verbaasd

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Het verbaasd mij dat dit forum zo weinig actieve leden heeft. Wanneer je op hookers de lijst van dames filtert op het aantal reactie's of het aantal views zijn dit toch meestal de dames die bare gaan die boven aan de lijst staan...

A

Anonymous

Guest
TS spreekt ook over "aantal views", vandaar mijn vraag.

Trouwens, 't is niet omdat je af en toe een bericht post dat je daarom ook interessante bijdragen levert. Want het aantal leden dat hier effectief de moeite neemt om uitgebreide recensies over meisjes of evenementen te schrijven is helaas gering. En dat zijn nu in mijn ogen de échte actieve leden die dit forum nuttig en interessant maken!

Tot welke categorie behoor jij eigenlijk, Janneman? ;)

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik begrijp je reactie Tom. Ik leg het ff uit. Ik ben Hebdrik op dit forum die wegens omstandigheden die acount heb moeten wissen. Zelf ga ik niet elke maand naar een dame maar als ik es ga post ik dat idd niet altijd.

Ben al vaak met mn snuit tegen de muur gelopen daarom dat ik liever es nr dames ga waarover gesproken is hier omdat ik dan zeker ben dat het wel kan. Al een paar keer anders meegemaakt helaas.

Ik heb helaas ook niet het geld om te investeren in een dame om dan na enkele keren toch es zc te mogen geef ik toe.

Maar ieders zn plezier en diegene diz er elke maand een pak geld aan kunnen uitgeven gun ik dat zeker.

A

Anonymous

Guest
Aha, jij bent idd geen onbekende op dit forum, Hebdrik. :cool:

Ik heb begrip voor jouw situatie en ik veroordeel je niet. Je hebt forumleden die nieuwe dames aanbrengen en je hebt er die deze nieuwe aanwinsten gaan uittesten en dat is even waardevol in mijn ogen. Tenminste als ze er ook iets over schrijven op dit forum natuurlijk! ;)

Ik heb zelfs geen moeite met leden die enkel lezen op dit forum. Zij zullen wel hun reden hebben om niks te schrijven en het is ook hun goed recht. Ze doen trouwens niemand kwaad, maar zij maken dit forum natuurlijk niet.

Met leden die zich willen laten gelden zonder zelf bij te dragen aan het forum heb ik dan weer wel moeite. Hoewel die er ook voor zorgen dat het hier niet te saai wordt. :)

Maar om terug te keren naar het topic: ik ben het eens met wceend dat er in vergelijking met bijv hookers.nl weinig actieve leden zijn die nuttige bijdragen leveren. En dat vind ik wel jammer... :(

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
tom35 zei:
Maar om terug te keren naar het topic: ik ben het eens met wceend dat er in vergelijking met bijv hookers.nl weinig actieve leden zijn die nuttige bijdragen leveren. En dat vind ik wel jammer... :(

Ben ik niet met je eens. Wanneer je naar Hookers kijkt, met zijn (bijna) 225,000 leden en je dan ziet dat er misschien 200 (aan de hoge kant nog, denk ik) leden actief schrijven, is het percentage actieve schrijvers hier waarschijnlijk hoger.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
wceend zei:
Het verbaasd mij dat dit forum zo weinig actieve leden heeft. Wanneer je op hookers de lijst van dames filtert op het aantal reactie's of het aantal views zijn dit toch meestal de dames die bare gaan die boven aan de lijst staan...

Ik zeg altijd dat om de wereld om je heen te begrijpen je het beste met jezelf kunt beginnen :D :D

Dus als we eens naar jou kijken wceend: Je bent vanaf April lid (3 maanden) en je hebt 9 posts. De meeste zijn 1 of 2 regelige reakties of vragen. Slechts 1 (dubbelpost) gaat over een ervaring maar is slechts 3 regels en deelt eigenlijk helemaal geen info over je ervaring. in de tussentijd heb je wel de tijd om een 'statistische analyse' ;) van gebruik van verschillende fora te maken.

Het zou dus best interessant voor deze discussie kunnen zijn om jou reden te weten waarom je tot nu toe zelf niet echt actief bent geworden en aan wat recenties bent toegekomen? :oops: :oops: Dan heb je waarschijnlijk meteen een eerste reden te pakken die ook voor anderen geld.

Ik ben het zelf met een aantal anderen eens. Ik stoor mij niet aan de lezers op dit forum. Ik vind het fantastisch dat we hier een hoekje op het internet hebben waar we van onze liefhebberij kunnen genieten. Ik ben blij met iedere (constructieve bijdrage). Het is absoluut niet het aantal of de lengte van bijdrage maar de inhoud die telt.

