Vaste klant

A

Anonymous

Guest
Heeft er iemand wel eens gevoelens gekregen voor een sekswerker of zelfs verliefdheid? Ik ben benieuwd

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Done that...met een hollandse...denk twee keer betaald mee afgesproken en dan paar maand ons geamuseerd :)

warmerdankoud

Toogplakker
24 mei 2019
25
5
Toen ik begin 20 was werkte er een leuk jong Duits meisje in Villa Vertigo die mij compleet gek maakte, ik was totaal verlieft op haar, of zij op mij geen idee, claimde van wel maar je weet het maar nooit. Echt veel dates mee gehad maar later vooral veel buiten de Villa, kwam ook in haar sociale bubbel terecht, vrienden en zelfs haar ouders ontmoet, ze werkte bij een banketbakkerij was het verhaal dat ze hun vertelde. In het begin heb ik echt wel schandalig veel geld aan haar uitgegeven maar later was dat niet meer nodig en was ik meer kwijt aan benzine dan etentjes en cadeautjes. Toen ze klaar met haar studie was ging ze naar Berlijn verhuizen en hebben we elkaar nog een paar keer gezien en toen was het over.
Ik mis haar zo af en toe echt nog wel eens.

Een vaste band met een dame waarbij je een klik hebt opbouwen vind ik nog wel leuk maar zoiets als verliefdheid hoeft van mij echt niet weer.

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Deze dame is een Nederlandse en in het begin wel gewoon betaald. Plotseling werd het condoom weg gegooid en hadden we heerlijke bare sex. En nu is het gezellig en kost het geen geld meer.
Ze weet alleen nog niet zeker of ze nu wel dit werk wil blijven doen..

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
Jaren terug mijn 2de en 3de dame waarmee ik afsprak was ik verliefd op :roll:
Zat dan thuis ook in een crisissituatie, dat beetje aandacht die ik kreeg gaf mij vlinders....
Nu zal mij dat niet meer voorkomen, rationeler in geworden.
Met mijn tweede date nog steeds contact, wel niet meer intiem. Ze zit in een nieuwe relatie en gestopt met daten. Heb wel nog steeds een boontje voor haar 😉

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Je hebt toch altijd een of meerdere favoriete meiden waar je je goed bij voelt..
niet meer over de prijs en mogelijkheden hoeft te praten..
als je ermee afspreekt een goed gevoel erbij hebt..
sommigen noemen dat verliefdheid..

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Daar waak ik wel voor. Ik houd afstand, hoe lekker of gezellig het ook is. Het is en blijft voor mij een zakelijke transactie. Het zal me nooit gebeuren, lijkt me niet verstandig.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
The problem here is men chase women too much, giving them more trust and respect than they deserve.
If a woman sees a male is weak, isn't as dominant as he should be, it's logical they will take advantage of you.
It's not a scam, it's all about the hustle.
I can travel by train2/3 hours and when I reach my destination, if I don't feel the Vybz, I don't think twice to leave and I never give my money without confirmation on what we agreed to on the phone.
Of course, I have a special bond with a few, and the main chick I trust and respect the most doesn't have control over me as she could of.
You all out here catching feelings and it's not coming from bout sides as it should and instead of just chasing lust you go looking for love.
I had a relationship for about 6 years and every day she said, it's like I still don't know you in all these years together
I visited 2/3 girls already and later going for another, I can't even keep up or remember, who I had intercourse with this week and I'm supposed to catch feelings?
This world chose me I didn't choose it.
I'm all about Lust not looking for Love

Baley :cool: :cool: :cool:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
sorry om te zeggen maar bovenstaand bericht is ook weer lekker geschreven !!!

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
fiebert3 zei:
Je hebt toch altijd een of meerdere favoriete meiden waar je je goed bij voelt..
niet meer over de prijs en mogelijkheden hoeft te praten..
als je ermee afspreekt een goed gevoel erbij hebt..
sommigen noemen dat verliefdheid..

Helemaal mee eens. En sorry dat ik dit zeg en ik zal wel superveel kritiek krijgen maar "verliefd" is echt zo een tiener meiden term, daar kan ik vrij weinig mee.

Tuurlijk heb ik ook weleens gevoel gehad voor een dame. Deze dame was zeer leuk, lief en een amateur. Vanaf de eerste date hadden we al een goede klik en wilde ze eigenlijk bij me slapen.
Eerste date hebben we uren zitten praten over vanalles en nog wat voor we uberhaupt aan sex begonnen. Vervolgens was de sex ook nog eens lang en goed en kwam ze heftig klaar.

Maar deze dame had kids dus ja hoe leuk ze dan ook is en het feit dat ze in dit wereldje zat, hoewel uit nood maar dan nog, maakt dat mijn logica altijd boven gevoel staat en ben er dan ook niks mee begonnen. Nog wel aantal keren mee ge-date tot ze stopte en mocht toen ook heerlijk bare ondanks dat ze niet aan de pil of wat dan ook zat, uiteraard niet in haar klaar gekomen.

Gevoel houd je niet tegen maar altijd logisch blijven nadenken. Ik zou sowieso nooit op een prof kunnen vallen die al jaren in dit wereldje zitten. Meeste zijn geestelijk zwaar beschadigd en totaal niet geschikt voor een vaste relatie. Tenzij jij haar pooier soort van word en ze random mannen mag blijven neuken.

Ik heb weleens een dame horen klagen over dat haar vriend vreemd was gegaan :roll: ik dacht bij mezelf jij word 4 dagen in de week door jan en alleman genomen :lol: . Nee een relatie met een werkende dame is een hoop gedoe.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
MartijnG88 zei:
Deze dame is een Nederlandse en in het begin wel gewoon betaald. Plotseling werd het condoom weg gegooid en hadden we heerlijke bare sex. En nu is het gezellig en kost het geen geld meer.
Ze weet alleen nog niet zeker of ze nu wel dit werk wil blijven doen..

Als ze echt leuk en lekker is, laat haar kappen met dat werk ga voor der zorgen en claim die meid voor jezelf

A

Anonymous

Guest
Daar zat ik ook weleens aan te denken, maar aan de andere kant geloof ik ook niet dat ze snel nog gaat stoppen met dit werk als je er al eenmaal in zit en je mentaal hebt ingesteld om met iedereen sex te hebben dan kom je er inprincipe niet meer zo snel uit

Edit moderatorteam: quotes verwijderd.

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Ja, heb zelfs 2 vaste relaties gehad met 2 hoertjes.
Heb er altijd een zwak voor gehad, een tik van mijn kant 😉

1 van klant naar vriendschapsplus naar een vaste relatie, die 3 jaar duurde
Ze was te wispelturig voor een vaste relatie, maar God wat hebben we samen genoten.

2 van klant naar vaste relatie, die ook 3 jaar duurde.
Ze zei, je bent de liefste en geilste man die ik ooit ontmoet heb en ga hebben.
Maar geld is belangrijker dan liefde.
Daarom uitgegaan.

Waren mooie tijden.

A

Anonymous

Guest
ik heb 2 vaste DVP waar ik regelmatig kom, hoe vaker je komt hoe meer je soms wat mag en langer.

Terug
Naar boven