Verliefd

man1962

Snuffelaar
28 mei 2022
6
1
Ik zou het gewoon bespreken met het stel, de man van stel zal ook wel verliefd zijn op zijn vrouw. Zijn jullie dat beiden of wil je haar niet delen ? Ik zou heel voorzichtig vertellen dat je haar steeds leuker vind en dan kijken hoe de man reageert. Hou van haar, deel haar en veel plezier.

Date nu oudere dame, die betaal ik iets. Soms tientje voor alles zonder en daar babbel heel leuk mee maar wil daar geen relatie mee. Wel goede vriendschap. Werkt prima.

A

Anonymous

Guest
Beste CumGun,

Ik ben nu midden 30. Toen ik voor in de twintig was, werd ik ook wel eens verliefd op grietjes. De eerste keer dat ik iets voelde voor een meid was toen ik 16 was. Er kwam een nieuw meisje in de klas die vaak spijbelde en een nogal fout type was. Ze was wel erg knap en tijdens de gymles, waar we verplicht korte broeken moesten dragen zodat de lerares potientieel fysiek huiselijk geweld kon detecteren, keek ik nogal vaak naar haar. Ze was rond de 1,60m en een stel mooie benen. Had ook schoenmaat 36 heb ik begrepen en als we op het bankje zaten omdat we geraakt zijn tijdens trefbal dan keek ik zo wel eens hoe ze met haar beentjes over elkaar heen geslagen met dat voetje zat te draaien. Ze had ook midden in de klas wel eens ruzie gehad met een klasgenoot van me met wie ze kennelijk naar bed gegaan was. Ergens voor de kerstvakantie was ze plotseling vertrokken omdat ze vaker niet naar school kwam dan wel.

De tweede keer dat ik verliefd werd, was op een Bosnisch meisje die bij mij in de klas zat toen ik op een ROC een opleiding volgde. Was zo 'n rock chick met een anarchybandje om haar arm en fanvan Nirvana. Heb nooit echt met haar omgegaan.

In de zomer van 2007 had ik een lekker grietje online ontmoet. Bij ons op school was het online maffia spel 'bulletstar' een heuse rage. Ik had toen een verzoek gepost om te trouwen met het online profiel. Zij had daarop gereageerd en we raakten aan de praat. Dat verhuisde naar MSN en we hebben voor de cam over en weer wat van elkaar laten zien. Zij wilde toen afspreken dus ik 2,5 uur afgereisd naar het noorden van het land. Ze woonde namelijk in Musselkanaal. We zijn toen naar de bioscoop gegaan en ben bij haar blijven slapen. Ze vertelde me toen allerlei geile verhalen over hoe ze uitging bij discotheek Fox en daar wel eens geile jongens mee naar huis nam om lekker te neuken en te pijpen. Ik was toen 21 en dat grietje was 17 en woonde nog bij haar ouders. Die ouders vonden het helemaal niet erg dat ze jongens mee naar huis nam om te neuken. Was wel apart volk maar toch een memorabele ervaring. We hadden die nacht niet geneukt maar na wat onderhandelen heeft ze me een paar keer afgetrokken en heb ik wat in haar kut geroerd.

In februari 2008 een roodharig grietje leren kennen. Probeerden seks te hebben maar die condooms waren echt kut dus lukt niet. Heb me toen maar over haar afgetrokken. Later heeft ze me ingewisseld voor een andere, meer ervaren, kerel.

Van 2008-2011 een droge periode gehad en op Hemelvaartsdag 2011 begon mijn wandelcarrière.

In 2009 nog verliefd geworden op een atleet die sportte op hoog niveau (zie verhaal grote dekublues).

In 2022 nog een tindertoevalstreffer gehad. Lekkere seks gehad en kut en mond volgespoten. Nog geprobeerd om contact met haar te houden maar is afgehaakt en om eerlijk te zijn, vond ik dat helemaal niet erg.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je best weinig hebt aan verliefd zijn. Zorg er gewoon voor dat je je plezier eruit haalt en als ze afhaakt whatever. Vroeger toen ik jouw leeftijd had, viel ik ook heel erg op MILFS maar naarmate ik ouder wordt, is mijn smaak geleidelijk veranderd. Nu val ik steeds meer op studentjes die zich gewillig als lekker sletje laten neuken voor een x bedrag. Ook houd ik het voornamelijk bij transactionele relaties zoals je hierboven kunt lezen.

