Trouw aan dezelfde

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Het plezantste bij de 2'de date is dat je beide weet wat er kan en mag (toch voor een groot deel) dus gaat het vlotter.

Supergrover

Snuffelaar
14 mei 2018
13
1
Heb een adresje dat een jaar of 15 al zc neuk
Eerste keer op de parkeerplaats bij Waalwijk
Had ze mee genomen en vroeg of het zonder kon
Vond ze goed ( was best uitzonderlijk in die tijd)
Daarna nooit meer een condoom gezien , ga nog steeds een paar keer per jaar bij haar thuis ff neuken , voelt vertrouwd hihi
Detail is dat haar man niet wist dat ze het zc deed
Las dat in een recensie op hookers en toen waren de poppen aan het dansen
Maar toen deed ze dat al een jaar of tien
Man zou zich af hebben kunnen vragen waarom zij altijd wel een hoop klanten had en de rest niet

Paulegmond

Snuffelaar
20 jul 2015
24
2
Hoi,

Ik heb jarenlang een relatie gehad waar ik gek genoeg mijzelf ertoe kon zetten om bij een dame langs te gaan. Ik weet niet wat het is, maar misschien de angst om het vertrouwde kwijt te raken.
Nu is mijn relatie over en kan ik wandelen en geniet daar ook van. De verschillende vrouwen, spanning...het feit dat je ze niet kent. Ik zou met zoveel mogelijk het bed willen in duiken. Toch snap ik wel dat je steeds naar eenzelfde dame terug gaat. Als het leuk is en fijn en lekker waarom ook niet. Misschien maak ik het nog mee....

A

Anonymous

Guest
Mijn enige 'vaste' bare dates vind in in Wulfrath. Gundula neuk ik graag maar verder is de spanning van nieuwe vrouwen ontdekken te leuk. Vandaar dat ik ook swing. Jesus, als ik ga tellen schrik ik van het aantal inmiddels, haha!

diewanderer

Toogplakker
7 nov 2016
46
0
Ik ben meestal nogal op zoek naar specifieke zaken, dus dan is het logisch dat je meerdere keren bij een dame langs gaat eens je ze hebt gevonden. Bij een allereerste keer is het toch ook iedere keer een beetje aftasten, dus ik ben niet iemand die vrouw na vrouw frequenteert.

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Ik ben zelf niet zo het type dat vele dames hoef uit te proberen. Ik heb zelf 1 vaste dame in de regio midden Nederland, die ik zo nu en dan bezoek. Zij heeft leuke prijsjes inclusief volspuiten als je een lekker vluggertje wilt. Dus dat is voor mij financieel erg aantrekkelijk. Ze heeft vaak acties, dus vandaar.
Nu de Corona crisis is, vind ik het lastig of ik haar nu wel of niet moet gaan bezoeken, want ik heb wel weer enorme zin om haar kutje lekker te vullen.

Terug
Naar boven