Verliefd

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Niet dat Johan steun nodig heeft en ik er zelden mee overeenkom (en dat hoeft ook niet, maakt ons nog geen vijanden of vrienden), maar to be fair...

De enige manier om Vanzwam (Het meest bekende alter-ego van AlbertindeKlakvanLondonblack waarmee hij zichzelf ten tijde van het Provla-forum gedurende meer dan 10j. zichzelf een onmiskenbare stempel heeft opgedrukt) te negeren is hem simpelweg negeren...

Narcisten kunnen enkel geholpen worden met dure hulp, en dan nog... de feiten en overeenkomstigheden op verschillende (lees vele) vlakken met die andere alter-ego's zijn te duidelijk en te opvallend.

Hoe lang ik al op de forums zit heb ik niet bijgehouden maar 't zal toch dik 20j of zelfs meer moeten zijn.
In al die tijd is er nog niet 1 persoon geweest die hetzelfde praat, dezelfde reacties heeft, dezelfde moeite doet om te ontkennen dat hij het is, dezelfde 'vul maar aan naar believen', enz...

Anderzijds is het natuurlijk wel entertaining en da 's dan wel weer een pluspunt op saaie recensieforums :lol:

Let the drama continue.
Uiteindelijk is 'Neighbours' ook terug begonnen met afleveringen maken. :cool:

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Misschien je aan feiten houden, en niet iemand een verleden op spelden dat op uw veronderstellingen steunt.

Vanzwam heb ik als medeforumfiguur gekend, ja. Ik was nogal actief bij Provla betrokken om het voorzichtig uit te drukken, wel in de hoogdagen van dat forum. Hij heeft Provla nog enkele jaren helpen in leven houden, toen het aan het doodbloeden was. We hebben indertijd veel aan die bijdragen gehad, veel meer dan aan de berichtjes van die paar wouldbe forumeigenaartjes die hier nu liever op mijn kap zitten dan zinvol zelf iets te schrijven. Je moet ook niet zitten blazen met dik 20 jaar forumervaring, deedydude, ik heb er nog meer jaartjes op zitten als ik mijn moderatortijd en adminperiode erbij reken. Met de middelen van toen, maar veel gezelliger dan steeds op een persoon te willen spelen ipv van on topic te blijven.

Provla zal bij de jongere generatie minder of zelfs onbekend zijn. Het was ooit een zeer informatief forum. Alleen was de big chief warmweer (wie zou dat toch zijn he... :mrgreen: ) principieel fel tegen nzc. Alle dames die dat deden, waren 'onbespreekbaar'. Uiteindelijk is iedereen weggebleven. Het forum werd verneukt door o.a. dit misplaatste principe, maar ook door de niet ophoudende commentaren die er op bijdragen geleverd werden. Altijd dingen over de vorm van een bericht, niets ter zake doende details enz. Dat ontmoedigt mensen om nog zelf bijdragen te schrijven.

Trek er een les uit. Ik ben ook al minder geneigd om hier nog dingen te sharen als daar een paar mensen direct op springen met commentaar, zonder dat ze on topic blijven. Het kan zijn dat dit forum voor J en D en misschien nog een handjevol anderen een uitlaatklep is om zichzelf als "belangrijk persoon" voor te doen, ondanks een droef reëel leven, wie weet. Daar ga ik verder niet over nadenken.

Relativeer misschien ook jullie leader's profile een beetje: je zit hier op een forum over een onderwerp waar je geen erkenning gaat mee oogsten in de samenleving. Een doctoraat valt hier niet te halen. Probeer dus op een andere plaats (jullie beroep misschien?) belangrijk te zijn, en ga voor de rest wandelen, zonder condoom of met 20 condooms, dat maakt me niet uit, maar gebruik een pret-hobby om te genieten, en niet om onnozelweg haantjesgedrag te vertonen tov mensen die op hobbyvlak eigenlijk collega's zijn.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Zit gij nu echt uw eigen te quoten of beseft ge niet dat ge al -tig keer in uw andere gedaantes top op de letter hetzelfde hebt geschreven?

Moest ik er tijd voor en zin in hebben zou ik er nog verschillende kunnen opvissen en bewijzen.

Daar ga ik mij echter niet mee bezighouden.

Doe gewoon eens normaal en blijf bij 1 naam ipv om de zoveel tijd te verpoppen tot een nieuwe larve.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Londonblack, als je zo ver gaat in je alter ego realiteit is dat niet gezond hoor.

