Thailand algemeen

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
99,9% van de dames daar is betrouwbaar. Stelen is echt not done voor de meeste boeddhisten.
Dat is dan ook voorbehouden voor de superrich. Corruptie is ook stelen hè.

@Hansvh laptop in de kluis, dat past toch niet? Een beetje laptop heeft een gat voor zo'n kabelslot. Knappe meid die mijn laptop met stoel en al mee wenst te nemen 🤣

Laatst bewerkt:

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Geen enkele Apple heeft zo'n gat.
En een MacBook Pro past nog in een fatsoenlijke hotel kamer kluis.

Ja klopt een MacBook met findmy en encryptie stelen ze niet want daar kun je toch niets mee. Maar dat weet niet iedereen, en dan ben je wel je laptop kwijt.

• Like
Waarderingen: LXIX

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Apple 🤣🤣🤣 70% marketing, 20% naamsbekendheid en 10% value for money.

Op vakantie heb ik nooit mijn high end van 3½ rug mee, maar een 10 jaar oud underperforming barrel. Dat boeit dan niet, als ik die op wat voor manier kwijt raak.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
460
3 weken feest! 🙂
Eerder geweest? Langs de beach road staan ze allemaal op je te wachten. De ene mooier dan de andere.
Ik ga r ook heen 2 dagen of zo. Ben toch in BKK.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik ben er tot 27 maart, daarna Phuket
Indien er iemand die periode zit, let's catch a drink or a pussy😅

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
2. If the alien stays in the Kingdom longer than 90 days, etc...
Met de titel farang, kan ik nog wel leven, maar alien? 👽 🤣 Maar ff serieus, er zullen door dit woordgebruik genoeg reizigers zijn, die denken dat dit niet voor hun geldt. Veel USAians vinden het bv. al lastig, om als buitenlander te worden betiteld, laat staan als alien.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Dit gaat echt wel mega impact hebben

border runs? Kan je schudden want je moet steeds formulier invullen dus veel nep expats gaan probleem krijgen... zeker als ze de 60 dagen terug schroeven naar 30 (wat het plan is). Kortom over aan paar maanden is er geen farang barmanager meer te vinden in Thailand haha

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
460
Dit gaat echt wel mega impact hebben
Zo veel farang die hierover klagen.
Het stelt niets voor. Het is het TM6 formulier die je voorheen in het vliegtuig moest invullen, maar nu digitaal.
TM6 werd na covid weggehaald. En nu is het dus terug, maar online. Neemt 5 minuten van je waardevolle tijd in beslag.
Geen barmanagers, geen dit, geen dat.....
Als je alleen de grote letters wil lezen, mis je de helft van het inhoud.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
zoals ik zei.. voor de mensen die border runs doen etc... voor de gewone tourist maakt het nix uit inderdaad
Alleen Thailand (Vooral pattaya) zit vol met gasten die er feitelijk wonen en voor die groep....

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Voor ons als gewone toeristen maakt het in zoverre uit dat we niet meer een last minute kunnen boeken die binnen drie dagen aankomt. Maar dat deden de meeste mensen toch al niet vaak, denk ik.
En expats die een border run moeten doen, weten precies wanneer ze dat uiterlijk moeten doen, dus die hoeven er alleen maar aan te denken dat ze hun terugkomst drie dagen van tevoren online registreren. Lijkt me niet zo'n probleem.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
Voor ons als gewone toeristen maakt het in zoverre uit dat we niet meer een last minute kunnen boeken die binnen drie dagen aankomt.
Onzin. Je kan TDAC zelfs invullen op het vliegveld. je moet dus niet 3 dagen VOOR aankomst je aanmelden. Maar je kan jezelf pas 3 dagen voor aankomst aanmelden. Wezelijk verschil ;)

Terug
Naar boven