Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4fun zei:Goh Henry, jij hebt wel hele vette pech. Onlangs had je een soa bij Arabella opgelopen en nu in Venus. Ik bezoek VV al jaren, voordat jij hier lid werd. Ik heb gelukkig nog nooit een soa opgelopen. Risico blijft altijd bij onze hobby. Maar ik neem jou niet al te serieus met je soa meldingen.
4fun
DutchDude zei:@ beffer007
Dat betekent met de huidige benzine prijzen een kleine € 85 aan brandstof en als ik dan ook nog meerder meiden wil neuken daar dan wordt het helaas wel prijzig
3 dames voor 20 minuten is 90 euro en dan 30 euro entree maakt 120 euro. Tel daar je benzine bij zit je op 205 euro voor 1 uur hete sex met 3 verschillende dames, incl. reiskosten. Ik denk als je in NL 1 dame voor een uurje boekt je op hetzelfde bedrag zit zonder de bezinekosten.
Bovendien heb ik afgelopen donderdag voor 1,72 euro/liter benzine (euro 95) getankt in Duitsland, dus je kan nog wat "terugvangen" als het ware. Scheelt toch al gauw 45 tot 50 cent per liter. Moet je wel niet langs de snelweg tanken natuurlijk.
Dus uiteindelijk valt het wel mee voor een daguitstapje in Duitsland. Ik heb gelukkig de mazzel dat ik wat dichter bij de grens woon, ik ben er in 1 uur.