Thailand & thaifriendly

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Meestal wel ja. Een barmeid heeft echter andere voordelen. Voornamelijk dat je haar in het echt hebt gezien en weet of haar gezicht/lichaam/geur je aanstaat. Je hebt ook wat sfeer en spanning opgebouwd wat voorkomt dat je opgezadeld zit met iemand zonder chemie of waarmee je niet eens kan communiceren. Ook is er een mate van verantwoordelijkheidsgevoel van haar om je niet volledig in de maling te nemen omdat je weet waar ze werkt.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Naast de inflatie in Thailand zelf heb je ook te maken met de dalende langere termijn trend van de euro sinds de euro-crisis in 2008. Waar 100 THB in 2008 nog €2.00 waard was, is dezelfde 100THB anno 2025 €2.70 waard.
Van 2020 tot nu midden 2025 is de cumalatieve inflatie in Nederland al 25% Hoe dit in verhouding wereldwijd zit weet ik niet precies. Het lijkt dat de euro harder is gedaald dan de baht. Dan wordt alles al snel verhoudingsgewijs een stuk duurder.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
4400 baht is ook wel erg duur voor Soi 6, maar dat komt ook omdat hij haar meenam naar zijn hotel. Ter plekke neuken is goedkoper. Dus ik hoop voor Sklaas dat ze heel knap was en goede service gaf.
Maar Thailand is inderdaad niet zo goedkoop meer. Maar je gaat er ook heen om vakantie te vieren. En als je dan toch op vakantie gaat, ga ik daar veel liever heen dan Duitsland.
Was zeker niet LT, maar ST, en weet je zeker dat ter plekke goedkoper is dan naar hotel? Ter plekke moet je toch ook nog een paar honderd THB extra betalen voor de kamerhuur aldaar? (400-600 had ik ergens gelezen?)

Anyway... voor mijn smaak gaf ik haar een 8, en zag ze er beter uit dan de meeste meiden die ik vanaf de strandkant tot halverwege Soi6 tegenkwam. Deze tent (Saigon Girl Bar, je kan ze ook op FB vinden) vond ik wel over het algemeen iets mooiere meiden hebben en een iets rustigere uitstraling die me meer aantrok. Misschien dat ze daarom iets meer kosten (richting gogo-bar prijzen) dan de rest van Soi 6. Ze was niet de mooiste van het stel, want eenmaal binnen zag ik een echt bloedmooi meid langslopen, die ik zonder twijfel tussen de 9 en 10 zou geven. Maar die keek een stuk minder geïnteresseerd, beetje verveeld, en ik heb ook wel eens gehoord dat je beter niet in zee kan gaan met meiden die te mooi zijn en niet zo geïnteresseerd kijken. De meid die mij naar binnen had gelokt, was mooi genoeg, had een warme vriendelijke uitstraling, zonder dellerig of opdringerig over te komen. Wat ook fijn was, was dat ze erg makkelijk engels sprak (zelf geleerd, niet via school), en ik vond haar erg gezellig. Het enige wat tegenviel was dat ze direct na 1Q (na ca 5 kwartier) al wegging. Ik had niet afgesproken hoe lang ze zou blijven en het schijnt dat ST bij veel meiden betekent: stoppen na 1 keer komen. Een volgende keer ga ik wel kijken of ik van tevoren 2-3 uur kan afspreken, met NZC voor maximaal 3000 via TF.

Ik hoor ook graag ervaringen van anderen welke actuele prijzen ze op Soi 6 hebben kunnen scoren (Barfine+ST+ladydrinks), en of ze er hard voor hebben moeten onderhandelen. En hoe ze onderhandelen op een prettige en effectieve manier, want ik kan wel wat onderhandeltips gebruiken... Ik wil het leuk en respectvol houden en niet in een soort negative spiraal van wederzijdse teleurstelling terecht komen (niet goed voor mijn libido).

