Voormalig lid 31853
Legende
- 20 aug 2022
- 1.328
- 767
voor het zingen de kerk uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt weinig over haar geschreven, is ze er zo weinig of preseert ze zo slecht ?Ok, bedankt.
Met haar weet je nooit. Mijn eerste kamergang destijds met haar was AO Light, wel met de mededeling dat het bij een volgende keer geen light meer zou zijn. De weken erna kon ik haar gewoon volspuiten. Nog wat later was het terug AO light met dan bijvoorbeeld de melding dat ze van pil gewisseld was en of andere reden. Met haar best op voorhand afspreken met wat aandringen is full AO wel mogelijk zeker als je er nog mee op de kamer geweest bentMaar Patrizia toch ao-light dus neuken zonder en niet injecteren?
Leuke ervaringen ik hoop morgen deze dames te kunnen voelen wilde vandaag, maar door storingen op het werk helaas niet geluktRond 10:30 aanwezig, hartelijk ontvangen door Barbara en €30 afgetikt.
Aanwezig waren:
#1 Alexandra Roemeens, #3 Anka Roemeens, #4 Andrea Roemeens, #5 Gaby Bulgaars, #6 S/Zara Bulgaars, #7 Bahar Bulgaars,# 10 Sonja Bulgaars, #9 Vanessa Roemeens, #8 ?? Roemeens, #13 Cherry Bulgaars
Mijn eerste kamer was met 29 jarige Vanessa, mooi koppie , cup B, slank maar genoeg vlees op de botten, sinds 2 dagen aanwezig in VV, daarvoor in Italië werkzaam.
Op de kamer, ondanks haar botox lippen, heerlijke pijpsessie en in cowgirl haar lekker volgespoten.
Nzc is €10 extra, dus €40 afgerekend, zeker voor herhaling vatbaar.
Tweede kamer met 34 jarige Anka, mooi gezichtje, lekkere B cup, zelfde postuur als Vanessa, Engels gaat haar goed af.
Dit keer geen kamer gang, maar me eerst uitgebreid laten pijpen boven op de bank, waarbij ze mij DT pijpte.
Na een vijftal minuten gevraagd om in cowgirl op te zadelen, heerlijk door haar bereden, duurde ook niet lang of ik spoot mijn tweede lading zaad diep in haar kut.
Anka beneden bij de kluisjes de €40 overhandigd en afscheid genomen, ook Anka is ook voor herhaling vatbaar.
Rond 16:00 de tent verlaten en richting NL gereden.
Oh ja, Barbara vertelde mij, dat Maria en Michaela volgende week weer aanwezig zijn in de villa, ben benieuwd.