Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Vorige week dinsdag was ik in de villa, 4 dames aanwezig om 1 uur 's middags. Larissa werd 2x net voor mijn neus gekaapt. Achter mij lag een mooie jonge meid te slapen, ik verstond haar naam niet, ze lag op bank 12. Toen ze wakker werd heb ik haar benaderd, maar ze was nogal grof en onaardig, sprak slecht Duits, ik had er geen zin meer in. Klein, blond, brutaal koppie maar wel echt heel lekker. Weet iemand hoe ze heet?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik zou sowieso deze club even niet bezoeken vanwege het gering aantal dames en qua aantrekkelijkheid van dames zijn er betere opties en die 10€ verhoging zitten we ook niet op te wachten dus negeren want dat is alleen hier het geval.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Maar Patrizia toch ao-light dus neuken zonder en niet injecteren?
Met haar weet je nooit. Mijn eerste kamergang destijds met haar was AO Light, wel met de mededeling dat het bij een volgende keer geen light meer zou zijn. De weken erna kon ik haar gewoon volspuiten. Nog wat later was het terug AO light met dan bijvoorbeeld de melding dat ze van pil gewisseld was en of andere reden. Met haar best op voorhand afspreken met wat aandringen is full AO wel mogelijk zeker als je er nog mee op de kamer geweest bent

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
We zitten nu in rubriek villa venus en ik ken hier geen Patrizia. Wellicht heb je het over die andere RTC-club in Bochum.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik lees op een Duits forum dat een 19-jarige Gaby gisteren haar 1e werkdag maakte. Ze is slank en Bulgaars en spreekt geen Engels en Duits. Lief, aardig, sympathiek en net zo mooi als Angelina.
Ze doet geile tongzoenen en is zeer aaibaar en servicegericht, gewoon een natuurtalent. Verder nog 2 andere Roemeense dames begonnen, beiden midden 30 en ook knap en als je de feedback van hun gasten mag vertrouwen, met een top service aanbod.

Ook Alexandra, Cherry, Zarah, Bahar en Angelina dus in totaal 8 dames maar bel vooraf even met de club want het aantal dames en welke dames fluctueert van dag tot dag.

Ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar die nieuwelingen en met Bahar en Angelina (mijn 2 toppers) een bezoek de moeite waard.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Denk dat ik a.s. zaterdag toch naar deze club ga ondanks mijn oproep om deze club even niet te bezoeken ivm de 10€ toeslag per kamer maar Bahar is weer terug en volgens mij is Angelina er ook en nog 3 nieuwe en goede dames en met die toeslag kan ook als voordeel uitwerken in de zin van minder drukte dus kortere wachttijden.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Slanke dennen a la Larissa? Tja met na 12.00 komen en drie kamergangen ben je nu minimaal 30 euro duurder uit. Elders dus een extra kamer gangetje. Maar ja, nieuw flair verdient ook aandacht. Gaat weer de betere kant op met vv zo te zien.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Schijnt toch niet helemaal mee te vallen volgens Duitse collega:

"
Gaby (19, schlank, großes Flügeltattoo oberhalb der Brust) legt auf dem Zimmer eine Lümmeltüte bereit die dann auch eingesetzt werden muss 😔
Selbst nach Aufpreisangeboten bleibt sie standhaft. Das blasen war auch nicht gut, ZK war nur züngeln.
Fingern in der engen Muschi war aber möglich.
Keine Empfehlung! "

Flierefluiter

Snuffelaar
17 nov 2019
1
0
Weet iemand of de beetje gezette Braziliaanse nog in de villa werkt?
Heb haar 3maanden terug voor het laatst gezien en ze zou 1week woe&vrijdag en de andere week do&zaterdag werken. En afgelopen zaterdag was ze d'r niet. Thanks!

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Na jaren met enige regelmaat naar Bernd's FKK getogen te zijn voor de bare actie, dit forum ontdekt :D
Na op dit forum over de RTC clubs gelezen te hebben maar eens fysiek op ontdekkingstocht gegaan.

Paar weken geleden begonnen bij Villa Venus. (recensies over Grimberg en Luderland schrijf ik daar later vandaag)
Het is niet de mooiste saunaclub die ik in m'n wandel carrière heb bezocht maar ook zeker niet de slechtste zeker niet voor die prijs.
Eerst ff m'n draai daar moeten vinden, maar is redelijk overzichtelijk
Daar eerst de katjes uit de boom gekeken en gegaan voor Alexandra omdat zij wel het type Dpv wat mij bekoord.
Een 100% positieve ervaring, lekker opwarmen en blaas actie op de bank.
Afgesproken voor een half uurtje en richting de ruime kamer boven omdat ik nieuw was de vraag mit oder ohne, ohne natuurlijk;)
Na lekker blaas werk vond ik het tijd om haar ook eens lekker te beffen wat gewaardeerd werd, na missio over na doggy en was er geen
houden meer aan en haar kutje schokkend vol gespoten.
Tijd geleden dat ik zo heftig klaar kwam 🤪
Het fijne aan Alexandra vind ik dat ze half uur netjes vol maakt al is het maar ff wat kletsen
Bij de locker vroeg ik wat ik haar verschuldigd was, ze zei €40 en ik gaf haar €50 want een tientje fooi was het het me zeker waard.
Na een uurtje bijkomen en sauna, m'n kans gewaagd bij Angelina.
Ook een goede kamergang mee gehad en volgespoten, alleen het (tong)zoenen en de klik was wat minder als bij Alexandra.
Na haar €30 overhandigd te hebben was te weer tijd om huiswaarts te gaan.

