Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik heb Melissa altijd vol kunnen spuiten maar ken haar van de Grimbergsauna en nu werkt ze dus in vv maar denk dat zaterdag haar vrije dag is.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
4fun zei:
Goh Henry, jij hebt wel hele vette pech. Onlangs had je een soa bij Arabella opgelopen en nu in Venus. Ik bezoek VV al jaren, voordat jij hier lid werd. Ik heb gelukkig nog nooit een soa opgelopen. Risico blijft altijd bij onze hobby. Maar ik neem jou niet al te serieus met je soa meldingen.
4fun

Vind het wel goed dat mensen hier een bericht laten over zoiets. Ook al weten ze niet exact waar ze het hebben opgelopen. De andere forum leden doen er dan mee wat ze zelf willen.

Je moet er wat geluk mee hebben. Zelf heb ik 2017 twee keer gonorroe opgelopen in villa venus met half jaar er tussen. In die tijd waren hier meerdere forumleden die prijs hadden en ik kwam toen zeer regelmatig in Villa Venus dan loop je al wat meer kans. De laatste tijd / jaren zeer weinig soa meldingen op het forum Duitsland gedeelte. Hopelijk kan dit zo blijven. Zelf ben ik ook al jaren gespaard gebleven ondanks dat ik vaak naar Duitsland trek om het zonder te doen.

In VV ben ik niet meer geweest maar in de andere club die hij noemde wel. Ben me dus gaan laten testen hoewel ik geen klachten heb.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het werd vandaag toch een lange zit in villa venus mede door het lange wegblijven van Bahar waar ik perse mee wou kameren. Ik was er van 10.45 uur tot 16.45 uur en das best lang voor maar 2 kamergangen.

Bij binnenkomst werd ik verwelkomd door Dilara. Een potentiele prooi voor mij en goed opgemaakt met felrode lippenstift. Bekeek haar kont en dat beviel me wel. Even rondgekeken en al snel bij Dilara neergestreken. Op de bank wat gepraat en uiteraard wat gefriemeld en getongzoend. Tis zo'n ruim 2 jaar geleden dat ik met haar gekamerd heb en dat was toen in die andere RTC club in Leverkusen waar ze nog wat slanker was dan tegenwoordig wat ze zelf ook beaamde. Na wat voorpret liepen we naar boven en kamernummer 3 liepen we binnen. Een betere kamer is er niet. Heb haar eerst uitgebreid gebeft en pijpen dit keer overgeslagen. Zoals vaak kom ik bovenop haar liggen en mijn lippen zoeken haar mond. Langzaam stuur ik mijn stijve pik in haar kut en langzaam penetreer ik haar. In het begin voorzichtig want ze is best strak maar naarmate ik langer neuk wordt ze natter waardoor het neuken soepeler gaat. Ze kreunt en steunt lekker. Helaas bovenop wou ze niet want "zu grosse Schwanz". Ze gebruikt ook wat glijmiddel wat ik liever niet zie want echt strak is ze nou ook weer niet en een beetje wrijving is wel zo lekker. Doggy ook gedaan want met haar forse achterwerk stoot ik mijn pik graag in haar kut. Uiteindelijk lekker klaargekomen en een beste lading zaad liet ik in haar achter.

Op een gegeven moment kwam ik in contact met een Hollander. Hij vertelde dat het een poosje was geleden dat hij hier was geweest. Hij was wel aanwezig wan adrem en nogal amicaal en vaak opmerkingen maken naar de aanwezige dames. Hij zat een poos naast me en heb best veel met hem gepraat maar op den duur wilde ik toch weer op mezelf zijn.

Buiten raakte ik in de praat met een wat oudere Duitser. Dat was een leuk gesprek want hij vertelde wat dingen die ik in Duitse fora over bepaalde dames en gebeurtenissen ook gelezen had en die hem ook opgevallen waren.

Het lijkt wel of oude tijden weer herleven in villa venus want bepaalde dames waren ongegeneerd blanke pikken aan het pijpen op de bank. Larissa ging nog een stap verder en in het rechter zitgedeelte was ze op een bank druk doende met een man. Eerst nog gewoon pijpen maar daarna zat ze op de bank bovenop die man. Op dat moment zat ik oo de bank van Bahar maar kon het net niet zien dus stond ik op om het gebeuren gade te slaan. Ze was dus op de bank aan het neuken en op een gegeven moment legde ze een handdoek voor de bank op de grond. Ze ging op haar rug liggen met de benen wijd en die vent neukte haar hard want Larissa kreunde luid. Erg geil en op een gegeven moment spoot hij haar vol want zag keukenpapier tevoorschijn komen.