A

Anonymous

Guest
Johan zei:
Ben ik niet met je eens. Wanneer je naar Hookers kijkt, met zijn (bijna) 225,000 leden en je dan ziet dat er misschien 200 (aan de hoge kant nog, denk ik) leden actief schrijven, is het percentage actieve schrijvers hier waarschijnlijk hoger.
Als je het louter procentueel bekijkt dan heb je 100% gelijk, Johan. :D
Op dit forum zitten bijna 3000 leden en er zullen er minstens 1% actief zijn terwijl dat bij Hookers wsch niet zo is, volgens jou zelfs nog geen 0,1%. In absolute termen zullen zij er dan wel meer hebben, denk ik, want ze hebben 75x meer leden.
Maar ik heb het niet geteld en ik zal mij daar ook niet mee bezighouden want ik ben geen politieker of ambtenaar die met zo'n statistiekjes dan beweert een objectieve vergelijking te hebben gemaakt wat natuurlijk nonsens is. Want zoals steeds hangt alles af van de criteria die je vooropstelt en die zijn altijd subjectief.
In dit geval hangt alles af van hoe je een actief lid definieert en dat is dus subjectief. Vandaar ook mijn vraag aan wceend wat hij onder "actief" verstaat, maar blijkbaar is hij idd zelf niet zo actief... ;)
Ik heb zeker niet gans Hookers doorgenomen en ook hier ben ik zeker niet in alle rubrieken thuis. Maar naar mijn gevoel (niet objectief dus!) krijg ik meer nuttige informatie te lezen wanneer ik op Hookers een dvp opzoek dan hier. Als ik mij dan toch mag wagen aan een objectieve verklaring, dan is het grotere ledenbestand de meest voor de hand liggende, maar wellicht ook het feit dat nzc eerder een randverschijnsel is (meeste dvp's doen het nog altijd mét) waardoor er ook veel meer dvp's in aanmerking komen om op Hookers.nl te worden beoordeeld. Wat dan de kwaliteit van de bijdragen betreft (zijn ze al dan niet nuttig?) zal de wijze van modereren ook wel een rol spelen. Maar op dat vlak hoeft het hier zeker niet als op Hookers te zijn. Af en toe wat gezever en eens een pittige discussie al dan niet on topic moeten kunnen, vind ik!
Om positief te eindigen vind ik dat we het hier zeker niet slecht doen en dat het hier zelfs leuk vertoeven is wat ik niet kan zeggen van grote zus Hookers. Maar moesten er hier nog wat meer leden actief bijdragen, dan zou ik dat toejuichen! Bij deze (nog eens) een oproep!

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
tom35 zei:
Als je het louter procentueel bekijkt dan heb je 100% gelijk, Johan. :D
Jippie! :mrgreen:
tom35 zei:
Op dit forum ... vind ik!
In feite zeg je het zelf al, Hookers en deze site, kun je niet met elkaar vergelijken. Vooral omdat we op deze site eigenlijk slechts één onderdeel van de dienstverlening van de dames er uitlichten. Bovendien wordt er bij Hookers heel strak gemodereerd, wanneer je daar een hele kleine schijn tegen je hebt of iets kleins doet wat de moderatie daar niet helemaal zint, heb je meteen een ban te pakken. Dat weerhoudt gezelligheidsschrijvers ervan om bijdrages te leveren en dat komt de "serieuze en betrouwbare" berichtgeving ten goede. Hier is het voornamelijk gezelligheid troef, vooral onder de "schrijvers" en mag er inderdaad af en toe lekker worden geouwehoerd. :lol: Dat wil niet zeggen dat de constructieve bijdrages altijd minder betrouwbaar zijn, maar het geeft het forum wel een ander beeld. Toch denk ik dat je gelijk hebt:
tom35 zei:
Om positief te eindigen vind ik dat we het hier zeker niet slecht doen en dat het hier zelfs leuk vertoeven is wat ik niet kan zeggen van grote zus Hookers. Maar moesten er hier nog wat meer leden actief bijdragen, dan zou ik dat toejuichen! Bij deze (nog eens) een oproep!
... alleen moet je waarschijnlijk niet verwachten dat er meer leden actief gaan bijdragen. Voornamelijk omdat (je zei het zelf al) slechts een klein percentage van de dames "onze" dienst aanbiedt. En omdat ( en dat is eigenlijk zo op alle fora waar gerecenseerd wordt) het aantal "nemers" altijd groter is dan het aantal "gevers"... Des al niet te min, doch echter, ondersteun ik jouw oproep! :D

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Bij Hookers zijn het af en toe net dictators, alleen recensies schrijven en verder je kop houden is het heel vaak. En o wee als je wat anders schrijft of teveel over 1 en dezelfde dame schrijft. Daarom schrijf ik daarom daar nauwelijks meer wat. Ze bekijken het maar :)

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
Tja,

Verscheidene mensen hebben verscheidene wensen en groeien naar andere dingen toe zeker?

Ik bijvoorbeeld postte vroeger wel eens een review maar lees nu af en toe enkel, aangezien ik een tweetal vriendinnen leerde kennen via Afspraakjes.be die na een tijdje zonder toelieten zodat de nood en zin om nog andere baremadammen te bezoeken en te recenseren onbestaande is...

A

Anonymous

Guest
Heksje zei:
Tja,

Verscheidene mensen hebben verscheidene wensen en groeien naar andere dingen toe zeker?

Ik bijvoorbeeld postte vroeger wel eens een review maar lees nu af en toe enkel, aangezien ik een tweetal vriendinnen leerde kennen via Afspraakjes.be die na een tijdje zonder toelieten zodat de nood en zin om nog andere baremadammen te bezoeken en te recenseren onbestaande is...
Tja,
Leuk voor jou, maar daar hebben wij natuurlijk niets aan. Tenzij je die vriendinnen met ons wil delen? ;)
Maar goed, ik veronderstel dat je dat niet zal doen, dus veel leesplezier dan maar... :)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Hookers is puur dictatuur.
Heb er zeer veel geschreven en ook allerlei mistanden uitgehaald.
Maar toen ik zgn te kritisch werd een ban....

Hier is het losser maar er wordt ook weinig geschreven over echte nieuwe zaken.
Vaak gaat men zijn gelijk halen en worden het wellis-nietis-spelletjes.

Schrijf zelf niet veel over nieuwe dames omdat ik zelf een jaar geen nzc gedaan heb en sindsdien slechts 2x bij Venus ben geweest.
De ander sex van mij is met condoom voor het intieme.

Noorman

Terug
Naar boven