Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dames willen zich nogal eens verplaatsen en plannen zijn nooit definitief.... zie je maar weer?
horen beide verschillende verhalen....
overigens lijken er gewoon veel dames richting KINK (LK Metro) en PINUP (Walking street) te verhuizen. Vooral vanuit Windmill
Tenminste, ik hoop dat het nog wat levendiger zal worden. Veel zure koppen, pushende Bahtbus-chauffeurs en een hoop ladyboys. Helaas voor die laatste groep heb ik niet veel met hen.
Ook een tegenvaller. De euro is kennelijk onderuitgezakt toz van de Baht...van 34.7 vorige week naar 33.5 nu.
De Thaise rijstboeren klagen steen en been. Rijst uit de buurlanden is immers goedkoper geworden.
Schulden in buitenlandse valuta worden daartegen veel minder duur. De Thaise ondernemer heeft dan minder bahts nodig om een schuld in dollars of euro's af te lossen.
Als de regering niets aan de dure Bath gaat doen wordt het nog stiller.
De Euro is niet onderuit gezakt, de Thaise Bath is al een tijdje losgekoppeld van de US Dollar koers en word nu kunstmatig hooggehouden door de regering
Het lijkt er ook steeds meer op dat de Thai ( op de toeristensector na )liever geen toeristen meer ziet.
Het gekke is dat ondanks dat de Bath zo duur is de prijzen nog omhoog gaan ook.
Thais denken is dat
Je zit nog net in het laagseizoen misschien dat het in oktober/ november drukker gaat worden.
Hoewel ik daar aan twijfel gezien de dure Bath.
Thaise logica is onnavolgbaar, dus ik snap het loskoppelen van de valuta ook niet. Het heeft wel met buitenlands schuld te maken, is mijn vermoeden.
Dat gedoe met TM30 helpt ook niet echt.
Verder werd het na zonsondergang gelukkig een stuk levendiger. WS was zelfs megadruk, maar... kijken, kijken en niet kopen. Zoiets.
Zelf weer een biertje gedronken bij de bar tegenover Marine Disco. Of de dames hebben een fenomenaal geheugen of ze kunnen goed acteren. Ze wisten mij nog te herinneren van vorig jaar.
Daarna rustig gewandeld over Beach Road.
Daar kwam ik Ruichi of Ruchui (die namen altijd) tegen. Ik dacht dat ze 22 was, lekker mollig en grote borsten. Ze bezwoer (want ik geloofde het niet) dat ze 33 was.
Werkte overdag in een massage salon. Hey, die is vast in voor nzc dacht ik.
Maar helaas, geen nzc. Wel plezier gehad hoor. Maar zonder rubber is het gewoon leuker.
Schade was 800 short.
Voor vandaag heb ik een soapy gepland. Of een BtB massage. In Thailand kun je plannen wat je wil...Everything going different in Thailand :mrgreen:
Ik kan DEFINITIEF bevestigen dat Babydolls nu Beaver heet... Bij binnenkomst staan er dames naakt te dansen en je wordt flink bereden door enthousiaste meiden.
Bij deze.
Ik had er een biertje en twee ladydrinks tegen gegooid, maar ik ga zo terug na een Aroma massage.
Het achtergrond verhaal in het kort. De buurman Electric Blue heeft Babydolls overgenomen.
De staf is hetzelfde, maar aangezien ik voor het eerst bij Babydolls/Beaver ben, weet ik natuurlijk niet wat te verwachten.
Het was er niet erg druk in de ruim 2,5 uur dat Ooy mij zat te berijden. Er kwamen aardig wat ijsberen, maar die dronken een biertje en ze waren snel weer weg.
Wel leuke verhalen! leuk om te lezen. wat ik mij afvroeg, de bath is tov van vorig jaar 10-11% gezakt t.o.v. de euro. Ik zag ook dat hotels via sites als booking soms 33-50% duurder zijn geworden in de zelfde periode als vorig jaar.
Wat zijn jouw ervaringen omtrent hotels, vervoer en eten... is het wat sommigen zeggen idd veel duurder geworden?
Thai logic. Als er minder klanten zijn, gaat de prijs omhoog "om hetzelfde omzet te behalen"...
Gisteren wezen vissen bij Babydolls/Beaver. Gewoon op een afstandje zitten wachten tot de dames, die ik eerder had gespot, naar buiten kwamen. Zo kwam ik Kan tegen. 25 jaar en wilde wel mee.
Op de kamer was ze helaas minder geil, al mocht ik rubberloos inpluggen en intern spuiten. Maar wat een domme meid. Kan kan geen enkele beslissing nemen. Zelfs het ontbijt bij Nida liep in de soep omdat mevrouw maar bleef bladeren...
Voor wat betreft de prijzen in Thailand. Die zijn vergelijkbaar met vorig jaar. En de Thaise Baht is gestegen toz van de euro. De bahtbus, kost nog steeds 10 Bath, al betaal ik telkens 20. Het eten en drinken is niet duurder. Wel zijn de verkopers/verkoopsters van de kraampjes minder genegen tot afdingen. Misschien gewend geraakt aan toeristen die de vraagprijs betalen.
Via een YouTube kanaal kun je de laatste stand van zaken bekijken. Er lopen nog genoeg prachtige vrouwen rond.
Wat zou ik graag vast willen zitten in Pattaya, haha! Geen gedonder met teveel concurrenten, maar rustig kijken en bekijken. Eigenlijk een ideale situatie voor mij als ik zo eerlijk zou mogen zijn.
Wat de prijzen zijn? Geen idee, maar ze zullen waarschijnlijk niet de hoofdprijs vragen aangezien er slechts enkele expats rondlopen.
Ik weet niet of ik een YouTube link mag plaatsen? Mijn excuses eventueel...
De thai een beetje kennende heeft een andere redenatie dan wij westerlingen, normaal zou je denken dat de prijzen omlaag gaan.
De Thai doet juist de prijzen omhoog om het verlies te dekken.
Door deze lockdowns zijn er een hoop fabrieken dicht, massa ontslagen, wat betekent dat er steeds meer armoede ontstaat, daar door kunnen de prijzen voor nachtelijk vertier eventueel gaan dalen.
Thailand is nu economisch X jaar terug geworpen in de tijd.
Als men de grenzen niet snel opent voor het hoogseizoen zie ik het somber in voor Thailand
Mvg