Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Post je kanaalKheb zelf ook een telegram kanaalwaar alles inkomt wat ik doe
Zat*Zie ook niet echt het nut van een apart TG kanaal buiten dit forum… Het enige voordeel dat TG biedt is nul moderatie, zo goed als alles kan en mag. Vandaar dat de eigenaar in een Franse cel zit![]()
En zo is het maar net....Om hier maar op aan te haken (kan het niet laten); hij zit vast omdat hij, net als Elon Musk, schijt heeft aan de Europese censuurregels. Dan is dit wat je tegenwoordig te wachten staat.
En waar vinden wij jou?Kheb zelf ook een telegram kanaalwaar alles inkomt wat ik doe
Er gebeurt maar weinig...
Maar... ik kan niks posten... dat is het hele probleem. Ik denk dat je als eigenaar een paar instellingen zal moeten veranderenAls niemand wat post gebeurd er idd niets, de bedoeling is om te delen niet enkel om te kijken en alles voor zich te houdenals jij iets deelt zal een ander ook meer geneigd zijn om te delen etc
![]()
Tja, als de slimste van de hoop plots privéfoto's plaatst met naam en voornaam en zonder toestemming van de dame, dan krijg je dus problemen... zo simpel is hetkanaal is ineens weg ?