Je typische schrijfstijl en ellenlang geneuzel springt er echt uit en is zo onmiddellijk herkenbaar dat het grappig is maar ook echt zielig om dit onder andere profielen verder te zetten en dit dan te ontkennen. Take your loss and move on.

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
deedydude zei:
Daar ga ik mij echter niet mee bezighouden.
Da's jammer. Ik had graag eens gelachen met je resultaten dan. Maar je houdt je duidelijk liever bezig met door te drammen.

Waarom hou jij je niet zelf aan 1 forumnaam, Johan? Heb je die twee profielen nodig om je sterk genoeg te voelen? Je schrijft met 2 profielen krak hetzelfde.

Van mij moet je hier niet direct nog veel recensies of bijdragen verwachten. Eén keer van start gegaan en al direct een pitbullidioot aan mijn been die maar blijft off topic doorzagen.

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Johan321 zei:
Londonblack, als je zo ver gaat in je alter ego realiteit is dat niet gezond hoor.

Je typische schrijfstijl en ellenlang geneuzel springt er echt uit en is zo onmiddellijk herkenbaar dat het grappig is maar ook echt zielig om dit onder andere profielen verder te zetten en dit dan te ontkennen. Take your loss and move on.
Ow... move on? De pastoor praat eens graag Latijn en Johan doet het in het Engels.

Als je zo ver gaat in je fictieve rol van champetter van het forum en dat voor realiteit neemt, is dat niet gezond hoor. Je typische schrijfstijl die voor een groot deel van gebakken lucht vertrekt, springt er echt uit en is zo naast de kwestie en soms zelfs ronduit racistisch, dat het in het begin grappig is maar al snel wordt dat echt zielig, om dat dan ook nog voort te zetten onder een tweede profiel.

Take your floss and move it. :mrgreen: Taci și tragi la pula ta, hoor ik hier iemand zeggen.

En nu mag jij voortschrijven over 'verliefd', want daar gaat dit topic over. Ken je dat begrip Johan Deedydude? Heb je een partner? Of is elke lozing met de hand of tegen betaling? :lol:

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Blijkbaar wel, want je blijft maar off topic gaan enkel maar om uit te dagen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Zal ik doen. Groet jij dan Deedydude als je straks jezelf omschakelt. We kunnen misschien eens onder ons 4 iets gaan drinken. Ik zal mijn vrouw meebrengen. Heb jij er ook eentje? Anders kan je alvast wat zitten geilen op die van mij, want ook voor schizofreentjes zijn het dure tijden geworden als elke zaadlozing betaald moet worden. Voor 10 euro kijkt ze 30 minuten in je ogen en dan mag je je in het cafe discreet zonder condoom klaarrukken op haar, en in je broek spuiten. Wel een recentie schrijven dan graag. :lol:

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
"recensie"
Jullie kunnen zo blijkbaar pagina's lang blijven doorgaan.
Ik zou al lang een ban hebben...

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Je hebt gelijk. Probeerde ik ook duidelijk te maken. Ik ga de slimste zijn en niet meer reageren op idiote aanhoudende pogingen om iets uit te lokken. :twisted:

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Bij deze het offtopic gelul afgesloten, maar ik mag hopen dat er toch nog wel een zinvolle discussie mogelijk blijft over de topictitel zelf. Het is iets wat veel wandelaars prikkelt. Als zij ook nog maar weet hebben over een liefdeskoppel waar de dame dvp is, zouden ze vanalles doen om daar meer over te weten te komen.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Pastore, peeklak, peerbare, londonblack, peneermastoor... Allen 1 en dezelfde persoon. :!:

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
jeroom zei:
Pastore, peeklak, peerbare, londonblack, peneermastoor... Allen 1 en dezelfde persoon. :!:

Kerel is echt wel ziek in 't kopke...

Hoe meer hij herkend wordt, hoe harder hij ontkent, hoe meer aliassen hij aanmaakt, hoe meer hij zijn gedrag begint te projecteren op wie hem tegenspreekt, hoe meer, hoe meer, hoe meer.

Probleem is dat hij telkens maar blijft terugkomen, al onvoorstelbaar veel jaren lang.

Dat zo iemand ook in't echt vrij mag rondlopen is eigenlijk wel straf...

Blijkbaar is er geen enkel pilleke straf genoeg.

Maar ja, het zijn natuurlijk allemaal verzinsels van 'de anderen'.

Terug
Naar boven