Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
doubledipper zei:
Let op dat je met het verkeer mee parkeert!!!!
Tegen het verkeer in parkeren is op de een of andere wijze niet toegestaan weet ik uit ervaring.

Vind dat een goede zaak dat je met het verkeer mee ( in de rijrichting van het verkeer) moet parkeren.
Zou in Nederland ook verplicht gesteld moeten worden is mijn mening.
Dit voorkomt kruisend en hinderlijk rijdend verkeer op jou rijrichting en verminderd de kans op ongelukken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dat is wel zo maar als nieuwkomer moet je wel uitkijken dat je niet een mindere service krijgt. Dit kun je voorkomen door op de bank met de dame jouw wensen te bespreken zodat je op de kamer niet voor een (onaangename) verrassing komt te staan.

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Kom net van de villa vandaan
Heb maria lekker geneukt. Met cip.
Na een rust van 15 min met alexia gekamerd.
En als laatste met roxane 40 min gekamerd.
Roxanne was wel de beste uit alemaal. .tijdens het sex werden we gewoon 1. Zo lekker was het met haar.
Lekker diep geneukt en ze geeft de beste service die er is.
Ze gaan me vaker zien daar.
De meeste dames zijn romeens.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@Roro597 ,

Wie is Alexia , is deze dame nieuw hier en hoe was deze dame , ik ben er gisteren in de voormiddag ook geweest en toen waren aanwezig ,

# 1 Alexandra
# 2 Erica
# 4 Een voor mij onbekend dame mss Alexia
# 5 Roxane
# 6 Cherry
# 7 Bahar
# 8 Michela
# 10 Sonja
# 13 Maria

Ik heb dan ook 2 voortreffelijke kamers gedaan met Cherry en Sonja waar ik trouwens een voortreffelijke klik mee heb en zeer lekkere seks in verschillende standjes , ook een kamer gedaan met Erica die serieus tegen vallend was , voor we gingen neuken deed ze een soort olie in haar vagina iets waar ik geen voorstander van ben omdat ik haar van tevoren och nog wou beffen .

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
een klein vraagje ivm Sonja.

Is dit de "Sonja" dat vroeger in Arabelle actief was ? Weet iemand dit ?
Bedankt alvast.
mvg
Makkie

20 aug 2022
1.328
767
rickske123 zei:
@Roro597 ,

Wie is Alexia , is deze dame nieuw hier en hoe was deze dame , ik ben er gisteren in de voormiddag ook geweest en toen waren aanwezig ,

# 1 Alexandra
# 2 Erica
# 4 Een voor mij onbekend dame mss Alexia

Was vorige week dinsdag in Venus, was wel een nieuwe Roemeense Vanessa, begin 20 schat ik, naast Roxanna. Zag er wel appetijtelijk uit, maar sprak geen woord Duist of Engels, wel Italiaans.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanessa heb ik vandaag voor het eerst mee gekamerd en ook voor het laatst. Zit op banknummer 4. Spreekt beetje Duits en Engels. Weinig spraakzaam. Best aantrekkelijk uiterlijk en veel gelijkenis qua lichaam met Roxana maar met een beperkte service want ao light. Zoenen een beetje en tongzoenen niet. Weinig enthousiasme en passief tijdens de seks en denk dat ze niet lang zal blijven als haar kutje volspuiten niet mogelijk is en ze niet wat meer tijd op de bank wil doorbrengen.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Gisteren samen met een goede vriend weer eens naar ons geliefde plekje in Duisburg afgereisd. In de aanloop hier naar toe contact gehad met Robbie en hij zou ook komen want hij wou nog een keertje met Bahar kameren, hier kom ik later op terug.

Om 09.55 werden we binnen gelaten door Roxanne. Vervolgens waren we rond 10.15 lekker fris gedoucht weer boven in de huiskamer. Even gekeken welke dames er waren op dat moment en dat waren Alexandra, Roxanne, Cherry, Sonja, Michaella en Maria.

