Verliefd

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Goedeavond heren van het goede sex leven.
Ik ben sinds al 1 maand aan het chatten met een stel van 55+.
Als een jonge God van 23 val ik enorm op milf van rond de 44+.
Ik merk dat ik verliefd begin te worden op de dame van de stel en andersom ook.
Day and night zitten we te appen zonder dat de heer van het stel op de hoogte is.

Hebben jullie ervaring betreft dit situatie en kunnen jullie mij een advies geven?
Ik waardeer elke tip en mededeling.

Groetjes CumGun
Im in love!!

A

Anonymous

Guest
afkappen. Valt niets te "winnen"... kan alleen maar eindigen in ellende (voor haar bij scheiding) en haar man en jezelf...

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Ik zeg ook meteen kappen. Als ex 23 jarige kan ik je vertellen dat je denkt op die leeftijd alles te weten en te kunnen maar je vergist je.

Onmiddellijk stoppen voor je spijt krijgt. Zie het als goed bedoelde vaderlijk advies.

Hooked

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
antoon zei:
De dame is niet verliefd, je bent alleen maar een speeltje.
Ik spreek uit ervaring.
Foute redenering antoon. Je spreek niet uit ervaring, maar je spreekt uit JOUW ervaring.

Het klopt dat er dikke boeken kunnen geschreven worden over verliefde wandelaars/klanten die achteraf gezien duchtig bij hun pietje genomen werden, maar niet op de manier dat zij het zich voorstelden. :mrgreen:

Ergens zit daar ook wel een logica in. Een dvp doet een job en zoals iedereen van ons wil zij daar liefst een zo mooi mogelijk inkomen mee verwerven. Vermits verliefde klanten guller zijn dan andere, is het verhaal gauw geschreven. Is dat onverantwoord gedrag? Ik zou wat opletten met dat oordeel, want er zijn bv ook cafébazen die aan sommige klanten méér biertjes verkopen dan goed is voor die klanten. De klant moet maar zélf weten waar hij moet stoppen toch. Tenzij het de spuigaten uitloopt.

Maar vergeet dan niet dat het ook klopt dat de meisjes die als sekswerker aan de slag zijn, verdacht veel op mensen lijken. Mensen met een beroepsleven en met een privéleven, mensen ook met gevoelens. Het is niet omdat veel wandelaars absoluut nog niet rijp zijn om het hebben van seks compleet los te zien van gevoelens, dat die meisjes ook niet zouden in staat zijn om hun beroep uit te oefenen zonder dit te verwarren met hun gevoelens. Zij kunnen dus verliefd worden, verliefd blijven, iemand echt graag gaan zien, een relatie beginnen, en in een relatie leven. Net zoals echte mensen dat kunnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Er zijn zelfs meisjes die een langere relatie hebben met één en dezelfde persoon dan de relaties van een deel van hun klanten.

En neenee, het is niet 'normaal' dat zij per definitie op een klant gaan verliefd worden. Zodra de klant buiten stapt, zijn zij hem vaak al vergeten en het is pas bij zijn volgend bezoek dat zij enthousiast zullen tonen hoe graag zij hem wel zien. In de biotoop van de betaalde sekswereld wel te verstaan. Want de dame die haar klant van 3 leuke bezoekjes na de uren op straat tegenkomt, herkent of 'ziet' hem vaak niet eens terwijl die klant zichzelf soms al inschat als 'bijna al een halve vriend van de dame'.

Maar op alle regels zijn er uitzonderingen. Er is geen enkele reden waarom het onmogelijk zou zijn dat er wél een ernstige relatie ontstaat. Dat gebeurt in andere sectoren toch ook wel eens. Collega's die een serieuze relatie aangaan met elkaar, ondanks de wetenschap dat gescharrel met collega's vaak tot problemen leidt. De docent of de leraar die trouwt met de ex-studente of met het ex-schoolmeisje, ondanks dat "iedereen" weet dat je als lesgever maar best van je vrouwelijke toehoordertjes afblijft, als je geen trammelant wil.

Dus het vaderlijk advies van te stoppen, zal wel goed bedoeld zijn maar heel soms mag je dat advies overboord gooien. Sommige mensen hebben dààr dan weer ervaring mee, he antoon.

Zolang je als man een dvp nog 'ziet' in de schaduw van haar beroep, treed ik antoon graag bij in zijn overtuiging, maar als je dat beeld weggooit, zijn sommige dvp's ontzettend fijne huisvrouwtjes en prima partners.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Ga er voor! Laat desnoods je werk staan....
En wees niet krenterig, geef wat je hebt. Leen desnoods bij je familie.
Zulke kansen krijg je als jonge gast maar één keer!

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Lijkt ne inderdaad niet verstandig. Zeker als ze getrouwd is. Is het echt een dvp? Dan is ze mogelijk op je geld uit. Zelf bezoek ik al aantal jaren een dvp waarmee ik een mooie vriendschap heb. Betaal haar ook niet voor sex. Alleen nu en dan kleinigheid zoals bosje bloemen. Zodra geld niet meer mee speelt wordt het vaak al duidelijker wat de intenties zijn. Al weet je het nooit zeker. Zie mijn topic Bijzondere band in de Verhalen rubriek. En in jouw situatie weet dan man van niets? Uren chatten? Misschien weet hij er juist wel van. En wordt je door beide in de maling genomen. Er bestaat natuurlijk een kans dat ze verliefd op je is. Maar die is denk ik erg klein.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
De fora staan vol met dit soort verhalen.
Vaak een lijdensweg en veel financiële pijn.
Ik heb niet een vaste dvp en dan zal me verliefdheid niet snel gebeuren.
Zou er niet aan beginnen. En denk niet dat je enige bent naar wie ze zo doet.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
De grote vraag is ben je alleen aan het appen of heb je ook al echte sex gehad ?
Zo niet dan stelt het niks voor. Zo wel doorneuken en verliefdheid vergeten.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Typische fout van een onervaren toyboy. Denkt met zijn lul, en ervaart dit als verliefdheid. Tot dat de poppen aan het dansen gaan, en de echtgenoot die zijn alarmbellen hoort afgaan voor je neus staat. En meteen de harde realiteit van homewrecker in je karakter mept. Tsss je eigen jeugd zo vergooien om met een milf dat al snel een gilf zal worden denken een toekomst op te bouwen :lol:

