Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe geen moeite. Binnenkort wordt hier geschreven dat je dezelfde persoon bent als koning Filip. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Pastore zei:Kan mod even bevestigen dat ik niet tot de psychoclub behoor.
bedankt, en dat doen we, elk moment dat we samen zijn genieten we. Er is nog geen moment dat er iemand anders in mijn gedachten geweest is. Ondertussen zijn we onze vierde maand bezig en het gaat nog steeds goed. Natuurlijk is het voor ons beide een aanpassing en zowel van haar kant en van mijn kant loopt het super. Het is niet alleen het neuken dat lekker is maar ook elk moment dat we samen kunnen doorbrengen kunnen ze ons niet meer afnemen. Beter en beter leer ik ze kennen en het is echt een prachtige meid en ik bedoel hiermee haar karakter ! Dit heb ik nu al veel beter leren kennen.Makkie, ik begrijp je.
Jij geeft haar een kans , maar zij geeft jou ook een kans. Vergeet dat niet.
Dit is een goed begin. Eén raad, als ik mag: zoveel als mogelijk is, samen te neuken. Genieten en geen mogelijkheid verloren laten gaan. Wacht niet (meer).
Elke mogelijkheid,die jullie verliezen door niet te neuken, komt niet terug.
Succes !
Heb je ze eigenlijk met of zonder soa van het forum overgedragen gekregen?ik heb heel lang getwijfeld om hier iets te plaatsen.
Maar Ik ga het toch doen, en trek mij van de negatieve commentaren niets aan.
Ik heb een dvp leren kennen zoals zovelen hier. De eerste keer toen ik bij haar was , was dit een super afspraak. Het geheel was rustig en leuk om mee te maken.
na een lange tijd gewacht nog een tweede afspraak gemaakt.
Wat bleekt dat ze gestopt was met daten , maar wou voor mij nog eens een uitzondering maken, ik dacht "yeah , zal ze wel tegen iedereen zeggen zoiets", maar effectief niets bleek minder waar, ze was effectief gestopt. Nergens nog iets te vinden van haar, geen advertentie, geen recensies op alle gekende webpagina's.
Tijdens de date was er meer interactie van haar kant ook, het zogenaamde liefdesspel was nog beter dan de eerste keer. De manier waarop ik haar aanraakte voelde anders aan voor haar.
Onder het moto van alle goede dingen bestaan uit drie heb ik
kort voor kerst nog eens gebeld voor een derde afspraak.
Afspraak direct vast gelegd. Ik op die dag naar haar huis, een dikke vette tongkus bij binnenkomst en direct naar de speelruimte.
Het voorspel was intenser en ineens kreeg ik de vraag of ik met haar de overgang oud naar nieuw wou meemaken in een gekende europese stad.
ik moet zeggen dat de openbaring van haar kant enorm was. De gevoelens van haar kant die toen naar boven zijn gekomen waren een emotionele ontlading.
Ik was echt verrast dat zo'n mooie,dame (en het is echt een mooie dame, ze zal bij velen hier in de smaak vallen) die gevoelens kon hebben voor een "klant" . Als het begrip klant zijn bij haar is bij de derde date juist voor kerst veranderd naar een goede vriend te zijn.
Enfin de periode na nieuwjaar hebben we nog verschillende keren afgesproken en heeft ze bewust bepaalde vragen afgevuurd om mij beter te leren kennen. Ze heeft met mijn toestemming mijn telefoon eens uitgepluisd om mij beter te leren kennen en ik heb toen die jaloerse blik gezien, die u alleen ziet bij iemand die echt om iemand geeft. Ondertussen heb ik mijn hart ook geopend voor haar,
Ik weet dat ze nogal jaloers is ingesteld, maar ik voel mij echt goed bij haar. Ik heb niet de minste zin om een scheve schaats te rijden of nog iemand anders te bezoeken.
Ik wil haar een kans geven want ik weet ondertussen dat ze een heel mooie dame is, en niet alleen aan de buitenkant maar ook innerlijk mooi is.
Dagelijks zijn we met elkaar aan het praten, en op regelmatige basis proberen we af te spreken. ze heeft ondertussen haar gevoelens al geuit tov mij. En het was niet haar plan om dit te doen, maar de chemische reactie heeft haar anders doen besluiten. Voor haar was dit begonnen vertelde ze me na,de eerste date en vond het zeer spijtig dat ik zolang gewacht had om nogmaals langs te komen. Had ik dit noet gedaan die tweede date, dan had ik haar waarschijnlijk nooit meer gezien.
Sorry mensen dat ik onbewust deze dame uit het milieu gehaald heb want ze is hier op dit forum ook besproken geweest.