uitzending Sexengelen: waar vindt ik Lolita/Lorena?

LorenaLolita

Snuffelaar
15 dec 2021
4
0
Bertvandiepen zei:
Ze ontvangt in Zwolle en ben er voor dat de tv opnames waren gemaakt een aantal keren geweest. Leuk spontane meid met goed figuur (ze sport veel). Bare doet ze in principe niet tenzij ze je heel goed leert kennen geeft ze aan. Volgens mij is dat meer een lokkertje om je vaker afspraken te laten maken in de hoop dat ze het een keer zonder doet. Door de TV uitzending helaas een geval van vraag en aanbod. Voorheen was een vluggertje 50 euro en een half uurtje 80 euro. Nu begint ze met een half uurtje voor 150 euro !!!!! Is mijn te veel helemaal omdat ze geen bare doet.

Haha jij bent duidelijk geen echte klant van mij geweest 😂
- vluggertjes bied ik niet meer aan
- half uurtjes waren 100 en nu 150
- bare beloof ik nooit en doe ik nooit

A

Anonymous

Guest
Wat een grapjas die Lorena Lolita, vorige week vrijdag nog bij haar in Zwolle geweest, bare en intern doneren totaal geen probleem, en nu schrijft ze dit. Ik weet wel beter, vaste klanten betalen voor bare 250. Wel pas na 4x haar bezoeken werd bare aangeboden trouwens.

Bertvandiepen

Toogplakker
5 mei 2021
25
1
Volgens mij probeert Lolita nu van haar oude afspraken en klanten af te komen. Ben echt zelf een keer geweest met mc. De TV uitzendingen zijn haar waarschijnlijk naar het hoofd gestegen want 150 voor een half uur mc is gewoon erg veel geld !! Maar goed, zolang er genoeg klanten zijn die dit willen betalen geeft ik Lolita geen ongelijk. Is alleen de vraag of ze trouwe klanten blijven of het gewoon eenmalig willen proberen omdat ze op TV is geweest.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ze spreekt ook af voor een kwartietje maar laat op tv de mannen wel langer blijven zonder extra kosten.
Althans zo komt het over.
Mooie reclame voor der maar dat gaat ook wel weer een keer over.
Maar je zal maar vaste klant zijn die nu opeens meer moet betalen of plots aan de kant wordt gezet.

Maar goed dames van plezier zijn er genoeg ;)

Groet,
LD :)

Terug
Naar boven