Thailand - Bangkok Algemeen

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
samurai zei:
Wil je een date met een ladyboy in Bangkok?
Raad eens wie van deze het is. ;)

De 'dame' met de broek met de gaten. En de 'dame' naast haar waarschijnlijk ook want ladyboys opereren meestal in groepjes.
Daar zijn ze overigens ook vaak aan te herkennen. Als je twijfelt of een dame wel een echte dame is, kijk dan naar haar vriendinnen. Als daar 1 of meerdere tussen zitten die overduidelijk ladyboy zijn dan is de dame waar je aan twijfelt dat hoogstwaarschijnlijk ook. Is niet altijd zo maar vaak wel.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
bapao zei:
zelfs in de macdonalds op Sukhumvit road is het mij gelukt een paar te strikken voor een heerlijke nacht.

Dat kan kloppen want de McDonald's is al jaren een bekende oppikplaats voor freelancers. Met name 's avonds en 's nachts. Als je tenminste de McDonald's bedoeld op de hoek met Soi 5.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
samurai zei:
Beer garden bij Soi 7 is ook een goede tent met heel veel freelancers. En ze zijn r al vanaf 1 uur in de middag.

Klopt, maar de meeste dames daar zijn minstens 30+ en vaak zelfs 40+ of 50+. In het verleden was dat anders, toen zaten er ook veel meisjes tussen de 18 en 25 maar dan praat ik over 10 jaar geleden ongeveer.
Ik ga er nu nooit meer heen alhoewel ik begrepen heb van recensies op de ISG dat er met name in het weekend nog wel eens wat jongere en meer aantrekkelijke dames rondhangen. Dat zijn dan dames met een normale baan die er normaal gesproken niet komen maar die wat extra geld nodig hebben.

A

Anonymous

Guest
En de 'dame' naast haar waarschijnlijk ook want ladyboys opereren meestal in groepjes.
Wt de "dame" naast betreft zit je goed. Die gene met zwart/wit rokje is idd een ladyboy. In deze groep de enige trouwens, maar de ladyboy kwam niet alleen want de andere liep naar binnen bij thermae en kwam later weer naar buiten.

Bij Beer garden zijn 'r best veel 18-25 vind ik. Wel veel oude dames die niet door de APK zou komen, maar deze zitten meestal in een groep naast de grote bar heb ik gemerkt. :)

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
Heren,

aanstaande donderdag vertrekt ondergetekende voor 10 dagen naar Bangkok. Als ik deze thread doorlees is de betere actie te vinden rondom Soi Cowboy?
Alle tips zijn welkom of mss zijn er andere forumleden daar ook in deze periode?

Met vriendelijke groeten

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik ben 6 weken geleden ook in BKK geweest en moet zeggen dat het mij niet lukte om NZC. Ze stonden er allemaal op om het safe te doen.
Wel in Soi Cowboy de meest erotische act ooit gezien in de Baccarat. Een stuk of 6 supermooie meiden die in samenspel een correografie uitvoerden op betoverende muziek tot ze poedelnaakt waren. De tent zat stampvol en tijdens hun act was het muisstil, op de muziek na natuurlijk. Daarna kon je die supergirls op je schoot krijgen voor wie het meeste bood. Voor de Russen natuurlijk.
In Pattaya heb ik er wel 2 gehad (één opgescharreld in de Insomnia, de andere in een massagesalon) die het zonder deden.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
timtim zei:
Ik ben 6 weken geleden ook in BKK geweest en moet zeggen dat het mij niet lukte om NZC. Ze stonden er allemaal op om het safe te doen.
Wel in Soi Cowboy de meest erotische act ooit gezien in de Baccarat. Een stuk of 6 supermooie meiden die in samenspel een correografie uitvoerden op betoverende muziek tot ze poedelnaakt waren. De tent zat stampvol en tijdens hun act was het muisstil, op de muziek na natuurlijk. Daarna kon je die supergirls op je schoot krijgen voor wie het meeste bood. Voor de Russen natuurlijk.
In Pattaya heb ik er wel 2 gehad (één opgescharreld in de Insomnia, de andere in een massagesalon) die het zonder deden.

