Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ja het is op een industrieterrein met aan beide kanten van de weg een parkeerstrook. Wel altijd met de rijrichting mee parkeren in Duitsland anders maak je kans op een boete.

Plop69

Toogplakker
1 aug 2018
26
1
Ik ben liefhebber van bare GBs maar door kwaliteit/prijsverhouding en keuze uit meerdere meisjes zonder tijdsdruk reuze nieuwsgierig geworden naar fkk's. Ik geil op jong (20-40), normaal tot (super)slank en uiteraard bare kutje en kontje volspuiten. Na lezen van vele recensies heeft Villa Venus mijn voorkeur. Ik las her en der in de recensies dat begin dit jaar je nog een negatieve c-test moest tonen om toegang te krijgen. Is dat nu nog steeds het geval? Zo ja, iemand tips waar je in de buurt snel een test laten afnemen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik lees net op een Duitse forum dat iemand een nieuwe blonde dame met grote borsten "Christina" genaamd heeft gezien. Als het dezelfde Christina is die niet al te lang geleden in de villa vooraan zat op banknummer 2 of 3 dan is het voor mij geen onbekende en een reden de villa snel weer te bezoeken.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Hallo,

Ik wil graag doorgeven dat ik begin Oktober een SOA heb opgelopen (Chlamydia Trachomatis) ... De DVP zat op de plek van Maria, die met vakantie was.

Geen aantrekkelijke vrouw iig, meer een heks van een wijf. Haar naam klonk als Cherie/Sheril. Zat te wachten op Sonja, maar omdat mijn vrachtwagen werd gelost had ik weinig tijd. Veel te weinig vrouwen terwijl de ijsberen voor mega sessies gingen.

Inmiddels al een kuur gehad...

Mvg,

20 aug 2022
1.328
767
Hi frankypanky dat is niet Christina waar Robbie het over heeft.
Die jij bedoelt is Cherrie, vroeger in Freude39, Villa Romantica en andere clubs gespot.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Hallo PB,

Ik heb het bericht van Robbie niet eens gelezen.

Weet wel dat het een (lelijke) draak van een wijf was ... Maar de druk op de ketel en tijdgebrek. Anders had ik langer gewacht.

Cherrie/Cherrie zou kunnen...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja Cherry die ken ik wel. De oudste dame van de club met een leeftijd tegen de 50. Bij afwezigheid van Larissa is dit haar werkplek (banknummer 6) maar in dit geval bij afwezigheid van Maria (banknummer 13) zat ze dus helemaal achteraan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Feankypanky; snap ook niet dat je naar een club gaat als je te weinig tijd hebt. Je kunt er niet vanuit gaan dat de dame waarmee je wilt kameren direct beschikbaar is want lange kamergangen daar moet je rekening mee houden. Je moet toch wel minstens 2 uur de tijd hebben/nemen om een beetje relaxed in de club te verblijven.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Robbie,

Ik snap niet waarom jij perse een waardeoordeel denkt te moeten vellen over wat een ander met zijn tijd doet ... :roll:

Je doet nu wel heel erg uit de hoogte... Ik stel voor dat jij je wat normaler gedraagt.

Alvast bedankt

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dan moet je ook niet lopen klagen frankypanky over te weinig dames want nogmaals lange kamergangen zijn heel gewoon.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
frankypanky zei:
Geen aantrekkelijke vrouw iig, meer een heks van een wijf. Haar naam klonk als Cherie/Sheril. Zat te wachten op Sonja, maar omdat mijn vrachtwagen werd gelost had ik weinig tijd. Veel te weinig vrouwen terwijl de ijsberen voor mega sessies gingen.

Hahahaha dit is inderdaad een heks van een vrouw. Zou er zelf niet snel op gaan maar ik begrijp nood breekt wet ;)

Zondag zal ik van de partij zijn, ik smacht al een tijdje naar Alexandra en Sonja, hoop dat ik mezelf lekker kan laten verwennen door deze milfs. En die Cristina klinkt ook Interesant, hoe is haar lichaamsbouw? Ik hou zelf niet van te gezet. Erika vind ik lekker maar die Dilaria (zus of nicht van Laura als ik het goed heb) vind ik te veel.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Robbie zei:
Ik lees net op een Duitse forum dat iemand een nieuwe blonde dame met grote borsten "Christina" genaamd heeft gezien. Als het dezelfde Christina is die niet al te lang geleden in de villa vooraan zat op banknummer 2 of 3 dan is het voor mij geen onbekende en een reden de villa snel weer te bezoeken.

Ik ben gisteren in de villa geweest en ben met deze Christina gaan kameren , Christina is een Braziliaanse met geblondeerd haar , haar service is uitmuntend , ik ben zelf 2 keren klaargekomen bij haar op een half uur , ze is in voor vol op de lippen zoenen , het beffen daar geniet ze echt van en pijpen kan ze heel heerlijk en zelfs je ballen vergeet ze niet .

Enige nadeel van deze dame is dat ze maar 2 dagen in de week in de villa is , deze week is ze er op donderdag en vrijdag geweest en volgende week zou ze maandag en woensdag daar zijn en Robbie dit is de dame die je op blz 166 en 168 van dit topic zijdelings vermeld .

Terug
Naar boven