Thailand - Pattaya Algemeen

A

Anonymous

Guest
Dames willen zich nogal eens verplaatsen en plannen zijn nooit definitief.... zie je maar weer?
horen beide verschillende verhalen....
overigens lijken er gewoon veel dames richting KINK (LK Metro) en PINUP (Walking street) te verhuizen. Vooral vanuit Windmill

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Na een jaartje wéér terug in het paradijs...

Tenminste, ik hoop dat het nog wat levendiger zal worden. Veel zure koppen, pushende Bahtbus-chauffeurs en een hoop ladyboys. Helaas voor die laatste groep heb ik niet veel met hen.

Ook een tegenvaller. De euro is kennelijk onderuitgezakt toz van de Baht...van 34.7 vorige week naar 33.5 nu.

En het is al zo stilletjes hier.

Ik ben benieuwd...

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Als er bijna geen toeristen zijn zijn er dus genoeg gewillige vrouwen om uit te kiezen? :| :|

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Meggy,

De keuze is nog altijd reuze. Dat is altijd zo geweest. Al zullen de 'toppers' misschien sneller bezet geraken.

Minder klanten is minder kieskeurig zijn, denk ik dan.
Maar het is hier nu half vijf. Vanmorgen aangekomen, dus hopelijk wordt het beter.

Anders kijken op Beachroad.

@david,

De Thaise rijstboeren klagen steen en been. Rijst uit de buurlanden is immers goedkoper geworden.

Schulden in buitenlandse valuta worden daartegen veel minder duur. De Thaise ondernemer heeft dan minder bahts nodig om een schuld in dollars of euro's af te lossen.

De 1% dus...zo is het overal op deze wereld.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Als de regering niets aan de dure Bath gaat doen wordt het nog stiller.

De Euro is niet onderuit gezakt, de Thaise Bath is al een tijdje losgekoppeld van de US Dollar koers en word nu kunstmatig hooggehouden door de regering

Het lijkt er ook steeds meer op dat de Thai ( op de toeristensector na )liever geen toeristen meer ziet.
Het gekke is dat ondanks dat de Bath zo duur is de prijzen nog omhoog gaan ook.

Thais denken is dat :D
Je zit nog net in het laagseizoen misschien dat het in oktober/ november drukker gaat worden.
Hoewel ik daar aan twijfel gezien de dure Bath.

Veel plezier Frankypanky

Mvg

Naked

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Hey Naked,

Thaise logica is onnavolgbaar, dus ik snap het loskoppelen van de valuta ook niet. Het heeft wel met buitenlands schuld te maken, is mijn vermoeden.

Dat gedoe met TM30 helpt ook niet echt.

Verder werd het na zonsondergang gelukkig een stuk levendiger. WS was zelfs megadruk, maar... kijken, kijken en niet kopen. Zoiets.

Zelf weer een biertje gedronken bij de bar tegenover Marine Disco. Of de dames hebben een fenomenaal geheugen of ze kunnen goed acteren. Ze wisten mij nog te herinneren van vorig jaar.

Daarna rustig gewandeld over Beach Road.

Daar kwam ik Ruichi of Ruchui (die namen altijd) tegen. Ik dacht dat ze 22 was, lekker mollig en grote borsten. Ze bezwoer (want ik geloofde het niet) dat ze 33 was.

Werkte overdag in een massage salon. Hey, die is vast in voor nzc dacht ik.

Maar helaas, geen nzc. Wel plezier gehad hoor. Maar zonder rubber is het gewoon leuker.

Schade was 800 short.

Voor vandaag heb ik een soapy gepland. Of een BtB massage. In Thailand kun je plannen wat je wil...Everything going different in Thailand :mrgreen:

Dat is tenminste nog altijd hetzelfde hier...

Groet

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De thai heeft inderdaad een goed geheugen, vooral als je aardig tegen ze bent geweest of een van de groep hebt mee genomenen goed hebt behandeld

De thaise dames hebben ook een vergevorderd scan systeem, ze weten binnen een paar minuten wat voor toerist je bent.

Je hebt gelijk, niet plannen vtv alles ( dames) over je heen laten komen

Mvg

Naked

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Dan zal dat het wel zijn, Naked.

Ik ben altijd zo vriendelijk en beleefd mogelijk. Gewoon ieder behandeld zoals ik zelf zou willen worden behandeld.

Geen bloemetje kunnen plukken aan de Beach Road, terwijl Babydolls (een must als ik de verhalen moet geloven) Beaver agogo schijnt te heten?

Google Maps stuurde mij telkens weer naar Beaver. Het is wel dat steegje vanaf club 808 richting second road.

Benieuwd of de kwaliteit op peil is.