Ik nam voor mijn eerste kamer plaats naast Roxanne. Ik had nog nooit met haar gekamerd maar iedereen is er enthousiast over dus maar eens proberen. Vanaf het moment dat ik plaats nam was er al een bepaalde connectie tussen ons en was de girlfriend experience begonnen. Eigenlijk vrij snel naar de kamer beneden in de hoek gegaan en holt shit wat een ervaring. Eerst lekker knuffelen en zoenen en vervolgens haar op bed gelegd en begonnen met beffen, als een vrouw bijna een meter omhoog komt van het bed dan weet je zeker dat ze niet faked. Vervolgens begon ze mij te pijpen en zijn we langzaam begonnen met neuken, eerst vaginaal en toen anaal en haar kontje lekker volgespoten. Vervolgens lekker lepeltje lepeltje gelegen en toen werd ik al heel snel weer stijf en zijn we aan de 2e ronden begonnen, deze keer alleen vaginaal. Roxanne vroeg of ik een massage wou en dat sla ik natuurlijk nooit af en dit was wel even lekker ontspannen. Vervolgens gingen we lepeltje lepeltje TikTok filmpjes kijken maar dat duurde niet zo heel lang want ik werd alweer stijf, na dat Roxanne een beetje met haar kontje draaide schoot die vanzelf weer naar binnen en heb ik haar nog een keer vaginaal vol gespoten. Uiteindelijk 3x klaar gekomen in uur tijd en kan wel zeggen dat deze ervaring misschien wel mijn beste seks ervaring ooit is geweest of toch zeker top 3.

Na een hele lange pauze geconstateerd dat er nog meer dames aanwezig waren. Erika, Bahar en Vanessa waren ook nog gekomen. Robbie was ondertussen ook aanwezig en had plaats genomen op de bank van Bahar. Het duurde en duurde alleen gruwelijk lang voor Bahar zich weer eens liet zien en Robbie was het wachten zat dus ging op de bank van Vanessa. Zijn kont raakte de zitting nog maar amper en Bahar kwam tevoorschijn dus dat was balen voor Robbie omdat er ondertussen al een andere man op de bank van Bahar was gaan zitten.

Ik uiteindelijk voor mijn 2e kamer plaats genomen naast Michaella en dat heeft weinig uitleg meer nodig en was gewoon goed zoals altijd.

Robbie had weer plaats genomen op de bank van Bahar nadat ze met 2 andere mannen gekamerd had en had dus goede hoop. Vervolgens komt Bahar weer tevoorschijn en komt naar Robbie toe met de mededeling dat ze een afspraak van 2 uur heeft en dus niet met hem kan gaan kameren. Weer een deceptie dus. Robbie uiteindelijk toch maar weer plaats genomen op haar bank want hij moest en zou met haar kameren.

Mijn 3e kamer was met Sonja en die behoeft ook geen verdere uitleg.

Ik kom terug in de huiskamer en zie dat Robbie ineens op de bank van Michaella zit. Hij was het wachten zat en wou nog een kamer maken. Hij gaat naar de kamer met Michaella en na een poosje komt die terug en maakt nog even een praatje en deelt mee dat die naar huis gaat. Hij verdwijnt naar de kleedkamer/douches en vervolgens zie ik Bahar weer terug komen van haar 2 uur durende afspraak. Ik zat bij Maria op de bank maar die ging eerst even eten. Aangezien ik ook nog nooit met Bahar had gekamerd was dit mijn kans en ben dus snel op haar bank gaan zitten. Vervolgens komt Robbie de huiskamer in gelopen omdat die nog even van het toilet gebruik moest maken en die ziet mij zitten, hij baalde alweer omdat die net te vroeg van bank had gewisseld.

Mijn kamer met Bahar was goed maar of ik het nog eens zou doen weet ik niet. Een kamer met haar is zowiezo al een lastige opgave gezien haar afspraakjes tussendoor zonder enige duidelijkheid. Het pijpen is fantastisch en ze rijdt zowel jou als zichzelf heerlijk klaar in cowgirl maar haar lichaam vindt ik niet heel aantrekkelijk. Wat me ook stoorde was dat de kamer echt stonk naar wiet en onbegrijpelijk dat dit toegestaan wordt.