Gisteren na een iets wat teleurstellend bezoek aan Luderland, maar even doorgereden naar de Villa om hopelijk Alexandra te treffen en toch de dag een beetje goed af te sluiten.
Ondanks dat Alexandra zelfs de deur voor open deed, besloot ik toch even af te wachten om te zien wat er aanwezig was.
Namen ben ik niet zo goed in behalve waar ik mee op de kamer eindig, die probeer ik wel te onthouden.
Na 2 koffie en peuken was Alexandra weer terug op haar bank ze was nog aan het kletsen met een andere dame, toen die de deur moest bedienen m'n kans gepakt en naast Alexandra plaats genomen.
Ze herkende me gelijk, al is niet echt moeilijk met 2 behoorlijke tattoos op m'n borst en saunakilt.
Na de opwarm actie op de bank naar boven gegaan waar ze ook eerst netjes de nieuwe prijzen vertelde, nou is dat nog steeds in verhouding wat ze op andere plaatsen vragen voor AO erg goedkoop.
Haar orale kunsten vindt zeker goed te noemen en ik vind dat ik dan zeker een orale wederdienst moet geven, ze gaf aan dat ik teder moest zijn omdat ze wat gevoelig was, maar als ze hm vol in je gezicht duwt met een licht schokkend lichaam deed ik toch iets goed😛
Van daar uit gelijk door naar de missio stand waar ik zelf het tempo kan bepalen om niet te snel te komen, daarna haar gevraagd of zij on top wou gaan en toen zij gehurkte cowgirl op me los ging was er geen houden meer aan met de interne explosie tot gevolg🤪
Had toch doggy er tussen door moeten doen om de tijd op te rekken;)
Half uur was nog niet voorbij en weer maakt ze het netjes vol door even interesse in je te tonen en dat vind ik ook belangrijk.
Na de betaling van €50 haar gevraagd of Bahar er was en welke bank ze normaal zit, deed ze helemaal niet moeilijk en wees het me netjes.
Na wat rust en sauna bleef de bank van Bahar leeg 🤨 even navraagt bij de thekedame bleek dat ze een afspraak voor meerdere uren had en daarna ook volgeboekt was 😞
Blijven nog 3 dames over die me wel aanstonden en de keuze viel in eerste instantie op een slank Roemeense (naam vergeten) haar eerste dag aldaar, maar deed geen AO dus helaas.
Vanessa ook Roemeens maar iets minder m'n type bood wel de service maar geen anaal dat is ook niet mijn ding.
Weer een goede kamergang met wederzijdse orale verwennerij, na missio en doggy tot interne donatie overgegaan.
Na €40 haar betaald te hebben keek ze een beetje bedenkelijk, maar voor fooi moet je bij mij toch echt wat extra's brengen.

Toch wel tevreden weer huiswaarts gegaan 😃

20 aug 2022
1.328
767
Rond 10:30 aanwezig, hartelijk ontvangen door Barbara en €30 afgetikt.

Aanwezig waren:
#1 Alexandra Roemeens, #3 Anka Roemeens, #4 Andrea Roemeens, #5 Gaby Bulgaars, #6 S/Zara Bulgaars, #7 Bahar Bulgaars,# 10 Sonja Bulgaars, #9 Vanessa Roemeens, #8 ?? Roemeens, #13 Cherry Bulgaars

Mijn eerste kamer was met 29 jarige Vanessa, mooi koppie , cup B, slank maar genoeg vlees op de botten, sinds 2 dagen aanwezig in VV, daarvoor in Italië werkzaam.
Op de kamer, ondanks haar botox lippen, heerlijke pijpsessie en in cowgirl haar lekker volgespoten.
Nzc is €10 extra, dus €40 afgerekend, zeker voor herhaling vatbaar.

Tweede kamer met 34 jarige Anka, mooi gezichtje, lekkere B cup, zelfde postuur als Vanessa, Engels gaat haar goed af.
Dit keer geen kamer gang, maar me eerst uitgebreid laten pijpen boven op de bank, waarbij ze mij DT pijpte.
Na een vijftal minuten gevraagd om in cowgirl op te zadelen, heerlijk door haar bereden, duurde ook niet lang of ik spoot mijn tweede lading zaad diep in haar kut.
Anka beneden bij de kluisjes de €40 overhandigd en afscheid genomen, ook Anka is ook voor herhaling vatbaar.

Rond 16:00 de tent verlaten en richting NL gereden.

Oh ja, Barbara vertelde mij, dat Maria en Michaela volgende week weer aanwezig zijn in de villa, ben benieuwd.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Rond 10:30 aanwezig, hartelijk ontvangen door Barbara en €30 afgetikt.