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Hi Sklaas, jij schreef dat je het volgende hebt betaald: barfine 1000, cola 100, ladydrink 300, ST 3000.
Als je haar ter plekke had geneukt, was de kamerhuur rond de 400/500 baht geweest, en had je uiteraard geen barfine hoeven te betalen. Dus dat had je al 500 of 600 baht bespaard. Maar wat vooral erg hoog was, was de 3000 baht vergoeding voor haar. Dat wordt in Soi 6 eigenlijk alleen gevraagd door de knapste dames, die vaak alleen Aziatische klanten willen hebben (Koreanen met name), óf het wordt gevraagd als ze eigenlijk liever geen seks willen met een klant. Dan noemen ze een hoog bedrag om hem af te schrikken. En mocht de klant het bedrag toch accepteren, dan verdienen ze er tenminste lekker aan. Of ze verzinnen alsnog een uitvlucht.

Vóór Covid was de gangbare prijs voor een ST in Soi 6 slechts 1000 baht, en de kamerhuur zat rond de 300/400 baht.
Na Covid is dit langzaamaan hoger geworden. Veel dames vragen nu 1500 of zelfs 2000 baht, en de kamerhuur ligt meestal rond de 400/500 baht. Ook zijn er tegenwoordig veel 'drinks only' dames. Dat zijn meestal hele mooie meisjes die in principe geen seks willen, maar als enige doelstelling hebben om zo veel mogelijk lady drinks af te troggelen van de klanten. Daar verdient de bar namelijk het meeste aan, en de meisjes krijgen uiteraard commissie. Daarom is het ook aan te raden om vóórdat je een lady drink koopt voor een meisje, eerst aan haar te vragen of ze überhaupt seks wil (do you boom boom?).

Toch is het volgens sommige recensenten op de International Sex Guide nog steeds mogelijk om meisjes voor 1000 à 1200 baht te krijgen in Soi 6 (plus de kamerhuur en eventueel een lady drink, maar dat laatste is zeker niet verplicht). En dat zijn zeker niet alleen de lelijkste of dikste meisjes.
Deze recensenten zijn echter wel vaak mannen met de nodige ervaring in Soi 6 en/of de rest van Pattaya. Ze weten vaak precies in welke bars ze moeten wezen, en welke bars ze beter kunnen vermijden. Met name de bars van de Nightwish Group staan er om bekend dat ze veel 'drinks only' meisjes hebben (https://nightwish-group.com).
Verder kopen ze meestal ook niet de ene na de andere lady drink voor een meisje (want dan ben je een easy target), of ze kopen helemaal geen lady drinks, en lachen ze haar uit als ze 1500 baht of meer vraagt. Dan zeggen ze gewoon dat 1000 baht normaal is.
En sommigen lopen gewoon door Soi 6 en wachten af of er meisjes zijn die hen aanklampen en zeggen 'I like you' of 'want boom boom?'. Als het meisje hen dan bevalt, bedingen ze een prijs en gaan ze meteen met haar naar boven.

Wat betreft de tijdsduur voor een ST: in principe 1 uur of zodra je klaargekomen bent (whichever comes first). Maar voor de dames in Soi 6, en ook voor de dames op Beach Road, geldt vaak 'hoe sneller hoe beter'. Het is wat dat betreft vergelijkbaar met de afwerkseks in de rode buurten hier in NL en BE.
De freelancers van Thai Friendly letten in de regel wat minder op de tijd, is mijn ervaring, zolang het tenminste een beetje binnen de perken blijft (zeg maximaal 90 minuten). Maar ook zij gaan meestal meteen weg als je klaargekomen bent. Als je wilt dat ze langer blijven, of als je meer dan één keer klaar wilt komen, is het aan te raden om daar van tevoren over te onderhandelen.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Hieronder graag beperken tot Thaifriendly/tinder dames. Liefste MET links en die ervaringen.
Overige gesprekken onder Pattaya voeren :)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Van 2020 tot nu midden 2025 is de cumalatieve inflatie in Nederland al 25% Hoe dit in verhouding wereldwijd zit weet ik niet precies. Het lijkt dat de euro harder is gedaald dan de baht. Dan wordt alles al snel verhoudingsgewijs een stuk duurder.
Maar voor de meesten van ons zijn de salarissen ook flink gestegen. Dus wat dat betreft valt het wel mee, denk ik.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Als het geen puur Thaifriendly vraag/antwoord is hoort het dus onder Pattaya Algemeen

