Anal.ist
Ervaringsdeskundige
- 21 mrt 2018
- 425
- 185
En dan tegen ons Nederlanders zeggen, dat wij gierig zijnToch maar niet gedaan, ben goedkoper af in België vertelde ik haar,
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan tegen ons Nederlanders zeggen, dat wij gierig zijnToch maar niet gedaan, ben goedkoper af in België vertelde ik haar,
Afdingen is ook een nationale sport in Thailand. Maar als je niet kan of wil afdingen, kan je altijd nog onderhandelen, over wat ze wel een niet doet en voor hoe lang.Wat een krenteneukers om daar moeilijk over te doen en zeker als je gaat afdingen.
Weet niet hoe je tellen, maar zelfs als je die 2000+ 1500 zou betalen, zit je nog onder 100 euro voor 1 uurGisteren eens naar Patong gereden, eerst naar Suzie Wong en erna bar gedaan waar leuk meisje zat.
Vroeg ik aan haar wat het mij zou kost. Zei ze: ST op kamer, 2000 bath en 1500 barfine. Ik zeg euhh... 1500 barfine. Na onderhandelen met de mama-san kon het voor 1000 bath. Toch maar niet gedaan, ben goedkoper af in België vertelde ik haar, schiet ze tegen me uit, GO back to Belgium then
.
Gekke prijzen tegenwoordig.
Haha...Regelmatig gehad, dat een ST duurde tot het ontbijt in mijn hotel
Ja, TF is op een smartphone absoluut makkelijker hanteerbaar!Iemand anders gemerkt dat r veel bots tussen zitten op de desktop versie!?
Bedoel je de zgn toppers achter de betaalmuur?Iemand anders gemerkt dat r veel bots tussen zitten op de desktop versie!?
Ik zou een mamasan op Beach Road sowieso vermijden. Beach Road is voor freelancers, die juist onafhankelijk zouden moeten zijn. Als er een mamasan bij betrokken is betaal je al snel meer, omdat zij ook wat wil verdienen.Normaal betaal ik nooit meer dan 500 bath barfine en ik hou wel van jonge meiden. Dus die prijs gaat al gauw richting de 2000 bath, momenteel vroeg de mama-san op beachroad 2500 voor haar meisjes. Wel nog eens 250 extra voor kamer dichtbij beachroad, want mee gaan naar kamer willen ze niet.
Als je ietwat de oudere vrouwtjes neemt zit je in Pattaya tussen de 1000-1500. Maar is mijn ding niet, die vind ik in België wel zonder te betalen.
Probleem is dat we hun die prijzen betalen, 3000 is echt teveel voor short time.
Zou kunnen. Of het zijn gewoon meiden die heel veel berichten en likes krijgen en daarom de luxe hebben om zelf te kunnen bepalen op wie ze wel en niet reageren.Nee, gewoon bots die altijd online zijn, en die geen reactie terugsturen bij contact leggen.