëlla. Na eerst wat opwarmtijd op de bank zijn we naar boven gegaan en nam Sonja het initiatief en was Gabriëlla toch wel wat passief en wachtte ze op aanwijzingen van Sonja maar na een tijdje begon ze me toch te pijpen terwijl ik Sonja befte. Toen eerst Sonja in cowgirl gepenetreerd en daarna op zijn hondjes mijn nakomelingen in Gabriëlla haar neukgrotje gedeponeerd.
Hi, Amanda's borsten zijn toch siliconen borsten? Tenminste mijn perceptie.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ben voornemens na lange tijd de villa donderdag weer te bezoeken paar vragen

Las op een site iets over 18 dames. Keuzestress denk ik bij veel mannen. Echter is dit alleen in weekend of door de week ook zo druk?

Verder las ik iets over een rookhok. Betekend dit dat er op de banken bij de dames niet meer gerookt wordt?

Alvast bedankt voor een eventueel antwoord

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Voodoo1 ,

Er word inderdaad bij de dames op de banken niet meer gerookt door de mannen , sommige dames roken nog wel op hun bankje , inderdaad er zijn van tijd vele dames aanwezig en dit varieert van dag tot dag , de laatste tijd zijn er 15 tot 18 dames per dag aanwezig en dit kan zowel in de week zo zijn of in het weekend .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja dat zeg je goed rickske. Ik let er eigenlijk nooit zo op maar zat naast Evelyn terwijl ze een sigaretje opstak maar weet niet of het verboden is voor mannen in het zitgedeelte. Een smartphone is wel altijd verboden voor mannen in het zitgedeelte en daarom heb ik altijd een puzzelboekje bij me voor tijdvermaak.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Dank je voor replay Robbie en rickske
Nog 1 vraag ben benieuwd of er naast de oude garde zoals larissa, bahar nog iets skinny,s, slanks aanwezig is die goed is en de volledige service aanbied

Terug
Naar boven