Veilig bare gaan

A

Anonymous

Guest
Ypp zei:
Veilig én Bare in dezelfde zin gebruiken KAN gewoonweg NIET!

Tuurlijk kan dat, gewoon je vrouw neuken en stoppen met vreemdgaan.
(mits je een vrouw hebt natuurlijk en een die niet vreemd gaat).

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
amazing zei:
Veilig bare is een rare beredenering, dat is nooit veilig, je kunt wat oplopen of de dame kan bv zwanger raken.
Sinds PrEP is het risico flink afgenomen op Aids, maar niet neemt niet het risico op andere SOA's weg.

Ikzelf doe al aan bare neuken bij dvp's en trans/trav's sinds 1987 en zelf heb ik nog nooit wat serieus opgelopen.
En ik heb in die jaren en zeker in het begin op heel wat vreemde adresjes bare geneukt, vaak huisvrouwen die het als extra aanvulling zagen in het Vlaamse land tot in zolderkamertjes in Brabant waar de familie beneden aan de koffie zat.

Later zocht wat meer de randjes op en ben ook travjes en transen gaan neuken, zeker daar bij deze groep het bare neuken veel eenvoudiger was.
En buiten een schimmeltje nog nooit wat opgelopen.

Ik niet zo ruig als jij, haha, maar ik heb ook wel her en der wat gedaan. Condooms vind ik ondingen. Bare is sowieso veel lekkerder. Ik ook nog nooit wat opgelopen behalve een paar keer een schimmel. Gekke is dat ik daar zelf niks van merkte maar kreeg ik later een relatie dan had zij der opeens last van.

Terug
Naar boven