Qua weer is het nog steeds bewolkt. Eens kijken hoe de dag verloopt nu.

Koers is nu nog verder gezakt naar 33.3 bij sommige wisselkantoortjes. De enkeling (TT) biedt met 33.45 ietsje meer.

Groet

• Like
Waarderingen: Dlt

daviddoit

Snuffelaar
17 aug 2019
3
0
Babydoll zit in soi15. Zelfde straat als dollhouse, electricblue, shapire etc etc.

Babydoll zit tegenover Dollhouse

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ik ga het nu (2010 uur plaatselijke) checken... Ik kwam telkens uit op Beaver agogo...

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Heren,

Ik kan DEFINITIEF bevestigen dat Babydolls nu Beaver heet... Bij binnenkomst staan er dames naakt te dansen en je wordt flink bereden door enthousiaste meiden.

Bij deze.

Ik had er een biertje en twee ladydrinks tegen gegooid, maar ik ga zo terug na een Aroma massage.

Top adresje jongens! :mrgreen:

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Het achtergrond verhaal in het kort. De buurman Electric Blue heeft Babydolls overgenomen.

De staf is hetzelfde, maar aangezien ik voor het eerst bij Babydolls/Beaver ben, weet ik natuurlijk niet wat te verwachten.

Het was er niet erg druk in de ruim 2,5 uur dat Ooy mij zat te berijden. Er kwamen aardig wat ijsberen, maar die dronken een biertje en ze waren snel weer weg.

A

Anonymous

Guest
Wel leuke verhalen! leuk om te lezen. wat ik mij afvroeg, de bath is tov van vorig jaar 10-11% gezakt t.o.v. de euro. Ik zag ook dat hotels via sites als booking soms 33-50% duurder zijn geworden in de zelfde periode als vorig jaar.
Wat zijn jouw ervaringen omtrent hotels, vervoer en eten... is het wat sommigen zeggen idd veel duurder geworden?

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@bapao,

Thai logic. Als er minder klanten zijn, gaat de prijs omhoog "om hetzelfde omzet te behalen"...

Gisteren wezen vissen bij Babydolls/Beaver. Gewoon op een afstandje zitten wachten tot de dames, die ik eerder had gespot, naar buiten kwamen. Zo kwam ik Kan tegen. 25 jaar en wilde wel mee.

Op de kamer was ze helaas minder geil, al mocht ik rubberloos inpluggen en intern spuiten. Maar wat een domme meid. Kan kan geen enkele beslissing nemen. Zelfs het ontbijt bij Nida liep in de soep omdat mevrouw maar bleef bladeren...

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Voor wat betreft de prijzen in Thailand. Die zijn vergelijkbaar met vorig jaar. En de Thaise Baht is gestegen toz van de euro. De bahtbus, kost nog steeds 10 Bath, al betaal ik telkens 20. Het eten en drinken is niet duurder. Wel zijn de verkopers/verkoopsters van de kraampjes minder genegen tot afdingen. Misschien gewend geraakt aan toeristen die de vraagprijs betalen.

A

Anonymous

Guest
Korte update. Thailand kijkt voorlopig nog dicht te blijven.

Gericht is dat het eerder 2021 wordt dan dit jaar.

Corona impact: veel beerbars zijn al dicht en een aantal gogobars zijn inmiddels ook gesneuveld.

Veel meiden zijn ook nog thuis en niet eens in town 😅

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@BBDB,

Via een YouTube kanaal kun je de laatste stand van zaken bekijken. Er lopen nog genoeg prachtige vrouwen rond.
Wat zou ik graag vast willen zitten in Pattaya, haha! Geen gedonder met teveel concurrenten, maar rustig kijken en bekijken. Eigenlijk een ideale situatie voor mij als ik zo eerlijk zou mogen zijn.
Wat de prijzen zijn? Geen idee, maar ze zullen waarschijnlijk niet de hoofdprijs vragen aangezien er slechts enkele expats rondlopen.

Ik weet niet of ik een YouTube link mag plaatsen? Mijn excuses eventueel...

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De thai een beetje kennende heeft een andere redenatie dan wij westerlingen, normaal zou je denken dat de prijzen omlaag gaan.
De Thai doet juist de prijzen omhoog om het verlies te dekken.

Door deze lockdowns zijn er een hoop fabrieken dicht, massa ontslagen, wat betekent dat er steeds meer armoede ontstaat, daar door kunnen de prijzen voor nachtelijk vertier eventueel gaan dalen.
Thailand is nu economisch X jaar terug geworpen in de tijd.
Als men de grenzen niet snel opent voor het hoogseizoen zie ik het somber in voor Thailand
Mvg

Naked

Terug
Naar boven