Telegram kanaal NZC Belgie

Onyx

Toogplakker
19 feb 2019
38
35
Hey,

Ik heb een telegram kanaal NZCBelgie waar men allerlei info kan posten en uitwisselen over onze hobby.

Gemakkelijk om contacten,links en dergelijke te delen.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Zie ook niet echt het nut van een apart TG kanaal buiten dit forum… Het enige voordeel dat TG biedt is nul moderatie, zo goed als alles kan en mag. Vandaar dat de eigenaar in een Franse cel zit 😳

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Om hier maar op aan te haken (kan het niet laten); hij zit vast omdat hij, net als Elon Musk, schijt heeft aan de Europese censuurregels. Dan is dit wat je tegenwoordig te wachten staat.

Onyx

Toogplakker
19 feb 2019
38
35
Als niemand wat post gebeurd er idd niets, de bedoeling is om te delen niet enkel om te kijken en alles voor zich te houden 😉 als jij iets deelt zal een ander ook meer geneigd zijn om te delen etc 😉

paradox123

Toogplakker
13 mei 2015
94
12
Als niemand wat post gebeurd er idd niets, de bedoeling is om te delen niet enkel om te kijken en alles voor zich te houden 😉 als jij iets deelt zal een ander ook meer geneigd zijn om te delen etc 😉
Maar... ik kan niks posten... dat is het hele probleem. Ik denk dat je als eigenaar een paar instellingen zal moeten veranderen 🤔

Terug
Naar boven