Het was bijna 14.30 uur en Bahar kwam naar mij toe. Helaas met een slechte mededeling namelijk dat ze bezet was. Ik vond dat raar want zat op haar bank maar ze liep naar de bank achteraan waar een man zat. Ik denk dan bij mezelf waarom ga je dan niet op de bank van Bahar zitten want als je met haar gaat kameren is plaatsnemen op haar bank gebruikelijk. Of Bahar was niet helemaal eerlijk tegen me en zag die man met wie ze misschien een goede klik heeft. Ik weet zelf niet precies hoe Bahar over me denkt maar weet wel dat Bahar graag haar trouwe en in haar ogen goede klantjes kiest dus als ze iemand ziet die ze ziet zitten en jij op haar bank zit en eigenlijk voorrang hebt kun je toch van een koude kermis thuiskomen. Ik heb bijna 2 uur moeten wachten dat ze weer tevoorschijn kwam. Zonde van het lange wachten want het was prachtig weer vandaag maar omdat Bahar eerdaags op vakantie gaat wilde ik beslist met haar kameren. Op de bank zei ik tegen haar mijn pik hard te maken en dat was dan de eerste keer dat ze me blank pijpte op de bank maar ik vroeg het haar wel want zag dat ze vele mannen op de bank pijpte en dat wilde ik uiteraard ook. Na wat voorpret op de bank liepen we naar haar kamer en zei ze uit het niets dat ze maar 20 minuten tijd had. Ik was met stomheid geslagen. Ik heb bijna 2 uur lang op haar bank gezeten en op haar gewacht en dan gunt ze me maar 20 minuten. Ik vroeg nog om uitleg of dat ze weer een afspraak zou hebben met een stamgast maar kreeg geen bevredigend antwoord. Ze zei wel dat ik de volgende keer wel meer tijd zou krijgen. Ik zei dat ik niet meer dan 30 minuten nodig zou hebben dus waarom ze moeilijk doet over 10 minuten geen idee. Bahar's optreden is dus niet altijd correct want over die 20 minuten kamertijd dat flikte ze ook bij iemand anders had ik op dit forum gelezen terwijl die persoon ook langer met haar wilde kameren. Begrijp eigenlijk niet zo goed dat ze zulke lange kamers maakt bij tijd en wijle want langdurige seks wil ze niet zo graag merk ik op. Als ze is klaargekomen en verschillende orgasmes heeft gehad dan stopt ze met de seks. Ik heb dat aan den lijve ondervonden. Ze zegt ook wel eens dat ik een machine ben die maar door kan blijven neuken. Ik was wel eens boven bij haar en ik hoorde dat ze best lang in gesprek was met een klant maar ik kom om te neuken. Een echt goede klik met Bahar die DutchDude wel schijnt te hebben heb ik dus niet anders reageert ze niet zo tegen mij. Overigens was de seks wel lekker met Bahar maar ze nam minder de tijd en zelfs binnen de 20 minuten was de pret afgelopen. Vanwege haar optreden vond ik niet dat ze een fooi had verdiend dus dit keer moest ze genoegen nemen met 30€. Trouwens toen ze me staand pijpte had ze weer een pret sigaret in haar hand. Die Bahar blijft je verbazen in positieve maar ook negatieve zin.

Het was trouwens in de middag erg rustig met de hoeveelheid mannen maar daar had ik weinig aan want uitgerekend één man was verantwoordelijk voor het lange wachten op Bahar of ze was eerder klaar met de klant om zich vervolgens op haar kamer af te zonderen maar dat laatste kan ik niet bevestigen.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Leuke recensie Robbie. En uiteindelijk toch voor Dilara gegaan, ondank haar buikje ;) en nog wel op kamer 3, de mooiste kamer van de Villa...

Pijpen op de bank is een beetje de nieuwe standaard geworden de laatste tijd, erg aangenaam en erg geil. Maar wat je verteld over Larissa, wow, dat gaat wel iets verder. Het lijkt of alles inderdaad wat losser wordt in de Villa. Wat ik ook grappig vind is dat als je Larissa zo op het eerste gezicht ziet is het een schatje, maar als ze los gaat kan ze omtoveren tot een echte sexbom. :D En je verhaal illustreert dat perfect.

