Vaste klant

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Heeft er iemand wel eens gevoelens gekregen voor een sekswerker of zelfs verliefdheid? Ik ben benieuwd
Nooit . Wel goede en leuke vriendschappen er in mijn tijd van wandelen mee opgebouwd . Sommige in sommige periodes ook wel als een vaste fwb waar ik buiten haar werk om nog wel eens mee afsprak om bijvoorbeeld gewoon als vrienden een dagje rond te hangen , stappen , koffie drinken ect. Maar natuurlijk ook om af en toe bij een van ons tweeën thuis tegenlachen , voor een leuke tijd . En daarnaast ben ik ooit slechts maar 1 x in mijn leven overdondert en getroffen door het spontaan en onverwacht ontwikkelen van een crush / verliefdheid . Helaas heeft het niet zo mogen zijn .

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Heeft er iemand wel eens gevoelens gekregen voor een sekswerker of zelfs verliefdheid? Ik ben benieuwd
Ik ben nuchter genoeg om te weten dat gevoelens of verliefdheid te krijgen bij een dvp GEEN GOED IDEE is. Deze dames bieden hun diensten aan in ruil voor centjes. Net als de bakker zijn brood of de beenhouwer zijn koteletten. Meer niet.
En neen, hoewel ik al meerdere decennia wandel heb ik nooit gevoelens gekregen voor de nochtans dikwijls mooie, aantrekkelijke, gewillige, gedienstige, ......... vrouwen waar ik in al die jaren bij geweest ben. Let op, er zijn er wel bij die ik liever zie dan anderen en waarmee het wel beter klikt, maar verder dan graag zien zoals je je vrienden of collega's graag zie gaat het bij mij niet.
En voor jullie me weer met pek en veren overgieten, Ja, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen waarbij het misschien wel lukt. Maar in 99,9% van de gevallen draait zoiets ongetwijfeld uit op een zware ontgoocheling of nog erger.
Ik geniet ervan bij een dvp te komen met wie het goed klikt (om de centen) en met wie ik een fijne en goed verzorgde tijd heb. En ik ben dan altijd blij wanneer ik bij het afscheid een "Tot de volgende keer?" te horen krijg.

Terug
Naar boven