Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tom35 zei:Maar om terug te keren naar het topic: ik ben het eens met wceend dat er in vergelijking met bijv hookers.nl weinig actieve leden zijn die nuttige bijdragen leveren. En dat vind ik wel jammer...![]()
wceend zei:Het verbaasd mij dat dit forum zo weinig actieve leden heeft. Wanneer je op hookers de lijst van dames filtert op het aantal reactie's of het aantal views zijn dit toch meestal de dames die bare gaan die boven aan de lijst staan...
Als je het louter procentueel bekijkt dan heb je 100% gelijk, Johan.Johan zei:Ben ik niet met je eens. Wanneer je naar Hookers kijkt, met zijn (bijna) 225,000 leden en je dan ziet dat er misschien 200 (aan de hoge kant nog, denk ik) leden actief schrijven, is het percentage actieve schrijvers hier waarschijnlijk hoger.
Jippie! :mrgreen:tom35 zei:Als je het louter procentueel bekijkt dan heb je 100% gelijk, Johan.![]()
In feite zeg je het zelf al, Hookers en deze site, kun je niet met elkaar vergelijken. Vooral omdat we op deze site eigenlijk slechts één onderdeel van de dienstverlening van de dames er uitlichten. Bovendien wordt er bij Hookers heel strak gemodereerd, wanneer je daar een hele kleine schijn tegen je hebt of iets kleins doet wat de moderatie daar niet helemaal zint, heb je meteen een ban te pakken. Dat weerhoudt gezelligheidsschrijvers ervan om bijdrages te leveren en dat komt de "serieuze en betrouwbare" berichtgeving ten goede. Hier is het voornamelijk gezelligheid troef, vooral onder de "schrijvers" en mag er inderdaad af en toe lekker worden geouwehoerd. :lol: Dat wil niet zeggen dat de constructieve bijdrages altijd minder betrouwbaar zijn, maar het geeft het forum wel een ander beeld. Toch denk ik dat je gelijk hebt:tom35 zei:Op dit forum ... vind ik!
... alleen moet je waarschijnlijk niet verwachten dat er meer leden actief gaan bijdragen. Voornamelijk omdat (je zei het zelf al) slechts een klein percentage van de dames "onze" dienst aanbiedt. En omdat ( en dat is eigenlijk zo op alle fora waar gerecenseerd wordt) het aantal "nemers" altijd groter is dan het aantal "gevers"... Des al niet te min, doch echter, ondersteun ik jouw oproep!tom35 zei:Om positief te eindigen vind ik dat we het hier zeker niet slecht doen en dat het hier zelfs leuk vertoeven is wat ik niet kan zeggen van grote zus Hookers. Maar moesten er hier nog wat meer leden actief bijdragen, dan zou ik dat toejuichen! Bij deze (nog eens) een oproep!
Tja,Heksje zei:Tja,
Verscheidene mensen hebben verscheidene wensen en groeien naar andere dingen toe zeker?
Ik bijvoorbeeld postte vroeger wel eens een review maar lees nu af en toe enkel, aangezien ik een tweetal vriendinnen leerde kennen via Afspraakjes.be die na een tijdje zonder toelieten zodat de nood en zin om nog andere baremadammen te bezoeken en te recenseren onbestaande is...