Wat Bahar betreft, tja dat is nu eenmaal een dame met gebruiksaanwijzing en dat zul je wellicht beter weten dan ik. Ik loop haar iedere keer weer te observeren als ik er ben (ik loop trouwens alles te observeren als ik er ben, een leuk tijdverdrijf gedurende mijn pauzes). Soms komt ze vroeg, is ze vrolijk en gaat ze vrij snel op haar bankje zitten. Soms komt ze wat later, zie je haar even kort beneden en verdwijnt ze ooit best lang (naar haar kamer vermoed ik) zonder klant, alvorens ze op haar bank plaatsneemt.

Het lijkt ook of ze enkel de eerste paar uren dat ze werkt beschikbaar is voor mannen die op haar bankje plaatsnemen. Daarna verdwijnt ze en zie je haar niet meer. Ik heb ook de indruk dat er mannen zijn die, inderdaad reguliere en vaste klanten zijn van haar, en die volgens mij vooraf met haar afspreken en dat ze tussen deze afspraken door en als ze er zin in heeft, af en toe iemand oppikt die op haar bankje zit.

Ik heb ook al een aantal malen dezelfde heren gezien die met haar kameren (en zo vaak ben ik er nog niet geweest uiteindelijk). Zodra deze binnen komen geeft ze die altijd even aandacht, een kus en geruststelling dat ze zo komt, mocht ze net gaan kameren met iemand die ze op haar bankje heeft opgepikt. Ik vermoed dat deze laatste dan ook niet meer dan 20 minuten krijgt omdat ze haar vaste klanten duidelijk voorang geeft. Ik heb ook de indruk dat ze vooraf weet dat bepaalde mannen op bepaalde tijden voor haar komen en daarop gebaseerd wel of niet iemand van haar bankje oppikt. Het blijft een zakenvrouw per slot van rekening.

Ik moet overigens zeggen, dat ik precies ook de vaste klanten behandeling begin te krijgen. Als ze me ziet krijg ik altijd even, soms zelfs meerdere keren, persoonlijke aandacht van haar en ik krijg (uitgezondert de eerste keer) altijd een wat langere kamer tegenwoordig (zo'n 40 minuten). Een keer is ze me zelfs komen oppikken van een bankje toen ik pauze nam. Bij mijn laatste bezoek kwam er net toen ik met haar naar boven ging een van haar, vermoed ik vaste klanten (zijn altijd lui die net binnen zijn en blijkbaar enkel voor haar komen). Vandaar dat ik meteen dacht 'dit wordt een kort kamertje', maar toch nam ze de tijd voor me, wat ik zelf eigenlijk niet had verwacht gebaseerd om mijn eerdere observaties.

Ik prijs me gelukkig, nooit eerder bij een DVP zulk een goede klik gehad en aan de manier te zien hoe ze mij benadert lijkt het werderzijds. Maar ik blijf in mijn achterhoofd houden dat de dames er allemaal zitten om centjes te verdienen. En de dames zullen vast wel klanten hebben waar ze zelf een voorkeur voor hebben en andere die ze liever zien gaan dan komen, net zoals wij een voorkeur hebben voor bepaalde dames en andere dames links laten liggen na eerdere ervaringen. Het zijn per slot van rekening ook mensen en geen gebruiksvoorwerpen.

Had je overigens nog een indicatie gekregen wanneer Christina terug zou zijn van haar 'Urlaub'? Ik krijg namelijk steeds meer zin in haar... ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nou ik had geen zin meer om te vragen wanneer Christina terugkomt want ik denk dat de theke dat niet eens weet of ze wil het niet zeggen. Ik houd het freiercafe en ao-bordell goed in de gaten want als ze terug is wordt er beslist melding van gemaakt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Je hebt een prima stuk geschreven over een dame met gebruiksaanwijzing maar hopelijk ben je het met me eens dat ik haar optreden afkeur met een aankondiging op de kamer dat een kamergang ditmaal maar 20 minuten kan duren voor iemand die nooit langer dan 30 minuten met haar op de kamer doorbrengt. Bovendien heb ik haar nu toch zeker wel 5 tot 10 maal bezocht en moet ik hieruit concluderen dat ik niet tot haar vaste klanten behoor en dat ze geen klik met me heeft?