Het nadeel van Bangkok is dat er genoeg andere klanten zijn die wel safe willen en daar ook nog stevig voor willen betalen, waardoor de markt in Bangkok een beetje verziekt is.
Ik vraag me alleen af wanneer je de dames gevraagd hebt om het zonder te doen?
In de bar of al op de kamer?
Voor NZC heb je een grotere kans in plaatsen zoals: Pattaya, Hua Hin, Patong ( Phuket) e.a

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Voor NZC heb je een grotere kans in plaatsen zoals: Pattaya, Hua Hin, Patong ( Phuket) e.a
De kans is zo en zo groter bij de freelance dames. En voor een lagere prijs. Bovendien, als je nu gaat kan het zelfs nog goedkoper vanwege het regenseizoen.
Over paar weken vertrekken Samurai weer. ;)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik ben momenteel in Bangkok en tot mijn verbazing kost het me opeens veel minder moeite dan voorheen om meisjes te vinden die willen NZC. Ik maak tegenwoordig vrijwel uitsluitend nog gebruik van WeChat en af en toe een meisje van de straat. Maar op straat staat niet zoveel bijzonders meer tegenwoordig (overdag niet in ieder geval, ik ben niet zo'n nachtdier) en bovendien is het vaak lastig om naar NZC te informeren omdat er andere dames binnen gehoorsafstand staan. En ik heb jaren geleden al afgeleerd om er pas op de kamer naar te vragen want dan kreeg ik (te) vaak nul op het rekest.
Misschien heb ik gewoon geluk of komt het omdat het laagseizoen is, maar ik denk dat het 'geheim' is dat je het gewoon meteen moet vragen tijdens de chat. Dat deed ik eerst niet altijd maar nu doe ik dat standaard bij elk meisje waar ik contact mee heb. En met succes. Ongeveer 2 op de 3 gaan akkoord en dat zijn zeker niet alleen de lelijke en/of oudere dames maar gewoon aantrekkelijke, leuke meiden.
De vraagprijs voor shorttime is meestal 1500 Baht voor PZC en NMC, en tot nu toe gingen ze allemaal akoord met 2000 Baht voor alles zonder.
Meestal zonder interne donatie, dat dan weer wel, maar dat maakt mij niet zoveel uit. En over een uurtje komt de eerste dame die wel akkoord ging met een interne donatie voor 2000 B.

A

Anonymous

Guest
Moggie zei:
Ik ben momenteel in Bangkok en tot mijn verbazing kost het me opeens veel minder moeite dan voorheen om meisjes te vinden die willen NZC. Ik maak tegenwoordig vrijwel uitsluitend nog gebruik van WeChat en af en toe een meisje van de straat. Maar op straat staat niet zoveel bijzonders meer tegenwoordig (overdag niet in ieder geval, ik ben niet zo'n nachtdier) en bovendien is het vaak lastig om naar NZC te informeren omdat er andere dames binnen gehoorsafstand staan. En ik heb jaren geleden al afgeleerd om er pas op de kamer naar te vragen want dan kreeg ik (te) vaak nul op het rekest.
Misschien heb ik gewoon geluk of komt het omdat het laagseizoen is, maar ik denk dat het 'geheim' is dat je het gewoon meteen moet vragen tijdens de chat. Dat deed ik eerst niet altijd maar nu doe ik dat standaard bij elk meisje waar ik contact mee heb. En met succes. Ongeveer 2 op de 3 gaan akkoord en dat zijn zeker niet alleen de lelijke en/of oudere dames maar gewoon aantrekkelijke, leuke meiden.
De vraagprijs voor shorttime is meestal 1500 Baht voor PZC en NMC, en tot nu toe gingen ze allemaal akoord met 2000 Baht voor alles zonder.
Meestal zonder interne donatie, dat dan weer wel, maar dat maakt mij niet zoveel uit. En over een uurtje komt de eerste dame die wel akkoord ging met een interne donatie voor 2000 B.
2000 vind ik best duur. Zelfs 1500 voor ST met rubber is gewoon te duur. Duur is het op zich niet in EUR geteld maar toch.
Het kan nog goedkoper zo probeer het maar. Zeg gewoon 1500 NZC. Zeggen ze nee dan zeg je "bye bye", en dan ze op eens van gedachten veranderen.
Ik gun ze het geld, daar niet van, maar voor 1500 komen ze ook best ver.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
samurai zei:
2000 vind ik best duur. Zelfs 1500 voor ST met rubber is gewoon te duur. Duur is het op zich niet in EUR geteld maar toch.
Het kan nog goedkoper zo probeer het maar. Zeg gewoon 1500 NZC. Zeggen ze nee dan zeg je "bye bye", en dan ze op eens van gedachten veranderen.
Ik gun ze het geld, daar niet van, maar voor 1500 komen ze ook best ver.