Hopelijk biedt dit relaas enige stof tot nadenken voor je.

de groeten van Degrotedekuboom.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
CumGun zei:
Heren ik hoef nergens voor te betalen.
Uitgaan, sex, en zelfs als ik een rondje wil halen tijdens uitgaan ,word het niet eens geaccepteerd door het stel.

Zit wel met een dillema, die vent is echt een top gozer.
Soms gaat hij gewoon naar beneden om tv te kijken, terwijl ik met zn vrouw nog bezig ben boven. Hij vertrouwd mij en ziet mij als kennis.

Om met zn vrouw nu vandoor te gaan lijkt me wel egoïstisch van uit mijn oogpunt.
Maar er is wel gevoelens aan bijde kanten.
Wat ik niet helemaal uit je verhaal haal is hoe het nu zit. Betaal jij voor de dates. Of is het altijd gratis geweest de sex. Had die vrouw gewoon veel behoefte aan sex en een extra man nodig?

Misschien moet ik terugkomen op mijn eerdere bericht. Ik zou dan toch niet alleen met die man afspreken. Ook omdat ze jou allebei als huisvriend zien en vertrouwen. Misschien kan je de gevoelens er gewoon laten zijn en die vrouw delen met haar man. Is ook mooi toch.

Misschien proberen iets vaker af te spreken? Kijk hoe je gevoel zich ontwikkeld. Misschien is zij ook wel verliefd op jou en haar man. Soms gaan gevoelens ook weer weg dus ik zou niets snel kapot maken.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
LOL

Je gaat dus eerst dit overduidelijke antwoord quoten:
CumGun zei:
Heren ik hoef nergens voor te betalen.
Uitgaan, sex, en zelfs als ik een rondje wil halen tijdens uitgaan ,word het niet eens geaccepteerd door het stel.

En dan zeg je dit;

"Wat ik niet helemaal uit je verhaal haal is hoe het nu zit. Betaal jij voor de dates. Of is het altijd gratis geweest de sex. Had die vrouw gewoon veel behoefte aan sex en een extra man nodig?"

Nogal... Speciaal...

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Zij gaf aan verliefd te zijn en begon het stiekem gedoe achter haar man om. Voor mij was het eerst puur voor het genot, alleen de laatste periode heb ik toch een sterke gevoel voor haar. Alles voelt anders, ik doe dingen die ik nooit deed: zoals hand in hand lopen, in openbare plekken zoenen enz.

@Cumgiver ik snap jouw punt heel goed!!
Alleen heb mijn gevoel niet in de hand.
Van het weekend hadden we over adoptie, zij is 55 en heeft geen kinderen.
Wat ik merk is dat ik mijn mening niet durf te geven, als ik bij der ben.
Zij heeft me zowat in haar broekzak!.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
CumGun zei:
ik doe dingen die ik nooit deed: zoals hand in hand lopen,
.....

Alleen heb mijn gevoel niet in de hand.
Da's een moeilijke hoor... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Ze heeft je zowat in haar broekzak schrijf je. Denk daar nog eens goed over na.
En stel jezelf de vraag of je dit wel moet willen.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Als je met haar alleen bent. Betaal je dan wel alles voor haar.
Ze heeft je in haar broekzak klinkt niet echt goed.
Misschien een tijdje niet afspreken of alleen met haar man erbij.
Dit klinkt niet zo goed als ik eerlijk ben.

Even afstand nemen is misschien het beste.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Alleen bloemen en voor de rest niks.
Met haar man er bij, is de lust bij ons bijde eraf.
Ik ben meer bezig met het voor zorgen dat het niet opvalt.
Laatste periode ben ik alleen met haar.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Verliefd zijn.....

Ik ken zo'n gastje in het Schipperskwartier....
Op ander forum zit hij onder J%nus...

Geeft elke rotte Euro die hij verdiend met z'n kutjobje aan Roemeense sletjes...
Hij DENKT dat hi in het SKW een belangrijke gast is die ALLES weet....

Wat doe je met zo'n typetjes???? Zou je die niet tegen zichzelf moeten beschermen??,

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Bij ons speelt geld geen rol. Dame heeft genoeg geld.
Alleen weet ik niet wat ik in deze situatie moet doen.
Voor januari moet ik een besluit nemen.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Misschien als je mij haar eens goed laat afrijden dat je verliefdheid als sneeuw voor de zo'n verdwijnt.Ik gooi maar wat ideeën in de groep,heb uiteraard het beste voor met je.

Terug
Naar boven