Die 10 minuten langere wachttijd moet voor haar vaste klant toch geen onoverkomelijk probleem zijn en ze wist dat ik bijna 2 uur op haar heb gewacht dus 30 minuten kameren met haar lijkt me toch niet teveel gevraagd?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Nog terugkomend op Bahar. Het is vind ik enigzins vergelijkbaar met de raamprostitutie over een bepaalde dame die ik ken. Ik bezocht haar vanaf het begin dat ze daar kwam te werken maar mijn aantal bezoekjes aan haar werd steeds minder en toen ik haar weer eens wilde bezoeken vroeg ik aan de deur of ik naar binnen mocht maar zei ze dat ze op een klant wachtte. Ik zag ook dat ze heel vaak met haar smartphone bezig was met afspraakjes denk ik zo.
Dit overkwam me nog meerdere malen maar na ruim een jaar liet ze me opeens binnen en sindsdien kom ik nu vrij makkelijk bij haar naar binnen en laatst zwaaide ze me eens toen ik aan de overkant bij haar raam stond te wachten m.a.w. dat ik welkom was. Het is net als Bahar een zeer populaire dame maar dan werkzaam achter het raam in een populair straatje in Den Haag.

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
Robbie, indien iemand anders als Barbara theke was, dan is dat de reden voor je "debacle" met Bahar

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vindt de werkwijze van Bahar sowiezo niet correct want tegen mij zegt ze in feite pas in de middag beschikbaar te zijn en als ze in de ochtend pas laat wil kameren en ze maakt nog afspraakjes met haar vaste trouwe klanten, welke ook nog eens lang met haar kameren, dan maak je weinig kans om spontaan met haar een kamer op te zoeken en moet je dus houden aan haar planning.

Dat heeft ook een forumlid ondervonden die op haar bank zat maar telkens struinde ze haar klanten af die elders op de bank zaten waardoor hij gefrustreerd raakte en een andere dame opzocht. Bovendien maakt ze relatief gezien weinig kamergangen in vergelijking met andere dames omdat ze vaak veel tijd nodig heeft tussen de kamergangen door en ze trekt zich vaak terug op haar kamer.

Als alle dames deze handelswijze overnemen dan zullen er zeker klachten bij de theke worden ingediend want het is niet de bedoeling dat een dame maar afspraakjes gaat maken en een plaats op haar bank dus niet automatisch inhoudt de eerstvolgende klant te zijn. Je bent als sekswerker dan wel eigen baas maar zo hoort het niet te gaan in welke club dan ook. Wie het eerst komt wie het eerst maalt lijkt mij heel redelijk en de meeste dames houden zich daar gelukkig dan ook aan.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@Robbie

Ik kan enkel maar schrijven over wat ik met haar heb ervaren, wat ik observeer en wat daar mogelijke oorzaken (speculatie van mijn kant) van kunnen zijn.
Wat mij duidelijk is, is dat Bahar een buitenbeentje is in de Villa en wellicht ook een publiekstrekker (gezien de advertentie bij Luderland die er overigens al een behoorlijke tijd staat maar nergens op gebaseerd is momenteel). Mogelijk dat haar gedrag daarom ook getollereerd word.

Verder is het mij de twee keer dat ik lang ben gebleven (tot ongeveer 18:30u) opgevallen dat ze vanaf aankomst tot ongeveer 14 à 15u wel eens beneden op haar bank zit en klanten oppikt, daarna zie je haar niet meer beneden.

Zou het kunnen dat ze dan enkel afspraken afhandelt die mogelijk telefonisch of via WA verlopen? Dus dat er kerels speciaal voor haar komen die afrekenen bij theke, douchen en rechtstreeks naar haar kamer gaan. Ik bedoel het feit dat ze haar persoonlijke kamer heeft kan wijzen in die richting. Geen enkele andere dame heeft een persoonlijke kamer met eigen spullen op de kamer aanwezig.

En wat verdienste betreft, zou het kunnen dat deze speciale afspraken leiden tot lange kamers en grote tips van de bewuste bezoekers? Ik bedoel het draait uiteindelijk om geld voor die dames en de Villa. En daardoor wordt jou afspraak even een snel tussendoortje van 20 minuten voor een extraatje.
Maar als ze dan tijdens dat 'tussendoortje' wel je de volle aandacht en kwaliteit geeft en het niet af jakkert valt het wel mee lijkt me.

Ik heb nog nooit bij haar aangegeven hoelang ik wil kameren, ik heb al lang in de gaten dat zij dat bepaalt en niet ik en heb daar vrede mee.

