De Grote XXX
Ervaringsdeskundige
- 31 aug 2015
- 720
- 1.245
Maria nooit meer gezien. Inderdaad die Ellie, qua figuur en leeftijd gelijk aan Nicoletta, die niet aanwezig was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt nog voor de prachtige recensie van dat bezoek....Zijn hier nog enigzins slanke dames te vinden ? De laatste keer dat ik er was waren alleen van die rubensvrouwen.
Dat klopt wat je zegt, ik heb daar Angelina voor het eerst ontmoet die nu in Arabella werkt, en ook ik dacht Patricia met grote tieten heb ik daar voor het eerst gezien, zij werkt volgens mij echter niet meer.Ok, misschien helpt het als ik reageer. Alleen Ellie was de slanke met mooie Latina kont. Ze is voldoende omschreven. Met wat geluk is Nicoletta zo terug, die hebben beide dezelfde mal gehad .
Vroeger zijn hier verschillende meiden begonnen in het vak, al diverse keren meegemaakt. Een verrassing dus als je binnenkomt. Dus diverse keren super gfe gehad. Die meiden kom je na 1 a 2 weken in de Grim, VV of Arabella dan tegen. Romantica is voor vele de opstap geweest in het vak. Hetzelfde heb ik vaak in de MEx meegemaakt. Je moet een beetje geluk hebben.
Enjoy Freek12000
Ik probeer van mijn seksverslaving af te komen, dit bericht maakt het mij niet makkelijkerEn MilfAddict, ben je nog aan het rijden?
Vandaag jackpot, 7 meiden, ongekend. 2 nieuwe, vandaag begonnen. Ik heb ze alle twee als eerste ingevaren. Één een beauty, slank en strakke c. Op de optic gegaan, deze moet nog veel bijleren, misschien een paar keer trio doen met een andere meid. De tweede (beiden Roemeens en rond 20 denk ik) had denk ik dit jaar nog geen sex gehad. Begon heel afwachtend, totdat ze losging, super gfe met complete pakket. Ik denk dat ze denk dat hetzelfde moet als met haar vriendje. Gelukkig deze als afsluiting gehad, ze zat al 3 uur droog op de bank. Meiden spreken alleen Roemeens. By the way, sauna en douches very good here.