Villa Romantika - Recklinghausen

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Zijn hier nog enigzins slanke dames te vinden ? De laatste keer dat ik er was waren alleen van die rubensvrouwen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ok, misschien helpt het als ik reageer. Alleen Ellie was de slanke met mooie Latina kont. Ze is voldoende omschreven. Met wat geluk is Nicoletta zo terug, die hebben beide dezelfde mal gehad .
Vroeger zijn hier verschillende meiden begonnen in het vak, al diverse keren meegemaakt. Een verrassing dus als je binnenkomt. Dus diverse keren super gfe gehad. Die meiden kom je na 1 a 2 weken in de Grim, VV of Arabella dan tegen. Romantica is voor vele de opstap geweest in het vak. Hetzelfde heb ik vaak in de MEx meegemaakt. Je moet een beetje geluk hebben.
Enjoy Freek12000

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Ok, misschien helpt het als ik reageer. Alleen Ellie was de slanke met mooie Latina kont. Ze is voldoende omschreven. Met wat geluk is Nicoletta zo terug, die hebben beide dezelfde mal gehad .
Vroeger zijn hier verschillende meiden begonnen in het vak, al diverse keren meegemaakt. Een verrassing dus als je binnenkomt. Dus diverse keren super gfe gehad. Die meiden kom je na 1 a 2 weken in de Grim, VV of Arabella dan tegen. Romantica is voor vele de opstap geweest in het vak. Hetzelfde heb ik vaak in de MEx meegemaakt. Je moet een beetje geluk hebben.
Enjoy Freek12000
Dat klopt wat je zegt, ik heb daar Angelina voor het eerst ontmoet die nu in Arabella werkt, en ook ik dacht Patricia met grote tieten heb ik daar voor het eerst gezien, zij werkt volgens mij echter niet meer.

janbe99

Toogplakker
1 nov 2016
33
26
Even een vraag over de nieuwe prijzen. Moet je bij binnenkomst gelijk beslissen hoeveel muntjes je koop, of mag je eerst rustig rondkijken en dan beslissen ?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Als je binnenkomt, zie je de banken en de meiden al. Je kunt theke ook altijd vragen natuurlijk hoeveel meiden er zijn. Bij twijfel gewoon eerst bellen.
Degene die eventueel op de kamer zijn zie je niet. Don't be scared, ze eten je niet op. Je kunt altijd doorrijden naar andere RTC, zijn er genoeg op 20 min rijden

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Ik denk dat de actie afgelopen is en er weer voor het normale tarief gewerkt wordt. De advertentie op freiercafe is off-line

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Als er maar 5 dames zitten, waarvan 4 dezelfde omvang/looks, dan is dit niet de juiste formule. Wel goed dat ze iets proberen om meer klanten te krijgen, goed voor de tent en voor de dames. Echter meer dames proberen binnen te krijgen zal de tent weer doen herleven naar mijn beleving.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Vanmorgen rond 11:00 de club binnen gegaan en ontvangen door rondborstige Susi, wat een heerlijke dame, helaas aan de verkeerde kant van de bar.

Het concept werd me uitgelegd door Susi, die de menukaart voorschotelde: 10€ entree, één kamertje 40€, twee kamertjes 70€ en drie kamertjes 90€
Gekozen voor de eerste optie, 50€ afgetikt, omgekleed gedoucht, handdoekje om en naast Elli geploft.

Elli was recentelijk terug van een korte vakantie en sinds aantal dagen weer aanwezig in de villa.
Op het bankje heerlijk tongzoenen en Elii speelde met mijn keiharde pik, helaas geen openbare actie mogelijk.
Na vijftal minuten richting kamer getogen en daar heerlijk door haar gepijpt en uiteindelijk haar in plat doggy volgespoten.
De 40€ werd door Susi aan Elli overhandigd.

In totaal 7 dames aanwezig, meeste dames een beetje te veel kilo's op de botten, behoudens een slank dametje van 20, mooi figuurtje, cup B/C borsten, luistert naar de naam Fleuri, wellicht een volgende keer.

Bij het verlaten van de villa, toch even gevraagd, onder het mom 'niet geschoten is altijd mis', of Susi eventueel privé ontvangt, met een brede glimlach zei ze 'nein', helaas.
Herhaling wellicht Fleuri een keer uitproberen.

BTW de sauna was redelijk warm, maar mocht wel wat heter.

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Romantica open en 4 dames aanwezig. Sauna warm, en met Ellie een heet half uurtje beleefd. Concept staat verder hierboven uitgelegd. In paar uur tijd maar 2 andere mannen gezien. De dames klaagden ook dat niet veel was. Met Desi kon ik geen klik op de bank krijgen, deze maar laten varen. Sauna was heet, maar helaas niet super heet.
Op naar het kerstdiner.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
En MilfAddict, ben je nog aan het rijden? 🤣
Vandaag jackpot, 7 meiden, ongekend. 2 nieuwe, vandaag begonnen. Ik heb ze alle twee als eerste ingevaren. Één een beauty, slank en strakke c. Op de optic gegaan, deze moet nog veel bijleren, misschien een paar keer trio doen met een andere meid. De tweede (beiden Roemeens en rond 20 denk ik) had denk ik dit jaar nog geen sex gehad. Begon heel afwachtend, totdat ze losging, super gfe met complete pakket. Ik denk dat ze denk dat hetzelfde moet als met haar vriendje. Gelukkig deze als afsluiting gehad, ze zat al 3 uur droog op de bank. Meiden spreken alleen Roemeens. By the way, sauna en douches very good here.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Heb je ook de namen van deze twee nieuwelingen en was Carla er ook want moet wel mijn type zijn?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Robbie, inderdaad Carla was er. Op haar gebruikelijke plek naast de theke De nieuwe dames Reza en Andrea, niet meteen jouw smaak, te kleine kont. Verder wat oude bekende zoals Susanne, Elly.
Ben benieuwd hoelang die nieuwe dames daar blijven.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
En MilfAddict, ben je nog aan het rijden? 🤣
Vandaag jackpot, 7 meiden, ongekend. 2 nieuwe, vandaag begonnen. Ik heb ze alle twee als eerste ingevaren. Één een beauty, slank en strakke c. Op de optic gegaan, deze moet nog veel bijleren, misschien een paar keer trio doen met een andere meid. De tweede (beiden Roemeens en rond 20 denk ik) had denk ik dit jaar nog geen sex gehad. Begon heel afwachtend, totdat ze losging, super gfe met complete pakket. Ik denk dat ze denk dat hetzelfde moet als met haar vriendje. Gelukkig deze als afsluiting gehad, ze zat al 3 uur droog op de bank. Meiden spreken alleen Roemeens. By the way, sauna en douches very good here.
Ik probeer van mijn seksverslaving af te komen, dit bericht maakt het mij niet makkelijker 😛

Laatst bewerkt:

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
Die nieuwe dame is alweer vertrokken
was er vorige week
reza wilde in het begin alleen met condoom
ik had 2 tickets (80 betaald) en nadien zeurde ze dat ze geen klandizie had
toen had ze toch voorgesteld om het zonder te doen en dus ging ook tweede kamer naar haar
gisteren gebeld maar vernomen dat ze alweer in roemenie zit

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Misschien woensdag een sauna nemen hier.
Kan iemand iets vertellen over de Alexandra? Zijn er nog meer nieuwe meiden buiten de MEx meiden?

Terug
Naar boven