Verzamel Topic ( Voorheen Subforum)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Is het misschien 'n idee om een subforum aan te maken voor transexueel, Ik heb er nu eentje geplaatst in forum Rotterdam

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik denk dat daar de doelgroep te klein voor zal
Maar ik hou het in mijn achterhoofd en ik hou het in het oog.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Barefan zei:
ik denk dat daar de doelgroep te klein voor zal
Maar ik hou het in mijn achterhoofd en ik hou het in het oog.

Hi Barefan,

Zie maar wat je er mee gaat doen, Ik heb anders nog wel een dame (was ooit man), die ik wil gaan plaatsen, maar zal die dan (voorlopig) in forum van Rotterdam ook plaatsen.

Gr. underkoffer

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Als iemand eens zin heeft in een trans dan is deze wel wat Grijp nu je kans! Neuk een Nederlandse Transseksueel

Ik heb ze ooit een keer gehad toen ze nog een pik had en ook enkele keren toen ze dat gefabriceerde kutje kreeg. Die is lekker strak en ze blijft klaar komen als je ze neemt. Ik heb ze altijd bare mogen nemen en heb op de vorige sites ook weleens gelezen dat andere dit ook mochten en zonder meerprijs.
In het echt fraaier dan op de foto's, douche gelegenheid en leuk huisje in Hoogvliet.

Maar ja wel puur voor de liefhebber maar je moet alles eens meegemaakt hebben toch ;)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Hoe kan die blijven klaarkomen?
Pikkie is er toch af?
Weet dus weinig van omgebuwden af.
Deze ziet er wel appeteiteijk uit!
Zou mj eens kunnen ooverhalen...

Noorman

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Noorman zei:
Pikkie is er toch af?

Sommige chirurgen proberen om met de peniszenuw een clitoris te maken. Verder is sexueel genot ook iets dat tussen de oren gebeurt.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Noorman zei:
Pikkie is er toch af?
Sommige chirurgen proberen om met de peniszenuw een clitoris te maken. Verder is sexueel genot ook iets dat tussen de oren gebeurt.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Noorman zei:
Pikkie is er toch af?
Weet dus weinig van omgebuwden af.
Deze ziet er wel appeteiteijk uit!
Zou mj eens kunnen ooverhalen...

Noorman

Gewoon gaan ontdekken kom je er zelf achter. Tis heel mooi gemaakt en gevoelig is ze nog zeker daarzo met of zonder "pikkie" ;)

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
lekker ding zei:
Als iemand eens zin heeft in een trans dan is deze wel wat Grijp nu je kans! Neuk een Nederlandse Transseksueel

Ik heb ze ooit een keer gehad toen ze nog een pik had en ook enkele keren toen ze dat gefabriceerde kutje kreeg. Die is lekker strak en ze blijft klaar komen als je ze neemt. Ik heb ze altijd bare mogen nemen en heb op de vorige sites ook weleens gelezen dat andere dit ook mochten en zonder meerprijs.
In het echt fraaier dan op de foto's, douche gelegenheid en leuk huisje in Hoogvliet.

Maar ja wel puur voor de liefhebber maar je moet alles eens meegemaakt hebben toch ;)

Heb je om bare moeten vragen of ging dat automatisch? Bij de mogelijkheden in haar advertentie staan alles mc. Natuurlijk zegt dat niets maar ik wil verrassingen voorkomen en geen vragen stellen (via phone e.d.) die zij niet wil horen.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik ken en bezoek deze dame bij enige regelmaat, volgens mij is haar klitje gemaakt van haar eikel,
je hoeft deze maar aan te raken en ze gilt het uit, ze wordt dan zo geil als boter, en je mag (ik tenminste) daarna je lul in elk gaatje prikken, we hebben het nooit over gehad (of het zonder mag).
Zeker weten dat ik niet de enige bent, maar of ze dat met iedereen zal doen?
Boek haar voor 'n uurtje (€ 100,00), en laat haar genieten, zeker weten dat jij dan ook geniet.

underkoffer

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Gekke vraag misschien omdat ik er geen ervaring mee heb en als ik sex heb het altijd 100% een echte vrouw is.
Praat ze met een vrouwe stem of is het gewoon nog een mannen stem ?
Hoe voelt de sex met zo'n iemand ? Heb je echt het gevoel dat je met een vrouw bezig bent of merk je toch dat je met een man sext ?

Moet wel zeggen als ik het niet had geweten zou je op zich wel denken dat het een vrouw is van oorsprong al hoe wel het gezicht nog wel wat mannelijke trekjes vertoont.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
beffer007 zei:
Gekke vraag misschien omdat ik er geen ervaring mee heb en als ik sex heb het altijd 100% een echte vrouw is.
Praat ze met een vrouwe stem of is het gewoon nog een mannen stem ?
Hoe voelt de sex met zo'n iemand ? Heb je echt het gevoel dat je met een vrouw bezig bent of merk je toch dat je met een man sext ?

Moet wel zeggen als ik het niet had geweten zou je op zich wel denken dat het een vrouw is van oorsprong al hoe wel het gezicht nog wel wat mannelijke trekjes vertoont.

Ik vind het in alles een op en top vrouw, tis dat je het weet dat het een man is geweest anders weet je niet beter.
gewoon proberen ;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
ziet er zeker gewoon zeer vrouwelijk uit hoor.
er zijn zat echte vrouwen die meer mannelijke trekjes hebben, deze dame ziet er super mooi uit, prachtig haar.
alleen 1.85 m, das wel erg lang ja.
maar goed, heb je geen last van natuurlijk. ik zal haar ook wel eens een keer proberen.

cumm

Snuffelaar
16 jun 2015
2
0
mmm klikt allemaal erg goed ga haar zo maar is bellen en hopen dat het een geile bare date word, :)

Heer Bommel

Toogplakker
16 jun 2015
47
2
Gebeld, en afgesproken voor ruim drie uur later. Daarbij de straatnaam (in Hoogvliet) gekregen.
Eenmaal daar aangekomen gebeld voor het huisnummer, nog eens gebeld, nog eens en .........
Geen sjoege. Dagen daarna verschillende keren gebeld om te vragen wat er dan aan de hand was. SMS bericht gestuurd met dezelfde vraag..... niks, nada, niente... alsof ik melaats ben.
Hier word ik niet gelukkig van

Terug
Naar boven