Uiteindelijk 4 kamers gemaakt en 6 keer klaar gekomen dus mijn dag was meer dan geslaagd.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ikzelf heb met Bahar nooit zoveel problemen, als ze mij ziet dan heb ik altijd gelijk een kamergang met haar. Ik denk (weet) dat Bahar onzer Robbie niet zo leuk vind als hijzelf denkt :mrgreen: :mrgreen:

4fun

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Mooi gezegd 4Fun.
Ik heb ook nooit problemen met Bahar, maar ze vindt mij dan ook geweldig natuurlijk 😂.
Afgelopen week nog geweest en zodra ze me ziet is ze 'all over me'. Goede kamergang weer onder andere met haar.
Ik weet dat Bahar voor sommigen moeilijker te krijgen is want ze heeft nou eenmaal een vaste clientele waar ze graag mee kamert.
Ik ben het dan ook pertinent oneens met dat eeuwige slappe gelul dat zo'n meisje/vrouw maar met iedereen moet kameren. Anders had ze daar niet moeten werken enzo. Asociale pooierpraat. Ik vindt dat ze dat zelf wel uit mogen maken. Als je kop hun niet aan staat….. weigeren (of een verhaal verzinnen dat ze bezet zijn 😁) ze hebben groot gelijk. Ook het trots vertellen dat je weinig hebt betaald voor een lange kamergang en dan de kneuzen die dat ook moeten gaan proberen. Je neukt al voor 3 tientjes en dan gaan lopen zeiken over van alles en nog wat. Pak gewoon een andere meid.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Robbie zei:
@4fun

Je bent zeker 45 minuten bij Bahar geweest zeg je.
Toch vreemd dat ze genoegen neemt met die 30€ want zei ze dan dat 30€ ok was of gaf je haar zonder nadenken 30€ en accepteerde ze dat dusvwat mij nogal bevreemd als een kamergang van 45 minuten 50€ bedraagt.

Ik was laatst ook 45 minuten bij haar binnen en gaf haar 50€ wat mij redelijk lijkt. Ze gaf niet aan wat het zou kosten maar ik weet wat de kosten zijn voor 20, 30, 40 en 60 minuten en handel daar ook naar

Zoals ik al eerder aangaf, Bahar is graag bij me. We hebben een bepaalde klik met elkaar zeg maar. Ik ken ze ook al meer als 10 jaar.

4fun

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Mooi verhaal van schoenenreus :D 6x klaarkomen snelle spermaproduktie heb jij jaloers op. Bij mij houdt het na drie keer eerst even op en moet ik een pauze van minimaal 2 uur inlassen, maar er valt verder niet veel te beleven daar in de Villa dus dat is ook niet echt een optie. Wat Bahar betreft Robbie heeft wel pech met haar of er zit meer achter misschien is zijn lul zoals hij zelf in meerdere recensies aangeeft te groot en vind zij dat ook geen idee.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Bahar chooses its clients and can afford to do so. She favours her regular customers. After a session, she sometimes goes down to the entrance of the room and looks to see if a man is sitting in her sofa. If the man does not suit her, she will not come and sit next to him.
She has enough phone appointments and there must really be a big gap in her schedule for her to come and sit in her usual place.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Paco69 zei:
Mooi verhaal van schoenenreus :D 6x klaarkomen snelle spermaproduktie heb jij jaloers op. Bij mij houdt het na drie keer eerst even op en moet ik een pauze van minimaal 2 uur inlassen, maar er valt verder niet veel te beleven daar in de Villa dus dat is ook niet echt een optie. Wat Bahar betreft Robbie heeft wel pech met haar of er zit meer achter misschien is zijn lul zoals hij zelf in meerdere recensies aangeeft te groot en vind zij dat ook geen idee.

Ik was zelf ook stomverbaasd hoor dat 3x in een uur lukte.

Terug
Naar boven