Voor een aantrekkelijk, jong meisje vind ik 2000 niet te duur. In Bangkok tenminste. Voor de meeste straatmadeliefjes wel, dan ben ik het met je eens.
Ik ga eigenlijk nooit zo diep bij het onderhandelen. Als je er de laagst mogelijke prijs uit probeert te slepen, heb je kans dat het meisje zich ondergewaardeerd voelt en slechte of gehaaste service geeft. Zij heeft ook haar trots.

A

Anonymous

Guest
Moggie zei:
samurai zei:
Als je er de laagst mogelijke prijs uit probeert te slepen, heb je kans dat het meisje zich ondergewaardeerd voelt en slechte of gehaaste service geeft. Zij heeft ook haar trots.
Ze hebben het geld hard nodig en dat gun ik hun zeker, maar 'r zitten ook dames tussen die alles proberen uit te halen.
Ik onderhandelen wel maar niet dat ik problemen maken over paar hinderden baht. Toch nooit meer betaald dan 1500 voor nzc, meet freelance dan.
Ga je naar de GoGo bar dan kost het natuurlijk wat meer met barfine en lady drinks. :)

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Was even nieuwsgierig of iemand anders eind sept of oktober nog van plan was naar Thailand te gaan? ben aan het overwegen weer een keertje te gaan voor een week of 1, 2 misschien 3 :lol:..

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik ga eind oktober voor de 3de keer naar Thailand. Eerst 2 nachten BKK, dan 4 in Pattaya en dan verder 2dagen Koch Samui en 3 Phuket om dan de laatste nacht terug in BKK te spenderen. Heb nog geen ticket gekocht maar wss van 20 okt tot 3 nov.
Misschien pintje trakteren?

A

Anonymous

Guest
Weer terug van BKK en ik kan jullie alleen maar aanraden dames via Instagram te benaderen. Deze keer 4 dames mogen neuken zonder rubber, en zonder betaling! Wel watt drankjes en eten . Een dame is een hele nacht gebleven en slapen deden we niet veel. Het enige wat ze niet deed was anaal maar dat hoef voor mij zo en zo niet.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Ik bet terug uit Bangkok. Ik was daar kort voor een bespreking en heb een dag extra kunnen blijven. Zondagavond heen met KLM, maandag was ik er om 10 uur en in de avond ben ik de stad ingegaan. Zelf verbleef ik in het Sheraton.

Eerst heb ik op SOI 23 een massage gedaan met happy ending. Ik betaalde 1200THB. Aan het einde vroeg de dame of ik de happy ending wilde. Ze begon mijn pik in te smeren met olie en er aan te masseren. Ze vroeg of ik meer wilde. Ik vroeg neuken zonder voor 500THB extra. Geen enkel probleem. Hopla pik erin en gaan. Interne donatie.

Dame was niet super knap of zo maar sprak iets engels en had een geweldig lichaam. Sodaa heet ze

De volgende ochtend een meeting dus. In de middag eerst terug naar Sodaa.
Dit keer heb ik 1500 THB afgetikt. Sodaa ging meteen maar met haar blote kut naar mij toe liggen. Niks geen massage maar ik heb haar ruim een half uur bare genaaid alvorens in haar klaar te komen.

