Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rickske123 zei:Enige nadeel van deze dame is dat ze maar 2 dagen in de week in de villa is , deze week is ze er op donderdag en vrijdag geweest en volgende week zou ze maandag en woensdag daar zijn en Robbie dit is de dame die je op blz 166 en 168 van dit topic zijdelings vermeld .
Robbie zei:Ik lees net op een Duitse forum dat iemand een nieuwe blonde dame met grote borsten "Christina" genaamd heeft gezien. Als het dezelfde Christina is die niet al te lang geleden in de villa vooraan zat op banknummer 2 of 3 dan is het voor mij geen onbekende en een reden de villa snel weer te bezoeken.
Robbie zei:De dames in villa venus valt me op beginnen steeds meer op die andere RTC- club in Leverkusen te lijken. Ik bedoel qua lichaamsvorm (vrij) stevig oftewel chubby en daar word ik alleen maar blij van. Naast Erika, Roxanna, Cherry, Sonja, Melissa sinds kort ook Vanessa en Gaby en Michaela mag je daar denk ik ook wel bij scharen.