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Hieronder graag beperken tot Thaifriendly/tinder dames. Liefste MET links en die ervaringen.
Overige gesprekken onder Pattaya voeren :)
Bedoel je de link naar hun Thai Friendly of Tinder profiel? Dat kunnen we beter niet doen, vind ik. Die meisjes lopen er niet mee te koop dat ze een dame van plezier zijn (in ieder geval niet op Thai Friendly, want daar mag het niet. Met Tinder heb ik geen ervaring). En ze lopen er zeker niet mee te koop dat ze zonder condoom neuken.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ik heb een template bericht opgeslagen die ik altijd gebruiken. Is een zeer nette bericht, maar ook duidelijk. Krijg ik dan gelijk haar QR code voor Line app, is de "buit binnen", en praten we daar verder. Soms "only condom" , maar voor 75% krijg de LIne QR van de dame.
Handig voor alle LoS-gangers. Zou je die template hier ook kunnen plaatsen? Misschien dat de @admin die dan tot sticky kan verheffen.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
@Moggie JA. Links naar Thaifriendly mogen en zouden eigenlijk verplicht moeten zijn in dit topic. Wat heb je anders aan het delen van de ervaring?

@Anal.ist Ga geen sticky bericht maken voor een "standaard berichtje dat je op TF kan sturen" -> We zouden dit topic kunnen splitsen in "Thailand online apps" en "Thaifriendly REVIEWS".

Dit laatste doen ze ook op pattaya-addicts en is de backbone van tfmi

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Hier iig de door mij, zie quote onderaan, op ThaiFriendly en andere apps, als Grindr en Planet Romeo, gebruikte NZC tekst. Mijn voorkeur ligt voornamelijk bij ladyboys, maar iedereen kan deze tekst, naar eigen behoeven aanpassen. Ladyboys vragen ook zowat standaard "are you clean"? Daar bedoelen ze mee; of je een schone endeldarm hebt en niet of je vrij van SOAs bent, of dat je recent onder de douche bent geweest.
I like; deep French kissing, a nice (prostate)massage, good blowjobs/69 position (deep throat), intense rimming. I also like 18+toys😋 So a good foreplay, before we continue fucking eachother.

I want to breed you and you can also breed me.

I'm clean, recently tested and on PrEP. So everything can be without condoms/bare, so no worries.

Hopefully you are okay with that and you can give me a nice all-in price.
Doe er je voordeel mee 🫡

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
@Moggie JA. Links naar Thaifriendly mogen en zouden eigenlijk verplicht moeten zijn in dit topic. Wat heb je anders aan het delen van de ervaring?

@Anal.ist Ga geen sticky bericht maken voor een "standaard berichtje dat je op TF kan sturen" -> We zouden dit topic kunnen splitsen in "Thailand online apps" en "Thaifriendly REVIEWS".

Dit laatste doen ze ook op pattaya-addicts en is de backbone van tfmi
Met links naar Thai Friendly profielen ben ik het absoluut niet eens. Je kan Thai Friendly niet vergelijken met sites als Sex Jobs en Kinky. Thai Friendly is een dating app waar elke verwijzing naar seks, al dan niet betaald, zo veel mogelijk geweerd wordt. De dames mogen bijvoorbeeld niet in hun profiel zetten dat ze freelancer zijn. Sommigen doen dat wel en komen er vooralsnog mee weg omdat ze niet alle profielen 100% kunnen checken, maar het mag eigenlijk niet.
En mannen mogen ook niet in hun profiel zetten dat ze zoeken naar seks of een one night stand of friends with benefits e.d. De laatste keer dat ik in Thailand was, 2 maanden geleden, kreeg ik een tijdelijke ban omdat ik "looking for ST" in mijn profiel had gezet.

