Trouw aan dezelfde

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Hallo collega's. Ik vraag dit gewoon en vind het raar maar is het niet beste om gewoon 1 vaste DVP te hebben en daar alleen naar toe gaan?

Ik gelukkig al 4 jaar bij dezelfde, haar wel verschillende keren bedrogen (zie recensies hier) en dat ook soms gezegd. Voor mij persoonlijk loopt het meest vlot want je kent elkaar zo lang en je weet wat je allemaal mag, wat veel is.

We verliezen geen tijd, door de onze goede klik kunnen we met elkaar babbelen, knuffelen en zacht/ hard sexen.

Ze begrijpt ook dat ik slechts enkele maal per jaar afspreek omdat financieel mogelijk moet zijn, heeft ze geen problemen mee en ik sta steeds als eerste keuze qua daten.

Ik deel deze dame niet, ze is een NMC waarbij ik mag zwaffelen, tegen haar en in haar kutje+ kontgaatje beetje mag steken. Alle kinky stuff doet ze bij mij: rimmen, vingeren, slikken, op haar kont spuiten, enz.

Ik ben altijd ik trouw aan mijn partner, in een relatie of tijdens wandelen:).

31 aug 2016
1.194
112
Ik ga maar zelden vaker dan 2a3 x naar dezelfde dvp .
Of er moet een hele goede klik zijn .
Voor vastigheid ga ik wel naar huis .

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ik begrijp heel goed dat je een vaste dvp hebt. Je weet wat je kunt verwachten en de kans op een dure zeperd is veel minder.

Zelf had ik ook mijn vaste dames, die helaas zijn gestopt of verhuisd wat te ver voor mij is.

Zeker met die scammers op kinky of sexjobs zal men een dvp die kwaliteit levert vaker bezoeken.

imho

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Trouw? Ik ga vaak jarenlang naar dezelfde DVP maar daarnaast ook naar anderen...is dat dan trouw?
IK zie dat toch anders...

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Ik ben ooit eens 4 of 5 x naar dezelfde dvp geweest, maar dat is het maximum.
Afwisseling van spijs doet eten he?
Meestal 1 of 2 x naar dezelfde dame, en dan houdt het op.
Waarom weet ik niet...

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ik ging eigenlijk altijd naar vrijwel een en dezelfde voor een tijd.
Weleens een andere tussendoor als ik ergens anders was.
De laatste tijd toch vaker naar wat afwisseling maar er zitten enkele vaste waarden tussen waar ik dan weer touw aan ben.

Noorman

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
The Destroyer zei:
Ik ben ooit eens 4 of 5 x naar dezelfde dvp geweest, maar dat is het maximum.
Afwisseling van spijs doet eten he?
Meestal 1 of 2 x naar dezelfde dame, en dan houdt het op.
Waarom weet ik niet...

Bindingsangst? ;) :lol:

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik zou wel een vaste bare DVP willen hebben, maar ik heb haar nog niet gevonden in de omgeving van Arnhem....

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Buiten bij Natasha in Berchem ga ik nooit meer dan 2 keer naar dezelfde dame. Waarom bij Natasha wel? Geen verklaring eerlijk gezegd.

A

Anonymous

Guest
Ben absoluut niet trouw aan 1 dame, maar er zijn wel dames die ik regelmatig en over een langere periode bezoek:

- Beatriz, Walhalla Leeuwarden, sinds 2009 (!) Ze staat dan ook hoog in mijn top 10 aller tijden
- Carmen, Nieuwstad Groningn, Sinds 2015
- Laura, Nieuwstad Groningen, Van ca 2010 tot 2015
- Monique, diverse clubs in het noorden, met condoom, van 2011 tot 2015 (van de radar verdwenen)

er zijn echter ook veel dames die ik 1 of 2 maal bezoek en daarna nooit weer (hoeft geen slechte ervaring te zijn)

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Al jaren 6 Thaise dames in 3 verschillende massagesalons waar 'seksuele handelingen' verboden zijn. Amusant blijft dat ik iedere keer moet beloven er niet over te praten en zeker niet met de andere dames. Alsof ze het niet van elkaar weten :D :D :D Maar ik houd me er wel aan dus daarom over deze dames geen recensies.
Soms verdwijnt er een maar dan komt er vanzelf weer een ander.

gar

Snuffelaar
1 apr 2015
19
2
Ik ben niet trouw aan dezelfde maar ga wel vrijwel steeds naar dezelfde dames. Dus ook soort van trouw. Niet altijd zin om langs de ramen te gaan in de hoop op bare. Soms probeer ik een nieuwe dame. Als bare lukt, bezoek ik ook haar vaker. En af en toe valt een dame af, meestal omdat ze stopt of verkast buiten Amsterdam.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
ik heb 2 adressen waar ik al jaren bare sex heb. Wel test ik regelmatig anderen.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Niet vergeten, hoe meer je terug gaat bij dezelfde dus trouw en vaste klant blijft, des te beter de dates zijn.

Bij mij toch, de service bij mijn number one is zo goed ondertussen. Geen twijfels en getreuzel.

Een echte levenspartner is wel nog plezanter:).

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Ik hou teveel van afwisseling om trouw aan dezelfde te zijn, maar heb wel sinds ongeveer een half jaar een dame waar ik regelmatig (bare) mee date. Ze deed dit eenmalig om de huur te kunnen betalen, maar de verstandhouding was meteen zo goed dat we het maar in de herhaling hebben gegooid. Denk dat het genoeg zegt dat ik een envelopje met geld voor haar klaarleg op het nachtkastje, die door haar pas bij het weggaan wordt opgepakt en ze kijkt er pas in als ze weg is.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
alproz zei:
Niet vergeten, hoe meer je terug gaat bij dezelfde dus trouw en vaste klant blijft, des te beter de dates zijn.

Bij mij toch, de service bij mijn number one is zo goed ondertussen. Geen twijfels en getreuzel.

Een echte levenspartner is wel nog plezanter:).

De service van mijn 'vaste' is uitermate mmmmmmmmm...je weet wel, met sommige mensen heb je een echte klik en dat heb ik bij mijn vaste wel. Sindsdien geen interesse meer om te wisselen. Ik zou nog andere dingen kunnen vertellen hierover maar dat hoeft niet op het forum te komen :)

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Heb min of meer een vaste dame daarvoor. Het voordeel is dat het makkelijker afspreken is omdat ze weet dat ik dan toch zeker kom. Soms ga ik naar een andere dame (al dan niet voor bare)

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Zoals ik een jaar geleden ook al zei, zou ik graag kunnen zeggen dat ik trouw was aan dezelfde dame. Maar ik heb nog steeds adresje in de omgeving van Arnhem (desnoods heel Gelderland ;) ) gevonden, waar ik geregeld een lekkere bare-date kan hebben.

Terug
Naar boven