A
Anonymous
Guest
You're fired!CWP zei:Die met die zwarte tas en sneakers en korte broek :lol:![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You're fired!CWP zei:Die met die zwarte tas en sneakers en korte broek :lol:![]()
samurai zei:Wil je een date met een ladyboy in Bangkok?
Raad eens wie van deze het is.![]()
bapao zei:zelfs in de macdonalds op Sukhumvit road is het mij gelukt een paar te strikken voor een heerlijke nacht.
samurai zei:Beer garden bij Soi 7 is ook een goede tent met heel veel freelancers. En ze zijn r al vanaf 1 uur in de middag.
Wt de "dame" naast betreft zit je goed. Die gene met zwart/wit rokje is idd een ladyboy. In deze groep de enige trouwens, maar de ladyboy kwam niet alleen want de andere liep naar binnen bij thermae en kwam later weer naar buiten.En de 'dame' naast haar waarschijnlijk ook want ladyboys opereren meestal in groepjes.
timtim zei:Ik ben 6 weken geleden ook in BKK geweest en moet zeggen dat het mij niet lukte om NZC. Ze stonden er allemaal op om het safe te doen.
Wel in Soi Cowboy de meest erotische act ooit gezien in de Baccarat. Een stuk of 6 supermooie meiden die in samenspel een correografie uitvoerden op betoverende muziek tot ze poedelnaakt waren. De tent zat stampvol en tijdens hun act was het muisstil, op de muziek na natuurlijk. Daarna kon je die supergirls op je schoot krijgen voor wie het meeste bood. Voor de Russen natuurlijk.
In Pattaya heb ik er wel 2 gehad (één opgescharreld in de Insomnia, de andere in een massagesalon) die het zonder deden.
De kans is zo en zo groter bij de freelance dames. En voor een lagere prijs. Bovendien, als je nu gaat kan het zelfs nog goedkoper vanwege het regenseizoen.Voor NZC heb je een grotere kans in plaatsen zoals: Pattaya, Hua Hin, Patong ( Phuket) e.a
2000 vind ik best duur. Zelfs 1500 voor ST met rubber is gewoon te duur. Duur is het op zich niet in EUR geteld maar toch.Moggie zei:Ik ben momenteel in Bangkok en tot mijn verbazing kost het me opeens veel minder moeite dan voorheen om meisjes te vinden die willen NZC. Ik maak tegenwoordig vrijwel uitsluitend nog gebruik van WeChat en af en toe een meisje van de straat. Maar op straat staat niet zoveel bijzonders meer tegenwoordig (overdag niet in ieder geval, ik ben niet zo'n nachtdier) en bovendien is het vaak lastig om naar NZC te informeren omdat er andere dames binnen gehoorsafstand staan. En ik heb jaren geleden al afgeleerd om er pas op de kamer naar te vragen want dan kreeg ik (te) vaak nul op het rekest.
Misschien heb ik gewoon geluk of komt het omdat het laagseizoen is, maar ik denk dat het 'geheim' is dat je het gewoon meteen moet vragen tijdens de chat. Dat deed ik eerst niet altijd maar nu doe ik dat standaard bij elk meisje waar ik contact mee heb. En met succes. Ongeveer 2 op de 3 gaan akkoord en dat zijn zeker niet alleen de lelijke en/of oudere dames maar gewoon aantrekkelijke, leuke meiden.
De vraagprijs voor shorttime is meestal 1500 Baht voor PZC en NMC, en tot nu toe gingen ze allemaal akoord met 2000 Baht voor alles zonder.
Meestal zonder interne donatie, dat dan weer wel, maar dat maakt mij niet zoveel uit. En over een uurtje komt de eerste dame die wel akkoord ging met een interne donatie voor 2000 B.
samurai zei:2000 vind ik best duur. Zelfs 1500 voor ST met rubber is gewoon te duur. Duur is het op zich niet in EUR geteld maar toch.
Het kan nog goedkoper zo probeer het maar. Zeg gewoon 1500 NZC. Zeggen ze nee dan zeg je "bye bye", en dan ze op eens van gedachten veranderen.
Ik gun ze het geld, daar niet van, maar voor 1500 komen ze ook best ver.
Ze hebben het geld hard nodig en dat gun ik hun zeker, maar 'r zitten ook dames tussen die alles proberen uit te halen.Moggie zei:samurai zei:Als je er de laagst mogelijke prijs uit probeert te slepen, heb je kans dat het meisje zich ondergewaardeerd voelt en slechte of gehaaste service geeft. Zij heeft ook haar trots.
Tja, ik weet niet hoe vaak je in Thailand geweest bent maar de meisjes in de massagesalons en de blowjob bars zijn in het algemeen niet moeders mooisten. Filipina's kunnen ook mooi zijn, maar persoonlijk vind ik dat er in Thailand veel meer mooie meisjes rondlopen dan in de Filipijnen.Alibaba zei:Het was allemaal niet spectaculair en de Thai meisjes zijn niet mijn type. Ik vind philipino veel en veel mooier maar dat is persoonlijk.
Heb je deze dames wel geld aangeboden? En zo ja, weigerden ze dat aan te nemen?samurai zei:Weer terug van BKK en ik kan jullie alleen maar aanraden dames via Instagram te benaderen. Deze keer 4 dames mogen neuken zonder rubber, en zonder betaling! Wel watt drankjes en eten . Een dame is een hele nacht gebleven en slapen deden we niet veel. Het enige wat ze niet deed was anaal maar dat hoef voor mij zo en zo niet.
En ik ben weer terug in Nederland. Deze keer 2 van de dames van vorige reis weer ontmoet. Wel wat geld gegeven inderdaad als bedankt, zeg maar. Zijn niet boven 1000 THB kan ik vertellen. Maar, wat ook heel goed werkt is de dames met heel veel respect behandelen en veel complimenten geven.Moggie zei:Heb je deze dames wel geld aangeboden? En zo ja, weigerden ze dat aan te nemen?samurai zei:Weer terug van BKK en ik kan jullie alleen maar aanraden dames via Instagram te benaderen. Deze keer 4 dames mogen neuken zonder rubber, en zonder betaling! Wel watt drankjes en eten . Een dame is een hele nacht gebleven en slapen deden we niet veel. Het enige wat ze niet deed was anaal maar dat hoef voor mij zo en zo niet.
Je kan natuurlijk best dames treffen die gewoon zin in neuken hebben en geen betaling verwachten, maar vaak doen ze het alleen omdat ze geld nodig hebben. Gewone Thaise dames die geen hardcore hookers zijn, zullen in het algemeen te bescheiden of te verlegen zijn om zelf om geld te vragen.
Dus persoonlijk stop ik altijd geld in hun tasje en alleen als ze dat écht niet willen, zullen ze protesteren. Bovendien schep je dan geen valse verwachtingen als de dame in kwestie op zoek is naar een serieuze relatie met een farang en alleen daarom geen geld wil.