Verder is het ook zo dat een meisje ernstig in de problemen kan komen als iemand in hun familie of vriendenkring op internet ziet dat ze zich prostitueert. Het is natuurlijk vaak een publiek geheim in de plaats waar ze oorspronkelijk vandaan komt (iedereen daar weet dondersgoed waarom meisjes naar Pattaya of Bangkok gaan), maar officieel werkt ze natuurlijk gewoon in een hotel of een 7-Eleven of wat dan ook. Of ze werkt wel in een bar, maar gaat niet met mannen mee.
Ze lijdt ernstig gezichtsverlies als uitkomt dat dat niet waar is. En gezichtsverlies is zo ongeveer het ergste wat een Thai kan overkomen. Daar hebben wij geen weet van.

Nou weet ik wel dat de kans klein is dat iemand in Thailand op dit forum stuit, wat ook nog eens in het Nederlands is, maar toch....
Veel meisjes worden al op TFMI van Pattaya Addicts besproken, met Thai Friendly ID en al, én in het Engels, en dat is eigenlijk al meer dan genoeg. Gelukkig krijg je pas toegang tot TFMI als je minimaal 25 nuttige bijdragen hebt gepost.

Ook met het splitsen van dit draadje ben ik het niet eens. Het levert alleen maar onnodige en lastige versnippering op (ook voor jou als moderator!).
Oorspronkelijk was dit draadje volgens mij bedoeld voor tips voor en ervaringen met Thai Friendly. Laten we dat gewoon zo houden.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Nogmaals profielen MOGEN hier gepost worden. We gaan daar in iedergeval NIET op ingrijpen :)
en als je niet naar TF wilt linken mag je ook verwijzen naar TFMI als ze daar staat!

1 draadje houden kan. Was maar suggestie!

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Het probleem met TFMI, is volgens mij, dat het vol staat met dode links en oude accounts. Bovendien zijn er meiden, die tig accounts op hun naam hebben staan.

PS @Moggie volgens mij zie je teveel beren op de weg.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Misschien zie ik inderdaad te veel beren. Maar ik denk dat we gewoon erg terughoudend moeten zijn met links naar profielen op Thai Friendly of andere dating apps. Gelukkig heeft de moderator intussen al aangegeven dat het niet verplicht wordt.

Meiden met tig accounts op hun naam zijn er inderdaad best veel. Maar je kan op TFMI ook op hun oude account ID's zoeken.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ok "tig" profielen op hun naam, is natuurlijk overdreven. Maar het aantal meiden met meerdere profielen, zijn er wel tig. Zo heb ik er een tijd om 2 gehad, domweg omdat ik een paswoord niet meer kon achterhalen en ik op dat account ook nog eens een ban kreeg.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Verplichten nee. Maar we delen hier wel ervaringen. Dus verhalen van "Ik heb Noi ontmoet en dit en dat gedaan" zonder dat iemand anders weet wie het is... hoort niet in dit topic maar onder verhalen dan? :)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Waarom? Er zijn duizenden hoertjes in Thailand. Alleen in Pattaya zijn er al 20.000 of zo (ik weet niet precies wat de laatste schatting is, maar het zal weinig schelen). Iedereen moet daar in principe altijd vrij eenvoudig een leuke meid kunnen vinden, op elke willekeurige dag van het jaar. Daar heb je niemand anders voor nodig.
Bovendien, als iemand vandaag een link deelt naar Noi's profiel dan hebben alleen de mensen die nu ter plekke zijn daar wat aan. Mensen die over een paar weken, een maand of een half jaar naar Thailand gaan, moeten maar afwachten of Noi er dan nog wel is. Het verloop is best groot tenslotte.
De situatie is daar heel anders dan hier in NL en BE, waar het vaak best lastig is om leuke dames te vinden en je dankbaar bent als mensen hun ervaringen delen.

Maar goed, dat is mijn mening.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
nogmaals. gaan hier niets verplichten. Zolang het on topic is (dus OVER THAIFRIENDLY and DATING APPS.SITES).
En links delen mag cq graag zelfs!

Nu weer back on topic ;)

Terug
Naar boven