Ik kan niets van bovenstaande beamen of aantonen, maar dat ze vanaf de bank weinig klanten oppikt in vergelijking met andere dames, kan ik wel beamen. En dat er af en toe kerels lang zitten te wachten op haar bankje kan ik ook beamen en dat die vervolgens vrij snel (na 20 tal minuten) weer beneden zijn kan ik ook beamen. Ik heb al die zaken zelf kunnen waarnemen. De rest is speculatie van mijn zijde die mogelijk een verklaring kunnen zijn van haar gedrag.

Is het correct gedrag van haar kant naar de klanten beneden toe in vergelijking met de andere dames? Neen, dat is het niet.
Wordt er tegen opgetreden vanuit de Villa? Het lijkt erop van niet, want hebt gebeurt telkens weer.
Dus zal het ergens wel interresant zijn voor zowel de villa als Bahar vermoed ik.
Maar het blijft speculatie van mijn zijde wat de redenen van haar gedrag zou kunnen zijn.
Veel meer kan ik er ook niet over zeggen.

Ik hoop dat ondanks dat het 'slechts' 20 minuten waren ze je wel de hemel heeft laten zien in die tijd...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Jouw verhaal over Bahar lijkt me als een bus te kloppen DutchDude en je observeert haar heel goed merk ik want haar vaste trouwe klanten herken je ook al in de korte tijd dat je hier komt maar toch vind ik het raar dat ze op de kamer zegt dat ik maar 20 minuten krijg want ze weet dat ik nooit meer als 30 minuten met haar kamer en waarom moeilijk doen over 10 minuten langer? Overigens was dit de eerste keer dat dit me overkwam bij haar en ik heb haar sinds haar terugkeer in de villa in de zomer vorig jaar vrij regelmatig bezocht. Wel doet ze met haar uitspraak van dat ik de volgende keer meer tijd krijg een belofte die ze volgens mij niet waar kan maken maar zie het meer als een goedmakertje.

Bahar is eigenlijk ook totaal mijn type niet want dames als Michaela, Roxana, Erika en Christina vind ik veel aantrekkelijker maar iedere keer als ik haar zie en hoe ze met de aanwezige mannen omgaat denk ik aan haar geweldige service op de kamer en daar heb ik veel voor over.

Het volgend weekend ben ik weer van plan om naar de villa te gaan en Michaela is voor mij ook zo'n geweldige leuke en aantrekkelijke vrouw en mocht Christina er dan ook zijn dan wordt het een lange zit mocht Bahar er dan ook zijn want ze neemt 4 of 5 weken vakantie dus om haar te nemen worden dat dus 3 kamers en dan zal ik zeker al vroeg komen zodat ik eerst Christina of Michaela neem en na een lange pauze Bahar. De laatste keren vind ik 2 kamers al genoeg want na 2 maal klaarkomen wordt de 3e kamer meestal een probleem met klaarkomen. Met Bahar heb ik altijd goede seks en zij is ook tevreden want bezorg haar regelmatig orgasmes wat ze ook doodleuk tegen me zegt maar de laatste keer zei ze wel hoe vaak ik al had gekamerd en dat ik me moest concentreren want ze weet dat het me niet altijd lukt als ik met haar kamer omdat ik meestal al gekamerd heb met een andere dam want als ik vroeg kom dan laat ik haar altijd met rust maar nu genoeg over Bahar. Trouwens die Larissa is ook totaal mijn type niet maar haar omgang met klanten op de bank bevalt me ook wel en hoe ze kreunde tijdens het neuken in het zitgedeelte maakt me nu alweer geil.

Hoop nu echt dat Christina spoedig terugkeert en niet dat ze lang wegblijft of nog erger naar een andere (RTC) club is vertrokken want villa venus is voor mij de dichtsbijzijnde en goed bereikbaar met OV en Duisburg vind ik wel een leuke stad en dan bedoel ik het centrum en ik ben er bekend.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Gisteren op zondag om 19:30 aangekomen bij Villa Venus. Dit was mijn 2e bezoek. Bij de ingang stond het bordje met de openingstijden. De openingstijden gaven aan dat tent sluit om 00:00. Helaas klopte daar niets van. Om 21:30 zei de receptioniste met haar keiharde brul dat de tent om 22:00 sluit. Mijn Duits is niet geweldig, maar dat verstond ik gelukkig wel.