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Erg negatieve instellingen van slechtlezende wandelaars. Moet ik er uit concluderen dat veel wandelaars zo idioot waren om te gaan denken dat zij de Grote Uitzondering waren en dus negatieve ervaringen hebben die ze hier niet durven noemen uit schrik om uitgelachen te worden???

Het is zoals ik schreef: je kan dikke boeken schrijven over zielige verhalen met goedgelovige hoofdrolspelers, maar het kan ook anders. De uitzonderingen. Die worden natuurlijk niet zo gul doorverteld en daardoor lopen die ook niet zo in de kijker.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
DriverT zei:
Ga er voor! Laat desnoods je werk staan....
En wees niet krenterig, geef wat je hebt. Leen desnoods bij je familie.
Zulke kansen krijg je als jonge gast maar één keer!

Uw sarcastische opmerkingen kunnen evenzeer gelden voor gelijk welke andere verliefdheid waar betaalde seks totaal niets mee te maken heeft. Ik zou wel eens willen weten hoeveel Stoere Wandelaars er in hun normale leven ooit hopeloos verliefd zijn geweest, en waarbij nadien die hemel een zeepbel bleek te zijn.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Je kunt ook proberen af te spreken alleen met de vrouw en zonder de man en dan niet voor geld. Kijken of ze echt zo gek op je is. Dat is de ultieme test.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste Cumgun,

Hartstikke leuk voor je pik, maar ik noem het een goede klik. Een oudere dame van een stel die je sexueel helemaal in de watten legt fantastisch heerlijk. Ik heb genoeg met stellen gedate en laatst was begin van het jaar. Was een panamese die me bij iedere date letterlijk op vreet. En toch kwam daar een eind. Natuurlijk vond ik haar fantastisch. Ik hield altijd rekening dat zij en haar toffe man al jaren een band hebben opgebouwd en hield dat zo'n "band" niet altijd permanent is. Tis je gegund hoor, maar niet de teleurstelling die er kan komen. Want het gevoel wat je hebt vergroot het en laat het je niet overkomen dat een date met haar of hun vanzelfsprekend is. Temper alsjeblieft dat gevoel. Ga je er jaren nog steeds met hun om dan ben je hun vaste huisvriend. Ga zeker niet uit op meer.

Cumgiver

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Ook een verhouding gehad met bekende dame uit een club in Den Haag , alles deden we ook op vakantie geweest maar ze loog alles aan elkaar vast wat maar mogelijk is en dat kan dus niet , ook tegen haar eigen kinderen en familie , we neukten er vrolijk op los waar maar mogelijk was en hele leuke tijd gehad maar waarschuwde haar al dat ze eens moest stoppen met liegen wat niet alleen over haar werk ging maar over van alles , dus heeft ik het maar beëindigd.
Heeft haar veel succes gewenst en ze werkt nog regelmatig in die club maar is niet mijn ding meer

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Heren ik hoef nergens voor te betalen.
Uitgaan, sex, en zelfs als ik een rondje wil halen tijdens uitgaan ,word het niet eens geaccepteerd door het stel.

Het stel ken ik nu zn 3 jaar. Heel onregelmatig gedate, omdat ik altijd weg ben ivm werk.
sinds een maand ben ik smoor verliefd geworden op de dame.
Eerst dacht ik dat het door de stiekem gedoe buiten haar man kwam.
Maar ook als hij erbij is , blijft mijn gevoel het zelfde.

Zit wel met een dillema, die vent is echt een top gozer.
Soms gaat hij gewoon naar beneden om tv te kijken, terwijl ik met zn vrouw nog bezig ben boven. Hij vertrouwd mij en ziet mij als kennis.

Om met zn vrouw nu vandoor te gaan lijkt me wel egoïstisch van uit mijn oogpunt.
Maar er is wel gevoelens aan bijde kanten.

Voelt heel apart dit.

CumGun

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat heb je mooi verwoord Cumgun.
Als ik het goed begrijp ben jij een huisvriend voor ze.
Wat jullie gevoelens zijn, de kracht van zo'n band is respect en begrip. Ik zal er in jou plaats zo in staan dat ze altijd een stel blijven en schroom niet om gesprekken te voeren als dit met verliefdheid uit zijn verband loopt.

Cumgiver

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Jones zei:
Je kunt ook proberen af te spreken alleen met de vrouw en zonder de man en dan niet voor geld. Kijken of ze echt zo gek op je is. Dat is de ultieme test.
Een gouden regel: als je met een dvp meer dan 50 keer enkele uren samen geweest bent zonder betaling en zonder seks, dan kan je beginnen met te vermoeden dat er méér is tussen jullie.

Zolang dat niet het geval is, blijft het een mix van seksuele lusten, een job en klantenbinding.

Wat niet wegneemt dat een serieuze relatie met een dvp mogelijk is.

Terug
Naar boven