uitzending Sexengelen: waar vindt ik Lolita/Lorena?

Lustervan

Snuffelaar
19 okt 2019
16
2
Maandagavond 13 december was er een interessante uitzending op NPO3 (er volgen nog meer uitzendingen!) over een aantal DVPs. Zo was er ook een mooie dame te zien die in het oosten van het land werk (?) en op kinky zou staan. Half lang bruin haar. Mooie cup B/C (denk ik). Volgens de uitzending heet ze Lolita op Kinky, maar soms werd de naam Lorena (?) genoemd. Iemand enog idee of een linkje wie dit is op Kinky of SJ?

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ze doet geen nzc.
En verder heeft ze haar prijzen verhoogd want ze had zo'n enorme aanvraag inmiddels.
Maar haar service was ook zoveel beter als andere dames.
Nja als dames dat van zichzelf gaan zeggen houd het bij mij al snel op. En daarnaast de huidige prijsverhoging.

En voor mn gevoel staat ze ook niet helemaal stabiel in het leven...

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ze doet geen nzc.
En verder heeft ze haar prijzen verhoogd want ze had zo'n enorme aanvraag inmiddels.
Maar haar service was ook zoveel beter als andere dames.
Nja als dames dat van zichzelf gaan zeggen houd het bij mij al snel op. En daarnaast de huidige prijsverhoging.

En voor mn gevoel staat ze ook niet helemaal stabiel in het leven...

Bertvandiepen

Toogplakker
5 mei 2021
25
1
Ze ontvangt in Zwolle en ben er voor dat de tv opnames waren gemaakt een aantal keren geweest. Leuk spontane meid met goed figuur (ze sport veel). Bare doet ze in principe niet tenzij ze je heel goed leert kennen geeft ze aan. Volgens mij is dat meer een lokkertje om je vaker afspraken te laten maken in de hoop dat ze het een keer zonder doet. Door de TV uitzending helaas een geval van vraag en aanbod. Voorheen was een vluggertje 50 euro en een half uurtje 80 euro. Nu begint ze met een half uurtje voor 150 euro !!!!! Is mijn te veel helemaal omdat ze geen bare doet.

A

Anonymous

Guest
Gisteren bij Lorena Lolita in Zwolle geweest, gepijpt zonder condoom en voor 250 bare geneukt. Ik kom al een tijdje bij haar en als vaste klant is bare dus mogelijk.

A

Anonymous

Guest
Ik vraag me af of ze je dat privilege nog steeds gunt als allerlei malloten dat ook van haar gaan eisen met een screenshot van jouw post erbij. :lol:

A

Anonymous

Guest
@Lekkerbare ik vind het zelfs respectloos naar de dame toe. En vaak vallen die gasten die dingen eisen sowieso al onder de categorie klanten die ze liever kwijt dan rijk zijn.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Champ12 zei:
Gisteren bij Lorena Lolita in Zwolle geweest, gepijpt zonder condoom en voor 250 bare geneukt. Ik kom al een tijdje bij haar en als vaste klant is bare dus mogelijk.

jammer dat je daar nu pas meekomt :shock: :cool:

LorenaLolita

Snuffelaar
15 dec 2021
4
0
Champ12 zei:

Wat een gelul, bare is bij mij niet mogelijk.

A

Anonymous

Guest
Geloof me, vaste klanten mogen bare. Ik maak het elke keer weer mee en ik kom al 1,5 jaar bij haar.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Top als de dame zelf meeleest. Ik vind je op tv een leuke meid. Hopelijk blijf je normaal, want de prijsverhogingen die je door hebt gevoerd zijn erg fors vind ik

Terug
Naar boven