Suzan oosterhout

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Een discussie is helemaal niet verkeerd hoor, alles gaat netjes en beschaafd, zoals er zo veel discussies zijn in het leven.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Inderdaad, als je op een forum geen discussie mag voeren kun je het forum net zo goed opdoeken.

A

Anonymous

Guest
Hoi Suzan,

Voor dat bedrag kom ik graag bij je langs hoor, ik kan helaas nu niet bellen omdat mijn prive telefoon kapot is, kan met die van de zaak maar dat is denk ik niet zo'n best idee, kan je toevallig vanavond? En kan ik je misschien mailen voor een afspraak? Hoor het wel van je.

Xxx

Wonderkid50

Toogplakker
8 sep 2015
82
39
Iemand is dus weer zo slim geweest om dit forum te laten zien aan de desbetreffende dame :x :x

Suzan1234567

Snuffelaar
28 aug 2016
6
0
Hallo lieve heren.

Helaas moet ik mededelen dat ik stop met dit aan te bieden, dit omdat er teveel voor gebeld word. Voor afspraken alles safe ben ik gewoon te bereiken.

Veel liefs!

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Haha heb ik dit niet voorspeld?

Teveel mannen die sommige zaken niét kunnen accepteren :)

Of misschien wel té weinig respect voor de wil/keuze van een lady. Niet álles is te koop met money.

Helaas mannen mannen toch... :(

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Onzin Speedy,

Dit heeft puur te maken met de belmaffia, men weet dat zc mogelijk is en iedereen gaat bellen.
Als ouwe rot met deze hobby weet ik onderhand wel beter...

Dit heeft niets te maken met de discussie over de interne donatie, dat geeft ze zelf aan.
Het gaat puur om de belangstelling die ontstaan is.

Suzan1234567

Snuffelaar
28 aug 2016
6
0
Lieverds.

Klopt. Ik stop er mee omdat ik er gewoon voor word platgebelt.
Dit is niet fijn.
Ik had eerst zo is eens per maand een date zonder, en dat kon ik netjes in de gate houden bij de ggd.
Maar als ik zo elke dag 4 a 5 belletjes krijg, houdt het voor mij op. Jammer maar helaas.
Soms kan er beter geen recensie zijn, voor ieder zijn plezier!

Hoop alsnog de pret niet te onderdrukken, en hoop jullie alsnog te verwelkomen en alle liefde en plezier te kunnen geven die ik graag aanbiedt.

Een hele dikke kus, en knuffel!

A

Anonymous

Guest
Suzan1234567 zei:
Lieverds.

Hoop alsnog de pret niet te onderdrukken, en hoop jullie alsnog te verwelkomen en alle liefde en plezier te kunnen geven die ik graag aanbiedt.

Een hele dikke kus, en knuffel!

Suzan deze tekst kan op dit forum een andere betekenis hebben Dan die jij waarschijnlijk bedoeld

Terug
Naar boven