iamnaughty
Ervaringsdeskundige
- 7 sep 2015
- 291
- 66
Heb net ééntje good luck gewenst die 7000 st vroeg
Low season 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha Dilemma, kan je misschien een voorbeeld geven van wat gangbare bedragen in Pattaya?Je bent meestal beter af door gewoon zelf een bedrag te noemen in je openingsbericht. Maakt het meteen duidelijk dat je de gangbare bedragen kent en het voorkomt dat ze gezichtsverlies moet lijden door een veel lager bedrag te accepteren dan ze zelf heeft genoemd. Gezichtsverlies is echt een dingetje daar.
Het kan veel directer:. Ik heb een template bericht opgeslagen die ik altijd gebruiken. Is een zeer nette bericht, maar ook duidelijk. Krijg ik dan gelijk haar QR code voor Line app, is de "buit binnen", en praten we daar verder. Soms "only condom" , maar voor 75% krijg de LIne QR van de dame.
7000 satong is geen slechte prijs, maar alle gekheid op een stokje; Thai logic.Heb net ééntje good luck gewenst die 7000 st vroegLow season
![]()
Alleen kan je niet meer zoeken op id in lineHet kan veel directer:
Door er je voordeel mee, brutalen hebben de halve wereld.
- Veel hebben hun Line, WhatsApp, Insta in hun profiel tekst staan. Al wordt dat vaak door tf weg-gemoddereerd.
- Vaak is hun tf ook hun Line
- Als hun tf bestaat uit cijfers; 9/10 keer, is dat hun Line e/o WhatsApp.
Helaas heb je niet zo veel meer aan hun Line ID of telefoonnummer, omdat je ze vrijwel alleen nog met hun Line QR-code kan toevoegen in Line.Het kan veel directer:
Door er je voordeel mee, brutalen hebben de halve wereld.
- Veel hebben hun Line, WhatsApp, Insta in hun profiel tekst staan. Al wordt dat vaak door tf weg-gemoddereerd.
- Vaak is hun tf ook hun Line
- Als hun tf bestaat uit cijfers; 9/10 keer, is dat hun Line e/o WhatsApp.
Naar mijn ervaring is 1500 Baht de meest voorkomende vraagprijs van de freelancers onder de 30 à 35 in Thai Friendly. Sommigen zetten daar meteen bepaalde voorwaarden bij, zoals bijv. 1 hour - 1 shot, sex with condom, no ass. ('Sex' slaat alleen op neuken. Pijpen is vrijwel standaard zonder condoom). Maar de meesten vermelden geen voorwaarden, of komen daar later pas mee.Ha Dilemma, kan je misschien een voorbeeld geven van wat gangbare bedragen in Pattaya?
Bijvoorbeeld: is 2500 voor NMC en +500 voor NZC gangbaar voor ST, en hoeveel extra voor LT?
Helaas klopt dit niet want tegenwoordig kan je alleen Line id toevoegen met QR code. Het werkt niet meer met alleen op hun line id zoeken in de Line app. Is al lang zo trouwens. Dus veel directer is het zeker niet.Door er je voordeel mee
Weet niet wat voor prijzen je bent aan gewend, maar is dit voor jou normaal scoor je heel veel denk ik want de dames staan wel te wachten op hun beurt om de hoofdprijs binnen te halen. Vooral voor ST. 7000 betaal ik niet eens voor LT! Nooit een dame gehad die deze prijs wou. Nou ja, voor een hele nacht, ok.7000 satong is geen slechte prijs
Ik mijden deze dames helemaal om heel eerlijk te zijn. Hun vertrouw ik voor geen meter. Net als alle Arabieren die tegenwoordig op straat rondlopen om klanten binnen te halen. Nogal dubieuze business.Er zijn nu soms ook wat afrikaanse freelancers ...betaal je die meer of minder?
Prijzen zijn echt gek geworden. Was daar in maart, en eerste keer dat ik zo weinig heb geneukt en zoveel geld heb moeten uitgeven.Heb net ééntje good luck gewenst die 7000 st vroegLow season
![]()