underkoffer
Ervaringsdeskundige
- 22 apr 2015
- 490
- 54
Is het misschien 'n idee om een subforum aan te maken voor transexueel, Ik heb er nu eentje geplaatst in forum Rotterdam
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barefan zei:ik denk dat daar de doelgroep te klein voor zal
Maar ik hou het in mijn achterhoofd en ik hou het in het oog.
Noorman zei:Hoe kan die blijven klaarkomen?
Pikkie is er toch af?
Sommige chirurgen proberen om met de peniszenuw een clitoris te maken. Verder is sexueel genot ook iets dat tussen de oren gebeurt.Noorman zei:Hoe kan die blijven klaarkomen?
Pikkie is er toch af?
Noorman zei:Hoe kan die blijven klaarkomen?
Pikkie is er toch af?
Weet dus weinig van omgebuwden af.
Deze ziet er wel appeteiteijk uit!
Zou mj eens kunnen ooverhalen...
Noorman
lekker ding zei:Als iemand eens zin heeft in een trans dan is deze wel wat Grijp nu je kans! Neuk een Nederlandse Transseksueel
Ik heb ze ooit een keer gehad toen ze nog een pik had en ook enkele keren toen ze dat gefabriceerde kutje kreeg. Die is lekker strak en ze blijft klaar komen als je ze neemt. Ik heb ze altijd bare mogen nemen en heb op de vorige sites ook weleens gelezen dat andere dit ook mochten en zonder meerprijs.
In het echt fraaier dan op de foto's, douche gelegenheid en leuk huisje in Hoogvliet.
Maar ja wel puur voor de liefhebber maar je moet alles eens meegemaakt hebben toch![]()
beffer007 zei:Gekke vraag misschien omdat ik er geen ervaring mee heb en als ik sex heb het altijd 100% een echte vrouw is.
Praat ze met een vrouwe stem of is het gewoon nog een mannen stem ?
Hoe voelt de sex met zo'n iemand ? Heb je echt het gevoel dat je met een vrouw bezig bent of merk je toch dat je met een man sext ?
Moet wel zeggen als ik het niet had geweten zou je op zich wel denken dat het een vrouw is van oorsprong al hoe wel het gezicht nog wel wat mannelijke trekjes vertoont.