Ik had trek gekregen en ik ben vlak bij Soi Cowboy wat gaan eten. Daarna liep ik de doodlopende straat verder in want ik zag een groep dames zitten daar.
Het bleek een pijpbar te zijn. Ik heb even gevraagd hoe het werkte, nou gewoon gepijpt worden aan de bar terwijl jij je pilsje nuttigt of boven in een kamertje. Dame gekozen van een jaar of 30 die wat Engels sprak, mooi figuur. prijs 700 THB Pijpen zonder standaard. Ik heb gekozen voor private en kwam in een soort telefooncel terecht met een bankje. Pijpen was zo goed dat ik toch wel neuken wilde en vroeg of dit kon. Ja voor 500 THB extra. Prima, helaas haalde ze een condoom tevoorschijn. Ze ging met een te droge kutje op mijn paal zitten waardoor het condoom meteen scheurde. Ze pakte een nieuwe maar ik zei dat het wel goed was en zowaar ging ze bare op mijn paal zitten. Niet veel later kwam ik spetterend in haar klaar.

Woensdagavond was ik weer terug op Schiphol.
Drie wippen gehad en allen zonder probleem zonder. Ik was er er niet eens op uit maar het ging uitzonderlijk gemakkelijk allemaal.
Het was allemaal niet spectaculair en de Thai meisjes zijn niet mijn type. Ik vind philipino veel en veel mooier maar dat is persoonlijk.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Alibaba zei:
Het was allemaal niet spectaculair en de Thai meisjes zijn niet mijn type. Ik vind philipino veel en veel mooier maar dat is persoonlijk.
Tja, ik weet niet hoe vaak je in Thailand geweest bent maar de meisjes in de massagesalons en de blowjob bars zijn in het algemeen niet moeders mooisten. Filipina's kunnen ook mooi zijn, maar persoonlijk vind ik dat er in Thailand veel meer mooie meisjes rondlopen dan in de Filipijnen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
samurai zei:
Weer terug van BKK en ik kan jullie alleen maar aanraden dames via Instagram te benaderen. Deze keer 4 dames mogen neuken zonder rubber, en zonder betaling! Wel watt drankjes en eten . Een dame is een hele nacht gebleven en slapen deden we niet veel. Het enige wat ze niet deed was anaal maar dat hoef voor mij zo en zo niet.
Heb je deze dames wel geld aangeboden? En zo ja, weigerden ze dat aan te nemen?
Je kan natuurlijk best dames treffen die gewoon zin in neuken hebben en geen betaling verwachten, maar vaak doen ze het alleen omdat ze geld nodig hebben. Gewone Thaise dames die geen hardcore hookers zijn, zullen in het algemeen te bescheiden of te verlegen zijn om zelf om geld te vragen.
Dus persoonlijk stop ik altijd geld in hun tasje en alleen als ze dat écht niet willen, zullen ze protesteren. Bovendien schep je dan geen valse verwachtingen als de dame in kwestie op zoek is naar een serieuze relatie met een farang en alleen daarom geen geld wil.

A

Anonymous

Guest
Moggie zei:
samurai zei:
Heb je deze dames wel geld aangeboden? En zo ja, weigerden ze dat aan te nemen?
Je kan natuurlijk best dames treffen die gewoon zin in neuken hebben en geen betaling verwachten, maar vaak doen ze het alleen omdat ze geld nodig hebben. Gewone Thaise dames die geen hardcore hookers zijn, zullen in het algemeen te bescheiden of te verlegen zijn om zelf om geld te vragen.
Dus persoonlijk stop ik altijd geld in hun tasje en alleen als ze dat écht niet willen, zullen ze protesteren. Bovendien schep je dan geen valse verwachtingen als de dame in kwestie op zoek is naar een serieuze relatie met een farang en alleen daarom geen geld wil.
En ik ben weer terug in Nederland. Deze keer 2 van de dames van vorige reis weer ontmoet. Wel wat geld gegeven inderdaad als bedankt, zeg maar. Zijn niet boven 1000 THB kan ik vertellen. Maar, wat ook heel goed werkt is de dames met heel veel respect behandelen en veel complimenten geven.
Dit zijn echt wat Aziatische dames leuk vinden. Meer dan hier. Het vraagt misschien wat meer tijd en insteek van jezelf, maar dit vind ik juist leuk.
Ik maak alles heel duidelijk via Instagram. Dat 'r geen sprake is van relatie of iemand op lange termijn onderhouden. ZO speel ik met open kaarten en dat wel zo eerlijk tegen hun.

Terug
Naar boven