Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een relatie met een dvp is heel erg lastig, omdat veel relaties niet diep genoeg gaan. Het feit dat je partner dit beroep uitoefent, zal er in een ECHTE relatie toe leiden dat de band net inniger wordt. Want seks is dan niet de band die je bindt. Ze heeft seks met iedereen die betaalt, maar diepe gevoelens delen is iets voor mij alleen. Die gedachte dus.Scapula zei:Verstandige beslissing en dat is ook het beste.
Relatie met een dvp is heel erg lastig.
Zou er ook niet aan beginnen.
Dat is nu precies de fout in de redenering. Een klant gaat er niet van door met de dvp die hij bezoekt. Hij krijgt gewoon een service, waarvoor hij betaalde. Effe een vent laten klaarkomen is intiem jaja, maar in het bejaardentehuis de mensen hun g*t afkuisen en hunne pamper verversen, is ook redelijk intiem, niet? Het zijn twee voorbeelden van beroepen die nu eenmaal nodig zijn in de samenleving.CumGun zei:Ik zou het niet fijn vinden, als iemand anders met mijn vrouw van door zou gaan.