Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit . Wel goede en leuke vriendschappen er in mijn tijd van wandelen mee opgebouwd . Sommige in sommige periodes ook wel als een vaste fwb waar ik buiten haar werk om nog wel eens mee afsprak om bijvoorbeeld gewoon als vrienden een dagje rond te hangen , stappen , koffie drinken ect. Maar natuurlijk ook om af en toe bij een van ons tweeën thuis tegenlachen , voor een leuke tijd . En daarnaast ben ik ooit slechts maar 1 x in mijn leven overdondert en getroffen door het spontaan en onverwacht ontwikkelen van een crush / verliefdheid . Helaas heeft het niet zo mogen zijn .Heeft er iemand wel eens gevoelens gekregen voor een sekswerker of zelfs verliefdheid? Ik ben benieuwd
Ik ben nuchter genoeg om te weten dat gevoelens of verliefdheid te krijgen bij een dvp GEEN GOED IDEE is. Deze dames bieden hun diensten aan in ruil voor centjes. Net als de bakker zijn brood of de beenhouwer zijn koteletten. Meer niet.Heeft er iemand wel eens gevoelens gekregen voor een sekswerker of zelfs verliefdheid? Ik ben benieuwd