Aanwezig waren:
#1 Alexandra Roemeens, #3 Anka Roemeens, #4 Andrea Roemeens, #5 Gaby Bulgaars, #6 S/Zara Bulgaars, #7 Bahar Bulgaars,# 10 Sonja Bulgaars, #9 Vanessa Roemeens, #8 ?? Roemeens, #13 Cherry Bulgaars

Mijn eerste kamer was met 29 jarige Vanessa, mooi koppie , cup B, slank maar genoeg vlees op de botten, sinds 2 dagen aanwezig in VV, daarvoor in Italië werkzaam.
Op de kamer, ondanks haar botox lippen, heerlijke pijpsessie en in cowgirl haar lekker volgespoten.
Nzc is €10 extra, dus €40 afgerekend, zeker voor herhaling vatbaar.

Tweede kamer met 34 jarige Anka, mooi gezichtje, lekkere B cup, zelfde postuur als Vanessa, Engels gaat haar goed af.
Dit keer geen kamer gang, maar me eerst uitgebreid laten pijpen boven op de bank, waarbij ze mij DT pijpte.
Na een vijftal minuten gevraagd om in cowgirl op te zadelen, heerlijk door haar bereden, duurde ook niet lang of ik spoot mijn tweede lading zaad diep in haar kut.
Anka beneden bij de kluisjes de €40 overhandigd en afscheid genomen, ook Anka is ook voor herhaling vatbaar.

Rond 16:00 de tent verlaten en richting NL gereden.

Oh ja, Barbara vertelde mij, dat Maria en Michaela volgende week weer aanwezig zijn in de villa, ben benieuwd.
Leuke ervaringen ik hoop morgen deze dames te kunnen voelen wilde vandaag, maar door storingen op het werk helaas niet gelukt

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik was pas rond 17.45 uur in de villa maar was later als gebruikelijk want ik wilde een beetje uitslapen en om 13 uur was ik in Gelsenkirchen om daar een dame alvast vol te spuiten.

Bij binnenkomst zei Barbara dat ik op ern rare tijd binnenkwam en dat klopt ook wel want zolaat was ik hier nog nooit binnengetreden. Had al eerder gebeld met de club en gevraagd naar het aantal dames en dat bleken er maar liefst 10 te zijn en de belangrijkste voor mij "Bahar" was gelukkig aanwezig. Zag dat er niet veel mannen waren misschien vanwege de gestegen kamerprijs met 10€ voor NZC.

Zag 5 nieuwe dames en een aantal waaronder Vanessa zeer aantrekkelijk maar zoals gebruikelijk wilde ik met Bahar dus ging op haar bank zitten. Bahar was natuurlijk niet op haar plek en niet veel later zei Cherry dat Bahar zo zou komen. Duurde toch bijna een uur dat ze het zitgedeelte in kwam lopen en net als Barbara zei Bahar dat ik op een raar tijdstip kwam. Ze zei als ik naar boven was gelopen dat ik eerder met haar kunnen kameren maar ik zei dat ik bang was dat iemand op haar bank ging zou gaan plaatsnemen waardoor ik nog langer zou moeten wachten. Ik was allang blij dat ze naast me kwam zitten en met haar kan ik altijd leuk kletsen. Eventjes bijgepraat op de bank en daarna boven een kamer opgezocht. Het werd Michaela's kamer zeg ik maar dus kamernummer 3. Het werd een geweldige kamer en haar pijpkunsten en voorspel zijn werkelijk top en met haar tong worden mijn ballen meegenomen en gaat ze over mijn bovenlichaam. Bij het neuken ging ze staan op bed waarna ze langzaam afzakte en gehurkt kwam ze op me zitten. Ik voelde al een spat dus ze had al een natte kut. Ik zag mijn pik in en uit haar kut gaan wat een geil schouwspel is en niet veel later moest ik het werk doen in eerst missio en daarna ging ze op haar buik want in dit standje komt ze vaak klaar. Ze gaf aan klaar te komen en ik moest doorgaan. Zelf was ik nog niet zover maar in missio en ik op haar en zij mij zoenend en haar armen om me heen slaand wond me zo op en maakte mij zo geil dat ik haar heerlijk volspoot.

Heb haar daarna niet meer gezien. Denk dat ze boven een pauze nam wat ze wel vaker doet maar ze raadde me een dame aan die vooraan zou zitten en ik meen banknummer 4. Ze had vrij kort haar en Bahar vond haar veel weg hebben van Melli die hier vroeger ook heeft gewerkt.

Wat ik wel vreemd vond is dat een aantal mannen in de ruimte, waar dames pauzeren en eten, plaatsnamen. Het lijkt erop dat bepaalde mannen geen rekening mee willen houden met de privacy van dames. In andere clubs heb je ook ruimtes speciaal voor vrouwen waar ik nog nooit mannen heb gezien maar deze zijn meestal afgesloten met een deur en in villa venus is deze ruimte open m.a.w. dus geen deur en vindt men het klaarblijkelijk normaal om hier binnen te lopen en te gaan zitten in bijzijn van aanwezige dames.

Terug
Naar boven