Veilig bare gaan

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Vraag: als de wens is om vrouwen van plezier zonder cd te neuken maar ook de angst groot is om een soa of hiv op te lopen is het antwoord dan alles heeft zijn risico of zijn er uitzonderingen of methode's die dit risico uitsluiten.

Hoor graag jullie mening / tips
Niels

A

Anonymous

Guest
Alles heeft zijn risico ook ademhalen. Ik zou daar niet mee stoppen.
Je regelmatig laten testen op soa's hoewel dat jou zelf niet beschermd tegen een soa maar het kan wel sneller behandeld worden.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
HIV kan je voorkomen met PrEP, verder inderdaad regelmatig laten testen zodat je op tijd behandeld kan worden voor de soa's waarvoor je niet beschermd bent.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Vergeet die ene met een incubatietijd van 9 maanden, waarvoor je vervolgens ook nog 18 jaar mag dokken, niet. ;)

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
k denk dat dit een serieus topic is. Denk dat de TS gewoon twijfelt, langs de ene kant graag bare gaan, langs de andere kant niet graag een SOA oplopen en denk dat hij eens wil horen hoe de rest dat aanpakt en misschien wil weten of er bepaalde mensen tips hebben die niet gekend zijn?

Zelf ga ik ook graag bare, en achteraf, ik geef toe, heb ik toch af en toe schrik. ik laat me regelmatig testen, maarja, voor HIV is het gewoon te laat als je het hebt. De rest kan je nog oplossen met wat pilletjes :)

A

Anonymous

Guest
Je kan natuurlijk ook even het forum doorzoeken, dit is al vaker aan de orde gekomen.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Veilige bare seks, bestaat gewoonweg niet. Je kan vooraf natuurlijk Prep gaan innemen en je tegen hepatitis A&B, in laten enten. Maar daar heb je pas een klein vangnet mee opgehangen. Hepatitis C is helaas nog géén medicatie vooraf/achteraf tegen. Tegen andere SOA's gelukkig wel.

Voormalig lid 14942

Toogplakker
11 dec 2019
52
22
ik heb inmiddels gekozen na zoveel ellende dingen meegemaakt te hebben om met rubbers te neuken, het is het niet waard om elke keer weer anti biotica te moeten nemen voor 5 minuten plezier. Met condoom is het ook lekker.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Veilig bare is zoals veilig dronken autorijden. De enige manier dat het relatief veilig is, met een vaste (seks) partner of is een wild avontuur met een toevallige dame '

Maar in het circuit van clubs, dvp, gangbangs,...
Is het een beetje Russische roulette.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Ik ga al van mijn 19 de verjaardag bare , de eerste 3 jaren bij de clubs te Geleen , toen kwam er aids en had ik besloten om als in naar een dvp ging het steeds met cd te doen , echter 14 jaar gelden heb ik terug besloten om terug bare te gaan met de dvp's die dit aanbieden en zoek ik deze dames bewust op , omdat ik iedere maand zeker een of meerdere dvp bare bezoek heb ik de afgelopen jaren een 160 tal bare geneukt , bij sommige was het eenmalig maar de meeste heb bare genomen in een club te Mönchengladbach voor corona tijd en ik heb nog nooit geen soa opgelopen ondanks mijn risico gedrag .

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Ik ga al van mijn 19 de verjaardag bare , de eerste 3 jaren bij de clubs te Geleen , toen kwam er aids en had ik besloten om als in naar een dvp ging het steeds met cd te doen , echter 14 jaar gelden heb ik terug besloten om terug bare te gaan met de dvp's die dit aanbieden en zoek ik deze dames bewust op , omdat ik iedere maand zeker een of meerdere dvp bare bezoek heb ik de afgelopen jaren een 160 tal bare geneukt , bij sommige was het eenmalig maar de meeste heb bare genomen in een club te Mönchengladbach voor corona tijd en ik heb nog nooit geen soa opgelopen ondanks mijn risico gedrag .

A

Anonymous

Guest
En een staatslot kopen? Nooit gedaan? Misschien heb je mazzel

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Veilig bare is een rare beredenering, dat is nooit veilig, je kunt wat oplopen of de dame kan bv zwanger raken.
Sinds PrEP is het risico flink afgenomen op Aids, maar niet neemt niet het risico op andere SOA's weg.

Ikzelf doe al aan bare neuken bij dvp's en trans/trav's sinds 1987 en zelf heb ik nog nooit wat serieus opgelopen.
En ik heb in die jaren en zeker in het begin op heel wat vreemde adresjes bare geneukt, vaak huisvrouwen die het als extra aanvulling zagen in het Vlaamse land tot in zolderkamertjes in Brabant waar de familie beneden aan de koffie zat.

Later zocht wat meer de randjes op en ben ook travjes en transen gaan neuken, zeker daar bij deze groep het bare neuken veel eenvoudiger was.
En buiten een schimmeltje nog nooit wat opgelopen.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
amazing zei:
Veilig bare is een rare beredenering, dat is nooit veilig, je kunt wat oplopen of de dame kan bv zwanger raken.
Sinds PrEP is het risico flink afgenomen op Aids, maar niet neemt niet het risico op andere SOA's weg.

Ikzelf doe al aan bare neuken bij dvp's en trans/trav's sinds 1987 en zelf heb ik nog nooit wat serieus opgelopen.
En ik heb in die jaren en zeker in het begin op heel wat vreemde adresjes bare geneukt, vaak huisvrouwen die het als extra aanvulling zagen in het Vlaamse land tot in zolderkamertjes in Brabant waar de familie beneden aan de koffie zat.

Later zocht wat meer de randjes op en ben ook travjes en transen gaan neuken, zeker daar bij deze groep het bare neuken veel eenvoudiger was.
En buiten een schimmeltje nog wat opgelopen.

Laatste regel staat een foutje, moet zijn, En buiten een schimmeltje nog nooit wat opgelopen.

13 mei 2015
1.163
462
Veilig én Bare in dezelfde zin gebruiken KAN gewoonweg NIET!
Zelfs als je denkt dat je de 'enige' bent, kan de andere persoon iets doorgeven door een ander gegeven.

Ik speel regelmatig 'Euromillions' en ga meestal bare neuken, beide risicosvolle ondernemingen! :roll:

gekker

Snuffelaar
1 dec 2016
16
0
Maar voor beiden geldt: als het lukt en je bent de gelukkige dan heb je de dag van je leven!!!

Terug
Naar boven