Enfin, ik kwam binnen en zag slechts 7 dames binnen en weinig mannen. Ik was wel blij om omdat ik wist dat ik me niet hoefde te haasten( wat later een vergissing was vanwege de sluitingstijd van 22:00). Er was 1 slanke/dunne dame die ik wel mee wilde kameren, maar zij was helaas telkens bezet. Haar bank is gelegen naast de wc, onder de grote spiegel.

Toen om 21:30 werd aangekondigd dat de tent om 22:00 zou sluiten, raakte ik een beetje in paniek omdat ik nog geen dame had gehad. Toen ik om me heen keek wie allemaal beschikbaar was, zag ik dat Michaela me bleef aankijken. Dat deed ze al toen ik binnenkwam. Ik was niet van plan om met haar te kameren. Ik heb haar namelijk al gehad de vorige keer. Hoe dan ook, ze kwam naar mij toe en zij had haar blonde vriendin bij zich, ene Alexandra?, zij moest voor Michaela vertalen in het Engels dat zij trek had in mij en waarom ik niet voor Michaela ging aan het begin. Daarna ging Alexandra zich omkleden. Ik bleef achter met Michaela die me gelijk aan mijn pik trok en ter plekke pijpte op de bank. Ze zei met haar grote glimlach dat zij mijn pik lekker vond, niet groot en niet klein. Volgens mij is ze wel dol op mij. Ze bleef aandringen op sex in het laatste half uur waarbij zij mijn hand pakte en die begeleidde richting haar poesje. Ik dacht waarom niet. Sex was geweldig met haar. Zij deed alles wat ik wilde. Ik heb haar in ieder geval klaar gevingerd. Haar poesje was aan het begin kurkdroog, maar na wat vingerwerk begon ik te voelen dat die nat werd. Dus zij pijpte me en ik vingerde haar, waarbij zij in het Roemeens of iets dergelijks in mijn oor fluisterde en af en toe kauwde aan mijn oren. Het gaf me wel een apart gevoel als een vrouw aan mijn oren likte en kauwde.

De volgende keer ga ik zeker wat vroeger komen. In Grimberg was me 2 weken geleden zoiets ook al overkomen. Dat de tent sluit om 22:00 en dat er moest worden gehaast in sex.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
ik lees op een ander forum dat er gisteren in de middag zo'n 16 man op de bank zaten en geen enkele dame (van de 8) beneden zaten. Het is zoals elke zomer weer rete-druk. Voor de nieuwkomers, die graag wat langer willen genieten. Probeer een keer doordeweeks (en dan specifiek ma-di-woe). Anders gewoon na de zomer :p

Ikzelf ga voorlopig even niet, lees nog wel mee, maar ik heb weer een relatie. Dus ben wel weer voorzien.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
@Toughlove, de meeste tenten sluiten om 22:00 uur. Beetje verwarrend met de 23:00 uur op de website en de 24:00 uur op de voordeur.
Ik heb het wel eens meegemaakt dat het om 21:30 uur al dicht ging.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Heeft er trouwens iemand ervaring met Erika (het nichtje van Roxane).
Roxane beweert dat haar service niet zo goed is las ik, maar de dames zijn natuurlijk ook concurrente van elkaar als het gaat om de aanwezige mannen.
Dus hoeveel is er van waar.

Ben benieuwd of iemand al een keer met haar gekamert heeft en er iets over kan zeggen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
DutchDude zei:
@ beffer007
Dat betekent met de huidige benzine prijzen een kleine € 85 aan brandstof en als ik dan ook nog meerder meiden wil neuken daar dan wordt het helaas wel prijzig

3 dames voor 20 minuten is 90 euro en dan 30 euro entree maakt 120 euro. Tel daar je benzine bij zit je op 205 euro voor 1 uur hete sex met 3 verschillende dames, incl. reiskosten. Ik denk als je in NL 1 dame voor een uurje boekt je op hetzelfde bedrag zit zonder de bezinekosten.

Bovendien heb ik afgelopen donderdag voor 1,72 euro/liter benzine (euro 95) getankt in Duitsland, dus je kan nog wat "terugvangen" als het ware. Scheelt toch al gauw 45 tot 50 cent per liter. Moet je wel niet langs de snelweg tanken natuurlijk.

Dus uiteindelijk valt het wel mee voor een daguitstapje in Duitsland. Ik heb gelukkig de mazzel dat ik wat dichter bij de grens woon, ik ben er in 1 uur.

Daar heb je wel een goed punt inderdaad DutchDude. Misschien toch maar eens over nadenken om een keer te gaan.

Terug
Naar boven